דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדוע חשוב לעבוד עם יועץ מתווך נדלן 

מאת    [ 28/02/2011 ]

מילים במאמר: 1130   [ נצפה 2506 פעמים ]

צאו לדרך עם מתווך דירות מקצועי

 

מדוע אתם צריכים מתווך הנדל"ן מקצועי, שיעמוד לצדכם בבואכם לרכוש את עיסקת חייכם?

 

ההחלטה הגורלית נפלה, אתם עומדים לקנות דירה...

בחרתם את האיזור הרצוי, בניתם רשימה של דרישות ואתם עומדים לצאת לדרך מורכבת, מפותלת וארוכה, שבסופה תהיו בעלים גאים של דירה או בית בישראל.

אם לא נולדתם עם כפית של זהב בפה, סביר להניח שרכישת הדירה תהיה העיסקה הכלכלית הגדולה ביותר שתעשו בחייכם.

כיום, רכישת דירה היא פרויקט של מיליונים, וכדי לנהל עיסקה בסדר גודל כזה, בלי טעויות מיותרות ויקרות, אתם זקוקים לאיש מקצוע מיומן שיעמוד לצדכם בזמן שתצעדו בשביל המפותל בדרך אל הנכס המבוקש. איש המקצוע המיומן יידע לפתור את הבעיות שיצוצו, אך בעיקר יידע למנוע את הופעתן מבעוד מועד.

כיום, כאשר לאירוע בסדר גודל צנוע הרבה יותר, כמו חתונה למשל, יש מפיק שדואג לעניינים, ברור כי לעיסקה של מיליונים דרוש "מפיק", שהוא מתווך הנדל"ן המקצועי. כל טעות שהוא יצליח למנוע או לפתור תחסוך לכם עשרות אלפי או אפילו מאות אלפי שקלים. שווה.

 

מתווך נדל"ן מקצועי יעזור לכם:  

  • להתמצא באופן אמיתי בשוק הנכסים למכירה

הצצתם באינטרנט וראיתם נכס דומה לזה שאתם מחפשים. האם המחיר המצוין בצד המודעה הוא אכן המחיר הריאלי? מתברר שלא. כאשר אדם רוצה למכור את הנכס שלו, זה הדבר הראשון שהוא עושה: בודק באינטרנט. בדרך כלל הוא יציע את הנכס שלו במחיר קצת יותר גבוה מזה של נכס מוצע דומה, וכך יעשה הבא אחריו: יעלה את מחיר ב"עוד קצת", כי הרי הנכס שלו יותר שווה... בפועל, מה שקורה שנוצרת בועה של מחירים גבוהים, כאשר בסופו של דבר הנכסים נמכרים במחירים זולים יותר. מה הם המחירים האמיתיים? את זאת לא תדעו ללא מתווך נדל"ן מקצועי. איתו לא תסתבכו ברשת...

  • לזהות את מידת הרצינות

תתפלאו, אבל לא כל אחד שמפרסם את הנכס שלו למכירה באמת מתכוון לכך... מדוע? יש לכך סיבות רבות. יש כאלה שרק רוצים "לבדוק את השטח", אחרים מחפשים נכס אחר, אך לא ימכרו את שלהם בטרם מצאו נכס חלופי, אחרים "נזכרים" לפתע שיש עוד שותפים לעניין ושכחו לשאול אותם. מתווך מקצועי ומנוסה יידע לזהות מבעוד מועד מי באמת בשל ורוצה למכור את הנכס שלו, וכך ימנע מכם ביזבוז זמן, כסף ועוגמת נפש.

  • לגלות את האמת

כשאתם מגיעים לראות נכס בלי ליווי של מתווך דירות מקצועי, אתם עלולים לא לשים לב לאלמנטים שונים בנכס, כגון: חריגות בנייה, תוספות בנייה, מצב תחזוקה לקוי, חוסר בהירות בדבר זכויות המוכר בנכס, הסביבה הקרובה לנכס, ועוד. מתווך הדירות המקצועי יעניק לכם שקיפות מלאה לגבי מצב הנכס ויכוון את תשומת לבכם לנקודות שאולי לא שמתם אליהן לב, שיהיו עבורכם נקודות למחשבה בדרך לקבלת ההחלטה.

  • להגדיל את מאגר האפשרויות

למשרד תיווך נדל"ן מצליח יש מאגר נכסים גדול ומגוון. כמו כן, משרד מצליח אף מנהל קשרים ושיתופי פעולה עם משרדים ומתווכים נוספים, דבר המאפשר לכם מקסימום של אפשרויות למצוא את הנכס שמתאים לכם ביותר.

  • לחסוך ביזבוז זמן יקר

אתם אנשים עסוקים ועובדים, ואין לכם זמן מיותר לבזבז בביקורים בנכסים שאינם רלוונטיים לגביכם. מתווך הנדל"ן יעשה עבורכם את עבודת הרגליים וייקח אתכם רק לנכסים הרלוונטיים. יותר מכך - הוא ירכז את הביקורים בנכסים בזה אחר זה, כדי שלא תצטרכו לכתת רגליים לחינם ולבזבז את זמנכם היקר.

  • לנהל משא ומתן בדרך נכונה

כמו כל עיסקה, כאשר יש קונה ויש מוכר, כדי להגיע לעמק השווה יש לנהל משא ומתן. פעמים רבות מעורב בעיסקה פן רגשי, שאינו בהכרח תואם הגיון, ורק אדם שלישי, נייטראלי ומקצועי, כמו מתווך נדל"ן, יידע להרגיע את הרוחות ולפתור את הבעיה. המתווך, בזכות הניסיון הרב שלו, גם יידע לגשר על פני פערים אחרים, שניתן לגשר עליהם בדרך לסגירת העיסקה.

  • לסייע בשלבים שונים של תהליך הקנייה

מהי המשכנתא המשתלמת ביותר? מיהו השמאי הנכון? איפה ניתן לראות את תוכניות הבנייה של הנכס? בשאלות חשובות אלה ואחרות מתווך הנדל"ן המקצועי הוא העוזר האמין והיעיל ביותר שיעמוד לצדכם בכל שאלה ובכל תהייה.

  • להצדיק את שכר הטירחה שלו

משרד התיווך מקבל שכר טירחה עבור השירות המקיף והיסודי שהעניק לכם לאורך כל הדרך, וכל זה רק בתום סגירת העיסקה. כפי שברור מן הכתוב מעלה, במקרים רבים, כאשר מנסים "לחסוך" את אותו שכר טירחה, משלמים על כך ביוקר.

 

אתם מוזמנים אל משרדנו לקבלת ייעוץ חינם לצורך רכישת נכס.

 

אור נדל"ן - יש על מי לסמוך!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אורנה ויסוסר"אור נדלן" - יש על מי לסמוך www.or-nadlan.co.il רמת השרון
טלפונים: 03-5493080
אורנה 052-4639008 orna@or-nadlan.co.il
גיא 0544440316




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב