דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המדריך לבחירת משרד חקירות 

מאת    [ 23/02/2011 ]

מילים במאמר: 492   [ נצפה 3733 פעמים ]

אם אי פעם תצטרכו לשכור את שירותיו של חוקר פרטי, אתם עתידים לגלות שגם שוק החקירות הוא שוק צפוף ורווי מתחרים. משרדי חקירות גדולים וקטנים כאחד ינסו לשכנע אתכם לפנות דווקא אליהם, והשאלה המתבקשת היא כיצד תבחרו משרד חקירות שיתאים לכם ביותר?

 

משרד חקירות גדול או קטן?

 

חקירות פרטיות אינן עניין של מה בכך: ממצאי החקירה עשויים במצבים מסוימים להשפיע רבות על עתידכם, ומטבע הדברים התהליך עשוי להיות רגיש ומורכב מאוד. באשר לשאלה האם עליכם לבחור במשרד גדול או קטן, כדאי להבין קודם כל מהי מטרתכם ומהי מורכבות המשימה שאתם עומדים להטיל על בלש פרטי.

 

משרד חקירות גדול עשוי להיות מיומן ובעל כלים רבים יותר לצלוח במשימת חקירה מורכבת, ביחס למשרד קטן יותר. לכן, במידה והמשימה שלכם מורכבת, מוטב שתפנו למשרד חקירות גדול בעל ניסיון בנושא שיוכל לספק מענה הולם לצרכים שלכם. אם לעומת זאת במקרה פשוט יחסית עסקינן, יתכן שתוכלו להסתפק במשרד חקירות יותר.

 

מוניטין והמלצות

 

קשה יותר לאתר חוקרים פרטיים בהיקף קטן מאשר משרדי חקירות גדולים, ולכן אם אתם מרגישים שזמנכם דוחק, מומלץ שתשכרו את שירותיו של משרד גדול בעל מוניטין מכובד ושורה של לקוחות מרוצים. בחירה במשרד מפורסם עשויה להוות אינדיקציה לטיב השירותים שתקבלו, בעוד שבחירה במשרד קטן כרוכה במידה לא מבוטלת של סיכון, אם אין לכם די זמן לבצע מחקר מקיף.

 

משרד חקירות ברישיון

 

משרד חקירות גדול או קטן כאחד, מוכרחים לפעול ברישיון ולהיות לגיטימיים מבחינת החוק. בחירה במשרד לא לגיטימי עשויה להציב אתכם בעמדה מסוכנת וליצור מצב בו לא תוכלו להשתמש בחומרי החקירה. מלבד זאת, משרד מפוקפק עלול לזלזל בחשאיות המקרה שלכם. חשיפת שמכם ופרטי החקירה עשויה לגרור בעיות משפטיות ולכן סוגיית החשאיות חשובה מאין כמותה.

 

משרד חקירות - עלויות ומחירים

 

כמו בכל תחום אחר בעולם העסקי, גם בעולם החקירות אתם צפויים לשלם תעריפים גדולים יותר אם בחרתם לשכור את שירותיו של משרד בעל מוניטין גבוה. אם אכן קיבלתם הצעת מחיר גבוהה מהממוצע בשוק, חשוב לוודא שאתם מקבלים תמורה הוגנת ושירות איכותי, ושאינכם מתבקשים לשלם סכום נוסף רק בעבור שמה של החברה.

 

העלויות עומדות בדרך כלל ביחס ישר לטיב השירותים שתקבלו, ועל כן עליכם לבחון את המחיר בצורה פרופורציונאלית ביחס לכלים ולאמצעים שמעמיד המשרד לצורך השלמת החקירה. זכרו כי תעריף יקר לא בהכרח מהווה עירבון לעבודה איכותית של משרד חקירות, אך מצד שני תעריף זול במיוחד עשוי להוות אינדיקציה לעבודת מחקר שטחית ולא יעילה.

 

שירות אישי לאורך כל הדרך

 

במשרדי חקירות קטנים שבהם כל לקוח מהווה נפח מכובד מכלל העסקים של החברה, מן הראוי שתקבלו יחס אישי ושקיפות באשר לתהליך החקירה. עם זאת, גם אם בחרתם במשרד חקירות גדול, חשוב לוודא שיהיה חוקר פרטי אחד או שניים שיהיו מופקדים רק על החקירה שלכם, כך שגם במקרה הזה תהיו זכאים ליהנות מיחס אינטימי כמו במשרד קטן.

 

מערכת היחסים שתירקם ביניכם לבין החוקר הפרטי שהופקד על הטיפול בחקירתכם חשובה מאוד, ובטרם הבחירה מומלץ לוודא שתקבלו עדכונים באשר להתפתחות החקירה כל העת, כך שתוכלו להיות רגועים ובטוחים שהעבודה נעשית. במידה ובחרתם משרד חקירות שממאן לעשות זאת, אל תהססו לבחור במשרד אחר.

משרד חקירות "פתרונות" מומחה בתחומים של מעקבים , מודיעין עסקי וגם איתור אנשים. במידה ואתם זקוקים לחוקר פרטי פנו אלינו .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב