דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרי לווין בחיפוש בקטיגוריה של השוואת מחירים 

מאת    [ 22/02/2011 ]

מילים במאמר: 132   [ נצפה 2168 פעמים ]

ניצול תוצאת חיפוש,לקידום פלטפורמות לקידום אתרים

חיפוש אקראי בגוגל חיפוש בקטיגוריה- מחירי מוצרים.מתגלים לאחרונה אתרים חסרי כל תוכן או משמעות שמתיימרים .כביכול להציג מחירים שונים תוךהשוואה בין חנויות שונות. למעשה אין באותם אתרים כלום,חוץ מקישורים בינם לבין אתרים שהם מקדמים,קישורים בינם לבין אתרים אחרים לקידום אתרים.יש לקחת בחשבון שאתרים אלא הם אתרי מיכה -אתרי לווין.ומקודמים בצורה זריזה.כשכל מטרתם בנוסף, להציג PR גבוהה. האתרים האמיתיים נמצאים עד דפים 4-5.זוהי דילמה קשה לחברות קידום אתרים להציג ללקוחותיהם תוצאות חיפוש טובות.בקטטיגוריה הזו- השוואת מחירים נפח החיפוש יחסית גדול בביטוי נרחב כ-135000 גולשים בחודש,ובמדויקת  כ-18100. זו הסיבה שחברות הקידום מסתערות על מילת מפתח זו.  וסביבה למוצרים שונים כגון חיפושב- מחשב נייד  ,טלויזיה,מזגנים-מילות מפתח  בעלות נפחי חיפוש מאוד גבוהים.כשהמתרה להעלות בעיני גוגל את רמת הפופולריות של אתרי לווין ולתת עוצמה וכח רב יותר לאותם אתרי לוין שצוינו.

מבעלי האתר. ייזם ,מהנדס במקצועו




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב