דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שחשוב לדעת על מלונות יוקרה באילת 

מאת    [ 27/02/2011 ]

מילים במאמר: 579   [ נצפה 2557 פעמים ]

 

אם מתחשק לכם לפנק את עצמכם בחופשה בלתי נשכחת כדאי לכם חשוב על בילוי באחד ממלונות היוקרה באילת. חופשה באחד ממלונות היוקרה באילת תאפשר לכם להתנתק כליל משגרת היום יום ולנפוש באווירה קסומה ומענגת שתזכרו לעד. במלונות יוקרה באילת יודעים להעניק שירות מפנק וזמן איכות אמיתי כמו שמגיע לכם. אם אינכם יודעים כיצד לבחור את מלון היוקרה המתאים אתם מוזמנים לבקר באתר מדריך ה מלונות באילת שיספק לכם את כל המידע הנחוץ והחשוב אודות מלונות יוקרה באילת תוך פירוט שפע השירותים והפינוקים מהם תוכלו ליהנות בכל מלון.

 

כשבוחרים מלון יוקרה באילת לחופשה הנחשקת שלכם הקפידו על מה שחשוב לכם, על מה שאתם אוהבים ועל מה שנחשב מבחינתכם לפינוק אמיתי. השירותים ומתקני הנופש שמציעים מלונות היוקרה באילת מציעים את מיטב שירותי האירוח, הפינוק ברב פאר והדר וכוללים: מתחם ספא, בריכה, בר בבריכה, מסעדות גורמה עם תפריט משובח, שירות חדרים מגוון וכל שירות אחר שנועד לפנק את האורחים שבחרו לנפוש במלון יוקרה בסטנדרט בינלאומי ולאפשר להם חוויה חלומית של נינוחות ורוגע.

 

מבחר מלונות היוקרה באילת כולל את מלון דן אילת, הנמנה על רשת מלונות דן ואת מלון רויאל ביץ', השייך לרשת מלונות ישרוטל. בשני בתי המלון הללו תמצאו שפע של שירותים, פינוקים, מתקני נופש, חוף פרטי ובילויים השמורים למלונות יוקרה ואשר יעניקו לכם את החופשה היוקרתית האולטימטיבית עליה חלמתם.

 

מלון דן אילת מעוצב באלגנטיות עטופת הוד של מלון חמישה כוכבים יוקרתי. המלון מציע סוויטות מפוארות וחדרים מהודרים במגוון רמות שבחלקם תוכלו להתפרקד בהנאה על כורסאות נוחות במרפסת רחבה הפונה אל הבריכה, הים ונוף הרי אדום. ארוחת הבוקר הישראלית העשירה תגרום לחוש במשתה מלכים. בטרקלין העסקים המיועד לשימוש אורחי חדרי האקזקיוטיב תוכלו לגלוש באינטרנט וליהנות מכיבוד ומשקאות חופשיים במשך כל היום.

 

במתקני הספא של המלון תוכלו לבחור את העיסוי שאתם אוהבים מתוך המבחר המרשים ולהתפנק בחמאם הטורקי או הסאונה הפינית במתחם. כשתהיו מוכנים לסעוד את ארוחת הערב שלכם תוכלו לבחור באחד המטבחים הבינלאומיים שמציעות שש מסעדות המלון. אם תחליטו לתור את העיר צוות המארחים המקצועי של מלון דן אילת יעמוד לרשותכם וייעץ לכם אודות טיולים, סיורים מסעדות ומופעים.  

 

פינוק אמיתי תוכלו לחוש גם אם תבחרו להתארח במלון רויאל ביץ'. מתחם מלון יוקרה זה המפואר מבין מלונות היקרה באילת  מציע 3 בריכות מרהיבות עטורות מפלי מים שופעים ותעלות מים המחברות ביניהן, מרפסות שיזוף הפרוסות במתחם הבריכות וחוף פרטי המשקיף על הרי אדום במפרץ אילת. הסעות פרטיות שמציע המלון משדה התעופה אילת יובילו אתכם להתארח באחד מחדרי המלון פונים אל הבריכה או הים האדום אשר רובם כוללים מרפסת פרטית המזמינה לישיבה מרגיעה בכורסאות נוחות. החדרים המרהיבים מעוצבים לעילא, מרוהטים בקפידה ומאובזרים היטב באופן שהופך את השהייה בהם לחוויה מענגת.

 

אורחי הסוויטות והחדרים הנשיאותיים במלון יכלו לבלות בטרקלין העסקים המהודר המאובזר במטיב הטכנולוגיה החדשנית לנוחות אנשי העסקים ואורחי הועידות העסקיות הנערכות במלון. מסעדת הגורמה של המלון מציעה תפריטים משובחים ואניני טעם ממיטב המטבחים בעולם כאשר במסעדת "על החוף" הממוקמת בחוף הפרטי הצמוד למלון אתם מוזמנים להתענג על מיטב הבשרים המשובחים צלויים על הגריל.

 

הופעה חיה של נגני פסנתר מעולים תנעים את שהותכם בטרקלין האורחים המעוטר בתמונות של ציירים ישראלים ידועים, ובהמשך הערב תוכלו ליהנות ממשקה מענג בבר המשקאות בבריכה וטיול מרגיע לאורך טיילת מלון רויאל ביץ' הצמודה למלון. מבחר מתקני הנופש שמציע המלון כולל חדש כושר משוכלל המקיף אל הים האדום, מתחם ספא "יערות הכרמל" עם שפע  טיפולים מפנקים

 

שפע המלונות באילת מציע מלונות יוקרה בהם ניתן ליהנות מחוויה ייחודית של חופשה באווירה שונה ואחרת. כל שעליכם לעשות הוא להחליט מה חשוב לכם ולבחור את מלון היוקרה שיוכל להגשים לכם חלום של חופשה יוקרתית ולהתאים לסגנון ולטעמכם האישי.

 

אוהבת לנפוש




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב