דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חנות טבע - לגוף ולנפש 

מאת    [ 22/02/2011 ]

מילים במאמר: 495   [ נצפה 3355 פעמים ]

למה לקנות דווקא מוצרים של חנות טבע? נפש בריאה בגוף בריא זו לא עוד קלישאה, אלא מציאות קיימת. היום כבר ידועה סגולתם הרפואית של מוצרי טבע ועדיפותם במקרים רבים על מוצרים שאינם טבעיים. אז תגידו שלום למוצרים הטבעיים ולא להתראות לכימיקלים.

המוצרים המגיעים מהטבע הם רבים ומגוונים: תרופות, מוצרי טיפוח, ויטמינים ומינרלים הם רק חלק מרשימה ארוכה. בתי טבע מציעים פתרונות לבעיות רבות, שחלקן לא קיבלו מענה באמצעות הרפואה הקונסרבטיבית. בין היתר מסיבה זו הרפואה האלטרנטיבית וההוליסטית, הדוגלת בשימוש במוצרים ובשיטות טיפול טבעיים בלבד, היא תחום הולך ומתפתח.

מוצרי חנות טבע לבריאות הגוף

על מדפי חנות טבע ישנם מוצרים המתאימים לכל דורש, בכל גיל ומכל מין. בין המוצרים: תכשיר להגברת ייצור חלב בנשים מניקות, ערכות לדיאטה, טיפול טבעי למחלת הסוכרת, טיפול לתסמיני גיל המעבר ועוד. המשותף למוצרים השונים הוא שהם לא גורמים לתופעות לוואי, בשונה מתכשירים ותרופות שלא מן הטבע.

בימי החורף הקרים מסתובבים להם באוויר עשרות ומאות סוגי וירוסים והנטייה לחלות גדלה. למרות שיש חיסון לשפעת, לא כולם מתחסנים וגם מי שכן, לא חסין לכל סוגי השפעת. מוצרים טבעיים לטיפול במחלה, המבוססים על ויטמינים, הפכו למצרך שימושי ויעיל. כיצד? ויטמין C, אבץ ותוספים אחרים יכולים להקל על התסמינים ולבלום את המחלה.

בין המוצרים שמציעה חנות טבע ללקוחותיה ישנם גם מוצרים טבעיים לחיזוק המערכת החיסונית. גם כאשר אנחנו מרגישים טוב ומסיקים שבריאותנו תקינה, ייתכן שקיימים בגופנו חוסרים מסוימים. דיאטה לקויה, הגיל, שימוש תכוף באנטיביוטיקה ועוד גורמים עלולים לפגוע ביכולתנו להתמודד עם חולי. ויטמין B6 למשל ישפר את עמידות הגוף מפני מחלות.

מוצרי חנות טבע לבריאות הנפש

לחצי היום יום והקצב המהיר בו אנו חיים גורמים לא פעם להופעתה של חרדה. נוכחותן של חרדה ומתיחות לאורך זמן הופכת למטרד ובעלת השפעה שלילית על התפקוד ומצב הרוח. חנות טבע מציעה תרופות שונות, המופקות מצמחים בעלי סגולות מרגיעות, לטיפול בבעיה. שימוש בצמחים טבעיים לא גורם לפגיעה בחדות ובערנות ולא מעורר פיתוח תלות.

כמו כן, מחסור בויטמינים כגון ויטמין C, B12 וחומצה פולית עלולים לתרום להיווצרות חרדה או דיכאון. בחברה המערבית הצריכה של ג'אנק פוד ומזון משומר היא גבוהה וחסרה את המרכיבים החיוניים הללו. כל זה מקשה על הגוף לייצר סרוטונין, האחראי על מצב רוח טוב. ההשפעה ניכרת גם ביכולת הגוף לייצר דופמין, האחראי על הערנות ויכולת הלמידה.

כל חנות טבע ממוצעת מספקת מוצרים ותוספים טבעיים שנועדו להשלים את החסכים, הנובעים מתזונה לקויה. בזכות המודעות להשפעה העצומה של התזונה והרגלי חיינו על הגוף והנפש, נסללת הדרך לטיפול. בדיקות תקופתיות למעקב אחר הערכים בדם והשלמת החסר באמצעים טבעיים יכולים לשפר את הרגשתנו, בריאותנו ומצבנו הנפשי.

מוצרי חנות טבע אנטי-אייג'ינג

תכשירי אנטי אייג'ינג מיועדים למנוע קמטוטים המופיעים בפנים ולספק הזנה לעור, לשמירה על מראה צעיר. שיקום העור וההגנה עליו נעשים באמצעות טיפול בשכבות העמוקות, סילוק תאים מתים והגנה מפני נזקי הסביבה כגון זיהום האוויר וקרני השמש.

המוצרים הטבעיים מתאימים לכל אחד ואחת, גם למי שסובל מאלרגיות. קוסמטיקה טבעית היא פיתוח מוכח ובטוח, שמצליח להביא לתוצאות מרשימות גם במקומות בהם החומרים הלא טבעיים נכשלים. ניתן להתייעץ עם מומחה ולהתאים אישית מוצרים לטיפול, מהמבחר הגדול שמציעה כל חנות טבע.

בית טבע "טבע שופ"




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב