דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכבי יוקרה 

מאת    [ 24/02/2011 ]

מילים במאמר: 352   [ נצפה 5120 פעמים ]

השכרת רכבי יוקרה

 

נסיעה על רכב יוקרתי ומפואר הוא חלומו הרטוב של כמעט כל גבר שאני מכירה. זהו חלום שניתן להגשים אפילו למספר שעות בלבד, ההרגשה לשבת בתוך הרכב המאובזר, המרווח, היוקרתי והנוצץ, להיות מלך הכביש, שהפעם כל העיניים מביטות אליך ושואלות בפליאה איך הוא עשה את זה?

יש רגעים שצריך רכב מיוחד ויוקרתי בין אם זה לחתונה, להרשים בחורה, חתימה חוזה או סתם פינוק שכזה. נסיעה ארוכה, כמו נסיעה לאילת, ברכב מרווח הכולל פינוקים כגון מסכי פלזמה יכולים לחסוך טיסה ולהפוך את הנסיעה לחוויה. פגישת עסקים ברכב יוקרתי יכולה לקבוע את גורל העסקה.

היום השכרת רכב יוקרתי מתאפשרת למספר שעות ויותר. רכבי היוקרה כוללים מבחר גדול ומרשים של מכוניות מדגמים שונים בגדלים שונים למטרות רבות ומגוונות.

רכבי היוקרה מתחלקים לשלושה קטגוריות: רכבי שטח, רכבי פאר ורכבי ספורט. בין דגמי מכוניות היוקרה ניתן למצוא דגמים איכותיים וייחודיים כגון: ג'יפים יוקרתיים, פורשה, יגואר, מרצדס, למבורגיני, רולס-רויס, שברולט, BMW ועוד. ניתן להתרשם ממגוון המכוניות המוצעות להשכרה ולבצע הזמנה דרך האינטרנט.

ישנה אפשרות לשכור רכב עם נהג צמוד למשך כל שעות ההזמנה, השירות כולל איסוף והסעה. להשכרת רכב לחתונה ניתן לשכור רכב יוקרה שמגיע מקושט ומאובזר על פי טעם אישי.


השכרת רכבי יוקרה בארץ קיבלו תאוצה בשנים האחרונות והאפשרות לשכור רכב יוקרתי קלה נוחה ויחסית זולה. השכרת רכבי יוקרה בחו"ל היא עניין שגרתי וניתן להזמין את ההשכרה מבעוד מועד בארץ וכאשר תגיעו ניתן לקחת את הרכב כבר משדה התעופה.


חברות ההשכרה מתהדרות במבחר גדול של מכוניות יוקרתיות. ומעניקים שירות לכל דורש. ברוב המקומות ניתן לבקש תוספת לרכב היוקרה כגון טלפון סלולארי, כסא בטיחות לילד וכדומה. בתקופות מבוקשות כגון הקיץ (עונת החתונות) והחגים לרוב ישנה תוספת של מחיר בגלל הביקוש הגובר. לנהגים חדשים וצעירים ישנה תוספת עבור הביטוח. המחירים משתנים מחברה לחברה וככל שמספר הימים הוא רב יותר כך התשלום היומי זול יותר ברוב המקרים. ההשכרה היא עבור יום השכרה כאשר מגדירים מראש את מספר הימים המתוכנן ובמידה ויש שינויים יש להודיע מיידית על מנת להמשיך את חוזה ההשכרה.


יש לזכור שמכוניות היוקרה מתהדרים במנועים חזקים ומגיעים במהירות למהירויות גבוהות מאוד ולכן יש לשים לב ולנהוג על פי חוק של המהירות המותרת באותה מדינה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב