דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השתלת שיניים כי מגיע לך חיוך מקסים ואותנטי 

מאת    [ 24/02/2011 ]

מילים במאמר: 394   [ נצפה 1622 פעמים ]

איזה מייאש זה לעבור טיפולי שיניים, וכמה מתיש לשמוע, מרופא השיניים שלך, את תכנית הפעולה הצפויה לך, במיוחד במקרים מסובכים כמו השתלות שיניים למשל.

רבות הסיבות שבגללן אנשים עוברים השתלות שיניים. ברוב המקרים מדובר בהליך חובה - השיניים נשרו, נעקרו או צריכות להיעקר, וחייבים השתלת שיניים חדשות שיחליפו את הישנות וימלאו את החלל שנפער בפה. אלה מקרים שבהם אין בכלל ויכוח.

מבחינה אסתטית הרי איש לא מעוניין להסתובב עם שיניים חסרות. זהו מראה נוראי, המעיד על הזנחה, על רישול ועל... לא נעים לומר - כיעור ועוני. בנוסף, וללא קשר למראה החיצוני, שיניים חסרות בפה לאורך זמן פשוט מעוותות את הפנים, גורמות להתמוטטות מנשך אחורי ומאלצות שיניים אחרות להתלבט.

כך יכול להיות מקרה שבו אשה בעלת שיניים נאות וישרות, שעברה טיפול עקירת שתי שיניים אחוריות ולא ממהרת לעבור השתלת שן חדשה, יכולה למצוא את עצמה, לדאבונה ותדהמתה, עם שיניים קדמיות בולטות פתאום. זה קורה בגלל תזוזה של השיניים במקומות בהם נפער חלל. אין לשיניים על מה להישען והן פשוט נדחפות קדימה, עד שנוצר מראה "שפן" לא מלבב.

בנושא השתלות שיניים יש גם מקרים, נדירים יותר, בהם אנשים עם שיניים עקומות, רקובות או פשוט כעורות למראה, פשוט מעוניינים לדלג על כל שלבי היישור, טיפול וכדומה, עוקרים את שיניהם ועוברים טיפול שיניים חדשות. במיוחד מדברים על אלה שיש להם חרדה דנטלית הדוחים את הטיפול בשינייהם ברמה היום יומית. חוסר בטיפול בשיניים גורם לרקבון שיניים, מחלות חניכיים ומצריך במקרים רבים השתלת שיניים לכל הפה, ובמרבית המקרים תחת הרדמה מלאה.

אז בואו נחזור לנקודת המוצא איתה התחלנו את הכתבה הזו. איזה מייאש זה לעבור טיפולי שיניים, וכמה מתיש לשמוע, מרופא השיניים שלך, את תוכנית הפעולה הצפויה לך?

ובכן, זה לא חייב להיות סיפור מייאש ומתיש. במרפאת השיניים של ד"ר דורון אבניאלי תבחינו מיד באווירה שונה מכפי שאתם רגילים. אווירה נעימה, חמה ותומכת ובעיקר - מגוון אדיר של פתרונות וטיפולי שיניים איכותיים. חדר ההמתנה של ד"ר אבניאלי מעוצב כמו בית קפה פריזאי המשרה אוירה רגועה שלפני הטיפול. גם אחרי הטיפול, מי שרוצה להרגע, יכול להישאר בחדר ההמתנה, אמנם בלי הקפה שאחרי כי אסור אחרי הטיפול לעלעל בעיתון, לקרוא ספר או לחטוף תנומה קלה של אחרי.

זקוק להשתלות שיניים? במרכז השתלות שיניים של ד"ר דורון אבניאלי ניתן לעבור את כל הטיפולים הארוכים, המתישים והמטרטרים ב... פעם אחת! לכן, כדאי מאד לבקר בקליניקה המעוצבת באופן חם ומזמין, ולהזמין מד"ר אבניאלי חיוך של מיליון דולר.

מרפאת שיניים של ד"ר אבניאלי עוסקת בעיקר במיגוון השתלות ובינהן: השתלת שיניים, השתלת עצם ומיגוון טיפולי חניכיים. הניסיון הרב והשליטה שיש לנו במגוון שיטות השתלה, מאפשרות לנו להתאים לך את השיטה המתאימה ביותר. צלצלו עכשיו והתחילו לחייך בפה מלא 03-6050889




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב