דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכונות מרסקות גזם - למען הסביבה שלכם 

מאת    [ 28/02/2011 ]

מילים במאמר: 421   [ נצפה 2922 פעמים ]

מודעות לסביבה היא אחת המגמות החזקות כיום, יחד עם פופולאריות השימוש במוצרים אורגנים, העדפה של בנייה ירוקה וידידותית לסביבה, עליית קרנן של חנויות הטבע, אכילה בריאה ופעילות גופנית, רפואה אלטרנטיבית ועוד. מחזור הוא אחד ההיבטים הבולטים במגמה זאת והוא בא לידי ביטוי בדרכים רבות.

מחזור – נמצא בכל מקום

חומרים רבים ניתנים למחזר – הכוונה לעיבוד מחדש לאחר סיום השימוש בהם: ניירות, פלסטיק, זכוכית, בדים, ואפילו שאריות המזון שלנו. מחזור מצמצם זיהום אוויר והוא חשוב גם מבחינה חינוכית וערכית כלפי הסביבה והטבע. מעטים יודעים זאת, אך ניתן גם למחזר את הצמחייה שסביבנו – זאת על ידי מכונות מרסקות גזם שהופכות פופולאריות מאוד לאחרונה עקב תרומתם הגדולה לנושא איכות הסביבה והמחזור.

מכונות מרסקות גזם

מכונות מרסקות גזם מעבדות את הצמחייה הגזומה וממחזרות אותה לשימושים שונים – כולם מועילים לסביבה ושומרים על הקו האורגני והטבעי. מכונות מרסקות גזם מגיעות בגדלים שונים לשימושים שונים – ישנן מכונות ריסוק גזם לשימוש פרטי ויש כאלו לשימוש מסחרי, שהן מטבען גדולות ומסיביות יותר. בכל מקרה, מדובר על מכונות ידידותיות יותר לסביבה ממשאיות הזבל האימתניות אשר בדרך כלל מפנות את הצמחייה הגזומה.

בחזרה לאדמה

היתרון הבולט של מכונות ריסוק גזם הוא כמובן העובדה כי ניתן למחזר את הצמחייה הגזומה, ולא סתם להשאירה ולפנותה לפחי הזבל, לשרוף אותה או לרסס אותה בחומרים רעילים. מכונות ריסוק גזם הופכות צמחייה זאת לדשן מזין לאחר הכנסה לקומפוסט או לחיפוי קרקע. בכך למעשה מחזירות מכונות ריסוק גזם את תוצר האדמה בחזרה אליה, על מנת להעשירה מחדש.

יתרונות נוספים

מכונות ריסוק גזם מספקות יתרונות נוספים - לא עוד צמחייה המפריעה בצדי הדרכים, בגינות הנוי המשותפות או בגנים הציבוריים, שאריות המהוות מקום מפלט לזוחלים ולמזיקים שמהווה סכנה לעוברים ושבים, מפריעה לתנועת הולכי הרגל ולכלי הרכב ואף מהווה סכנת שריפה: מכונות ריסוק גזם מעלימות במהרה את הצמחייה ובאופן יעיל ביותר. כמו כן, מכונות ריסוק גזם אינן מזהמות את הסביבה בדומה לכלי רכב כבדים אחרים, כמו משאיות הזבל.

העלאה למודעות 

מכונות ריסוק גזם הן מכונות פשוטות לשימוש ויעילות ביותר. חשוב לשווק אותן ואת יתרונן המשמעותי בתרומה לסביבה לעיריות ולרשויות המקומיות בכדי שיהפכו את השימוש בהן לקבוע ואף יביאו לצמצום השימוש במשאיות הזבל או במכונות אחרות אשר פחות ידידותיות לסביבה. כדאי גם לפרסם מכונות ריסוק גזם בפורומים פרטיים יותר, של גננים לדוגמה, בכדי לעודד את השימוש בהן.

לסיכום, מכונות ריסוק גזם הן אחת מההמצאות היעילות והידידותיות ביותר לסביבה בכל הקשור למחזור ולמגמה האקולוגית. מומלץ לעודד רכישת מכונות ריסוק גזם בקרב אנשים פרטיים ובמוסדות ציבוריים בכדי לצמצם זבל, שימוש במשאיות כבדות ונטל אסתטי ולוגיסטי, והעיקר – לתרום בחזרה לסביבה שלנו.

ריסוק גזם




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב