דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדברים החשובים במסחר במטבע זר 

מאת    [ 23/02/2011 ]

מילים במאמר: 463   [ נצפה 1700 פעמים ]

 

מסחר במט"ח הפך להיות מקובל בשנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים מוצאים את עצמם קונים ומוכרים מטבע חוץ בזמן אמיתי תוך שימוש בתוכנות מסחר מתוחכמות. היתרון הגדול של המסחר במט"ח היא היכולת למנף את ההשקעה. אם לדוגמא שמתם אלף דולרים תוכלו להמר על עשרת אלפים דולרים או במאה אלף דולר והרווחים הפוטנציאלים הם בהתאם. בשוק המסחר במט"ח ניתן גם להרוויח בירידות של שערי המטבע השונים הכל תלוי באסטרטגיות השקעות. אותן הסוחרים בוחרים לממש.

שוק המט"ח הוא הגדול והמרגש ביותר מבין השווקים בהם מתקיים מסחר שותף כדוגמת מסחר בבורסה, מסחר באגחי"ם או מסחר בקומודיטיז. אם אתם מחליטים להיות סוחרי מט"ח חשוב מאוד שתבחרו לעצמכם אסטרטגית השקעות שתהלום את האופי שלכם ואת הנכונות לקחת על עצמכם סיכונים שונים. במאמר זה תוכלו לקרוא על כמה טיפים בסיסיים לפני שאתם מתחילים לסחור במטבע זר.

כדי לגרוף רווחים מביצוע מסחר במט"ח , עליכם לצבור ידע רב שבעזרתו תוכלו לזהות תנודות עתידיות בשוק. כך תוכלו לדעת מתי לקנות או למכור. רכשו ידע בכל הקשור לניתוח טכני. מומלץ להתעדכן בשערי הריביות של מדינות ובמצב הכלכלי העדכני שלהן, במאזן המסחרי ובמצב ההשקעות בהן. לכל הנתונים הללו השפעה רבה על תנודות שערי המטבע המקומי.

חשוב מאוד שתצטרפו לקהילות ופורומים בתחום מסחר במט"ח כדי ללמוד עוד על ניתוח שוק המט"ח ועל השקעה במטבעות זרים. חשוב להבין את השוק ואפשרויות ההשקעה בו ולהכיר מונחים בסיסיים, החל במטבעות מקובלים במסחר וכלה בשיטות לניתוח שוק. ידע זה יסייע לכם כסוחרים מתחילים בשוק המט"ח, וכמובן ימנע מכם הפסדים וטעויות.

אל תשקיעו כסף בחשבון אמיתי לפני שתתנסו בסימולטור או כמו שזה נקרא בעגה המקצועית חשבון דמו שבו כדי להבין את כללי המסחר בשוק, ללמוד איך להשתמש בפלטפורמה ולצבור ניסיון. תתנסו בהשקעה של כסף מדומה, מבלי לקחת סיכונים על כסף אמיתי. היתרון של חשבון דמו הוא בכך שאין בו כל סיכון והוא לא מאפשר לכם לקבל החלטות תוך כדי מסחר אמיתי מלא לחצים פסיכולוגיים נכון לכם להשתמש בחשבון דמו עד שתגיעו לשליטה טובה בתוכנת המסחר, רק אחרי זה תוכלו לעבור לסחור במטבע זר אמיתי. גם אחרי שהפקדתם כסף אמיתי, כדאי לכם להפעיל את חשבון הדמו תמיד עדיף לנסות דרכו דברים שאינכם בטוחים בהם מבלי להפסיד כסף אמיתי. 

ישנה חשיבות עצומה למשמעת עצמית. אל תחרגו מהנכונות לייצר הפסדים כפי שהגדרתם לכם, אם קרה ויש לכם מספר ימי הפסדים רצופים, קחו מספר ימים זהה של חופשה שבה לא תסחרו בכלל. סבלנות היא מילת מפתח חשובה מאין כמותה בכל הקשור בביצוע מסחר במט"ח, רצוי שתעקבו אחר הרווחים שצברתם אך אל תעשו זאת בצורה אובססיבית מידי דקה במהלך יום המסחר.

המסחר במט"ח עלול להיות מסוכן, לכן חשוב מאוד שתסחרו על סכום שהקצתם עבורו מראש מן הכסף אותו צברתם. תהיו מוכנים נפשית להפסיד את כל הכסף עד האגורה האחרונה לכן חשוב מאוד שלא תסחרו בכסף שמיועד למטרות כגון רכישת דירה או מימון אירוע משפחתי חשוב כגון חתונה של הבן הבכור.

 

מומחה לפיננסים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב