דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח פנסיוני - אבן פינה לעתיד בטוח 

מאת    [ 28/02/2011 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 2650 פעמים ]

ביטוח פנסיוני – אבן פינה לעתיד בטוח

חיה את הרגע – זאת הסיסמא של החיים בימינו, לדעת להעריך כל רגע ורגע בחיים, יחד עם זאת אין זה אומר, כי איננו צריכים לחשוב גם על העתיד. באנו לחיים האלה כדי ליהנות, יחד עם זאת רובנו עובדים שעות ארוכות ביום, כדי להגשים את חלומותינו. לכן, מגיע לנו להגיע לגיל פרישה ולהתחיל ליהנות באמת מהחיים, להגשים את החלום, להקדיש זמן לתחביבים ולבילויים בחיק המשפחה, ובקיצור להנות מהחיים. בהגיענו לגיל פרישה, כשכבר איננו מחויבים לעבוד, כדאי שתהיה לנו תוכנית של ביטוח פנסיוני. פוליסה שהולכת ומצטברת אט אט, במהלך שנות עבודתינו ומבטיחה לנו את העתיד שחלמנו עליו. 

סוכן הביטוח שלך – הדרך לבטחון כלכלי

כדי להגיע לביטחון כלכלי, שיספק את צרכינו בהגיענו לגיל פרישה, עלינו לחשוב קדימה ולתכנן את מצבנו הכלכלי. מרבית בני האדם אינם עוברים הכשרה שכזאת במהלך החיים ולכן כדאי תמיד להתייעץ בחברת ביטוח מקצועית ומנוסה. לרוב, מקומות העבודה קובעים לנו באופן שרירותי את ההפרשות לפנסיה, מבלי להתחשב בצרכים האישיים של כל אחד ואחת. זאת הסיבה שמומלץ לפנות אל יועץ פיננסי מקצועי, שיבדוק מה הם הצרכים שלך לעתיד ומה מצבך הכלכלי כיום ובהתאם לכך יציע לך את תוכנית הפנסיה המתאימה לך ביותר. 

ביטוח פנסיוני לסוגיו

כשאנו עוסקים בנושא ביטוח פנסיוני, כדאי לדעת שישנם מספר מסלולים: קרנות פנסיה וקופות גמל. 

איך פועלת כל אחת מהשיטות?

כשאנו מתייחסים לקרן פנסיה, אנו מדברים על תוכנית חסכון לטווח ארוך מאוד. הכסף המצטבר בקרן פנסיה, ניתן לקבל, רק בהגיענו לגיל פרישה, בצורה של קצבה חודשית. 

גופים רבים מעודדים חסכון מעין זה, מתוך כוונה להבטיח רמת חיים נאותה לגימלאים. זאת הסיבה שלקרנות הפנסיה, יש הטבות שלא נמצא בקופות הגמל. 

קופות גמל, בדומה לקרנות הפנסיה, הינן חסכון לטווח הארוך, אך כאן, להבדיל מקרנות הפנסיה, ניתן לפדות את כל סכום החסכון, עם היציאה לפנסיה. לעיתים סוכן הביטוח שלך ימליץ לך לחלק את חסכונותיך בין שני המסלולים, כדי שתוכל להנות משני העולמות עם פרישתך.

בדרך כלל ההפרשה לטובת ביטוח פנסיוני, נעשית בהתאם למשכורתו של האדם, נהוג כי המעביד מפריש 5% משכר העובד לטובת קרן הפנסיה והעובד מפריש את אותו הסכום, אלא אם כן הוא רוצה להגדיל את הקרן.

לסיכום: רובנו ככולנו מודעים היום לעובדה כי עם הגיענו לגיל פרישה נזדקק לקבלת קצבה שתאפשר לנו לנהל את חיינו מתוך שמחה. קצבה שתאפשר לנו סוף סוף לצאת לאותו טיול ארוך שתכננו במהלך חיינו, שתאפשר לנו לפנק את הילדים והנכדים. כדי שתהיה לנו אפשרות כלכלית שכזאת, אנו חייבים לחסוך היום, כאשר כוחותינו עדיין משונסים במותנינו. חסכון זה מגיע בתחפושת של קרן פנסיה, ההולמת את צרכינו.

הכשרה ביטוח מספקת קשת רחבה ומגוונת של פתרונות ביטוח בתחום האלמנטרי (ביטוחי רכב, ביטוחי דירה, ביטוחי עסק ועוד), חיים, חסכון (best invest) ובריאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב