דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פורים- תחפושות ושיפורים 

מאת    [ 26/02/2011 ]

מילים במאמר: 687   [ נצפה 7525 פעמים ]

הרעיון המרכזי הוא לשמור מספר פריטים בסיסיים, שמהם אפשר להרכיב הרבה תחפושות שונות.

רצוי שיהיו:  חולצה לבנה, חולצה שחורה וזוג מכנסיים שחורים.

מה עושים עם אלה?

תחפושת של כושי. חולצה שחורה, מכנס שחור. איפור כהה על הפנים ועל הידיים, ומעליו – איפור בצבעי קרב. להוסיף כמה מחרוזות צבעוניות ( לגבר!), ביד ימין חץ ארוך עשוי מקולב שפתחתם וקישטתם יפה ,רצוי עם כמה נוצות בקצה החץ . ביד שמאל, מגן עשוי מקרטון שצבעתם שוב בצבעי קרב. למגן מצמידים שרוך , אותו תפסים עם שדכן, כדי שהילד יוכל לאחוז בו בקלות. הוא כבר יכול לצאת לצייד – הרי לא חסרות כאן חיות...

תחפושת של בחור ישיבה. חולצה לבנה, מכנס שחור, גרביים לבנות עד הברך שמתלבשים מעל שולי המכנסיים. רצוי ללבוש ציציות שיציצו מהמכנסיים - אפשר חוטי צמר לבן. על הראש, כיפה שתופרים בשוליה חוטי צמר שחור שישמשו כפאות - והנה הבחור רץ ללמוד בישיבה. אגב, לא יזיק לאף אחד ללמוד קצת ולשבת קצת , ולא רק מול המחשב.

תחפושת של מיקי מאוס. מכנס שחור – אם אין, גם גרבונים  שחורים  יתאימו, או טייטס שחור – וחולצת טריקו – או חולצת גוף – שחורה. מעל החולצה עם שרוול ארוך, חולצה צבעונית –רצוי ללא הדפס -  עם שרוול קצר. מעל הגרבונים, מכנס קצר צבעוני. על הראש, כובע של מיקי מאוס אותו צריך לקנות, אם לא הבאתם מהביקור בדיסנילנד. צרו מסרט אדום רחב קישור יפה והצמידו אותו לחולצה הקצרה, מתחת לצווארו של הילד. אין לכם סרט כזה? גם סרט רחב לאריזת מתנות יעשה את העבודה.

אגב, למיני מאוס: אותו דבר, רק עם חצאית קצרה.

 

אגב: לרעיונות נוספים ותמונות , גלשו לאתר "מעניין את הסבתא" או:

www.saba-sabta.co.il

 

תחפושת של מכשפה.חולצה שחורה , מכנס שחור - או חצאית שחורה ארוכה - מטאטא , כובע מחודד בצורת משולש, אותו מכינים משני משולשי סול שחורים ותפורים לאורך הצלעות הקצרות. אפשר - ורצוי - לקנות מסכה של מכשפה.

תחפושת של מלצר. חולצה לבנה, מכנס שחור. רצוי להדביק עניבת פפיון (פרפר) מסרט שחור. אם אין חנות גלנטריה קרובה, גם סרט של זר פרחים יתאים. על יד שמאל, מגבת לבנה מקופלת. אם יש בנמצא, לא יזיקו כפפות לבנות – אבל זאת ממש לא חובה. טיפ, מישהו?

תחפושת של מרקיז. חולצה לבנה, עם תוספת של מפית סרוגה על הצווארון להאדרת הרושם. המכנס השחור מוכנס לתוך גרביים לבנות עד הברך. על נעליים שחורות רצוי להצמיד מקדימה סיכות עשירות, עם "אבנים יקרות", אותן ניתן להצמיד לשרוכים. מכינים שכמיה שחורה מחתיכת בד שחור או מטפחת שחורה ותופסים עם סיכות בטחון נסתרות מתחת לכתפי החולצה. על הראש, כובע רחב תיתורת שרצוי לתקוע בו נוצה יפה. אם יש לכם חרב צעצוע, ציידו את הילד בחרב.

תחפושת של משרתת. חולצה לבנה, מכנס שחור וסינר לבן קטן. על הראש, סרט שמחזיק את השערות וביד מטלית אבק. אם רוצים, ביד השנייה מברשת נוצות צבעונית לניקוי קורי העכביש. אפשר ללמוד באותה הזדמנות גם איך משתמשים בציוד המיוחד והלא –אלקטרוני הזה!

תחפושת של נערת הוואי. חולצה שחורה, מכנס שחור. קונים חוטי רפיה צבעונית ותופרים קצוות- קצוות, בחילופי צבעים, על גומי באורך זהה להיקף המותניים של הלובש/ת. אם יש שאריות בדים צבעוניים, גוזרים עיגולי בד, מכווצים אותם כך שיצרו פרחים ואת הפרחים תופרים על שרוך. כך נוצרת מחרוזת פרחים, יש חצאים רפיה - ונערת הוואי יכולה ללמוד לומר " אלוהה".

תחפושת של עכביש. חולצה שחורה ומכנס שחור. מחוט מתכתי גמיש הכינו כמה "רגליים" ותפרו אותם לחולצה, מקדימה, (ללא שום שיוך מפלגתי). על גב החולצה הצמידו רשת לבנה מסוג הרשתות שעוטפים בהן זרי פרחים מהודרים. אם אין לכם בסביבה חנות פרחים, ציירו בגיר על גב החולצה רשת עכבישים וציירו על הרשת גם זבוב.

קורה שורץ www.saba-sabta.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב