מה זה בעצם שיווק במדיה החברתית - כולנו מכירים את פייסבוק, טוויטר, פליקר, יוטוב, קפה דה מרקר ושאר היישומים המקוונים שמזמינים אותנו לשתף בחוויות האישיות שלנו ולפגוש את החברים שלנו און-ליין. החברים האלה הם פוטנציאל עסקי אדיר. הם למעשה לקוחות פוטנציאלים, שנמצאים בפייסבוק / טוויטר לצרכים האישיים, החברתיים והצרכניים שלהם. סוג של קניון, טיילת או מדרחוב מקוון בו מסתובבים גולשים ומחפשים עניין, חברים ומה לא בעצם. שם העסק שלכם צריך נוכח. כמו חנות הגלידה בטיילת, כמו הקיוסק במדרחוב, כמו בית הקפה בשדרה, כמו האתר שלך שנמצא ברשת.
הסרטון שצירפנו מבהיר את העדינות שבה צריך לפעול, לדעתנו, במדיה החברתית וברשת בכלל.
מה זה ניהול נוכחות רשת ?
בשורה התחתונה זה אומר להיות נוכחים איפה שהגולשים נוכחים. איפה שנוצרות השיחות. איפה שהפרסום, השיח והאינטראקציות החברתיות ישנן.
בשורה העליונה זה אומר הרבה יותר מזה…
בואו נפרוט את זה:
ניהול המותג ושיחת המותג ברשת- מה אומרים על המותג שלכם ברשת? איך מנתבים את השיחה לטובת המותג? בשביל זה אנחנו כאן.
שיווק במדיה חברתית- לא על דף הבית לבדו. הכוונה היא לעורר את השיח סביב המותג במדיה החברתית: פייסבוק, טוויטר ופורומים הם מקומות רלוונטים לכם ולקהל שלכם. אנחנו נשים אתכם שם.
הקמה וניהול של בלוגים- זירת השיחה משתנה מרגע לרגע. בלוג ארגוני- כזה המציג את האידאולוגיה, החשיבה והאסטרטגיה של המותג- הוא כלי חשוב. כלי שמקדם את רמת השיח עם קהל היעד שלכם, הופך את הארגון לכלי לניטור וארגון העשייה בתוך הארגון ומחוצה לו.
כתיבה לאינטרנט- אתם בטח תוהים מה ההבדל בין כתיבה אופליין לכתיבה אונליין. קודם כל ההבדל הוא זה. כן, לינק הוא כלי מרכזי באופי הקריאה המקוונת. מה עוד?
היכולת להטמיע מדיה, וידאו, תמונות, אנימציה… בקיצור, לכתוב לאינטרנט בשביל גולשי האינטרנט. זו רק ההתחלה של כתיבה לאינטרנט.
יחסים מקוונים- או בקצרה, יחסי ציבור ברשת. טלויזיה, רדיו ועיתונות הם כלים מצויינים לקדם את העסק/מותג/ארגון שלכם, אבל שיחה בבלוגוספירה, פעילות בפייסבוק ונוכחות בפורומים רלוונטים הם כלים שבמציאות התקשורתית של ימינו אתם פשוט חייבים.