דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק באינטרנט באמצעות YouTube 

מאת    [ 01/08/2007 ]

מילים במאמר: 440   [ נצפה 2616 פעמים ]

שיווק באינטרנט באמצעות YouTube

מסע הבחירות הנוכחי לנשיאות ארה"ב הכתיר ,ללא צל של ספק , את YouTube ‏ כמנצח האמיתי של הקמפיין. בחודשים האחרונים 'מופצץ' האתר באלפי קטעי וידאו מקוריים שמנסים למשוך את תשומת הלב של ציבור הבוחרים האמריקאני.

 

דוגמה לסרטון מוצלח במיוחד היא 'Vote Different‏' שמבוסס על פרסומת שהציגה Apple במשחק הסופרבול ב-1984, בהשראת ספרו הידוע של ג'ורג' אורוול (1984). בסרטון מוצגת המועמדת הדמוקרטית לנשיאות, הילארי קלינטון, כמקור הרוע -  'האח הגדול'. יוצר הסרטון, שמשתייך למחנה המועמד הדמוקרטי ברק אובאמה, סיפר כי הכין את הסרטון בלילה אחד. ‏ הסרטון זכה לשיעורי חשיפה גבוהים ביותר של יותר מ-3 מליון צפיות בחודש ימים.

 

דוגמה נוספת היא סרטון בשם ' 'I Got a Crush...On Obama בו מככבת דוגמנית צעירה בשם אמבר לי אטיגר ששרה על אהבתה לסנטור. השיר כתוב בסגנון עכשווי וההפקה לא הייתה מביישת קליפ ב-MTV. גם סרטון זה זכה לשיעורי חשיפה של מיליונים בתוך שבועות בודדים.

 

כוחו של YouTube‏ במסע הבחירות התעצם עוד יותר כשרשת CNN ‏ ערכה את העימות המתוקשר בין המועמדים הדמוקרטיים על-ידי הצגת סרטוני וידאו עם שאלות שהעלו גולשי האתר Youtube‏ מכל רחבי ארה"ב.

 

העימות שודר ב'לייב' וזכה לאחוזי צפייה גבוהים במיוחד ולסיקור בכל ערוצי החדשות החשובים והנצפים ברחבי העולם.  לראשונה נשאלו המועמדים שאלות מקוריות ומעניינות שנשאלו בישירות ואף בגסות מסוימת, סוג של שאלות שלעולם לא היו נשאלות ע"י מראיינים מקצועיים בעימותים המסורתיים שהיו נהוגים עד כה כחלק מקמפיין  מסוג זה.

 

הכוח עובר לידי העם (WEB2.0)

מה שהשכילו להבין מנהלי הקמפיין של אובאמה הוא שפרסום סרטוני וידאו באינטרנט הוא אמצעי יעיל לשיווק בהשקעה כספית מינימלית.

 

העלאת סרטון ל- YouTube ‏ מאפשרת חשיפה לקהל של מיליארדי גולשים בעולם, ואם הסרטון עשוי בצורה מקורית, מצחיקה, קצרה ואקטואלית הוא יכול להפוך בין רגע להיפ הבא.

 

YouTube מספק לכל דורש את הפלטפורמה ויותר חשוב את הבמה להצגת סרטונים. הכוח נמצא בידי ההמון; הגולשים מדרגים את הוידאו, מטקבקים, משלבים אותו בבלוגים ובאתרים אחרים ומפיצים אותו הלאה במייל.

 

אז קדימה, להתחיל להסריט....

 

- המאמר פורסם לראשונה באופטימייז - מגזין שיווק אתרים
אסף פז מחברת
וובדיז - בניית וקידום אתרים

מתמחה בקידום אתרים ושיווק במדיית האינטרנט.

פורסם לראשונה באופטימייז מגזין קידום אתרים



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב