דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תכנון חתונה יפה 

מאת    [ 22/02/2011 ]

מילים במאמר: 579   [ נצפה 3511 פעמים ]

החלטתם להתחתן? מזל טוב! מה אתם יודעים על אירועים? עתה ניתן להבין לעומק את כלל הפרטים הראויים לציון לגבי חתונות ואירועים... בואי לעשות היכרות עם ענף החתונות: גני ארועים, הפקת אירועים וסידורי פרחים!

השגתם כבר מקום לחתונה?

החלק החשוב ביותר שיש לשקול, הוא כמובן המקום בו יתקיים הארוע. זה עשוי להיות אולם ארועים, וזה גם יכול להיות בחורשה. רק בתום החלטת המקום בו תחגגו את הארוע, זה אפשרי להחליט על תאריך, אופי האירוע ולבחור את הדברים הקטנים שיעשו את יום האירוע לחוויה מוצלחת. למה לא להתחיל לתכנן?

כיצד מחליטים על מיקום לחתונה? מחפשים בדחיפות מארגני חתונות?

הרבה זוגות מתלבטים בינם לבין עצמם חודשים ארוכים לפני שסגורים על עצמם, בשל סיבות רבות. רבים נבדלים בהיבטים רבים; תכולת המוזמנים המקסימאלית, התאורה, אופן הגשת המזון ולבסוף המיקום הגיאוגרפי. תמיד עדיף לדעת איזו חתונה תמיד רציתם לארגן, זה יסייע לכם בחיפוש אחר אולם האירועים המושלם…

כשאתם באים לגן אירועים כי אתם רוצים להסתכל על המקום, שימו לב לדברים מסויימים: המקום נראה בכלל הגייני ונקי? המרחב בכלל יספיק לכל האורחים? כמה בדיוק ברמנים יעבודו בערב האירוע? איש לא צריך מקום מטונף או, למשל, מפגעים מסוכנים... כדי להישמר מפני פאדיחות במהלך הארוע, צריך לשים לב שאתם מביעים בקול את הספקות והשאלות שלכם!

פה אין מקום לטעויות!

חתונה תערכו רק פעם אחת (אנו מקווים...), מסיבה זו כאן אין אפשרות לטעות. איך מתכננים זאת? כדאי מאוד לא להסכים להתפשר על פרטים חשובים! כלומר, בהנחה ואתם חולמים על גן ארועים עם יונים חיות, אתם זכאים לקבל זאת…

מה עושים אחרי שמוצאים מקום?

אם סוף סוף מצאתם אולם חתונות - אפשר להתייחס אל הדברים האחרים. לדוגמא, עיצוב ארועים... אם עוד לא ידעתם שזה קיים, אז זה בעצם אומנות לכל דבר. עם כמה מקצוענים אמיתיים המנוסים בעולם העיצוב ודקורציה, אפשר בלי בעיה להביא לכך שהארוע הזה יהיה הכי מנקר עיניים ואוריגינלי. עם שימוש בחופות מעוצבות, רק דוגמה קטנה, אפשר בלי בעיה לשדרג בדקה את תפאורת הארוע. האורחים שיגיעו לאירוע ירגישו ממש מן ההתחלה שהדיבור הוא על ארוע מהמם ויהנו באופן שכנראה עוד לא יצא להם בעבר... לא רוצים שזה יהיה האירוע שלכם?

לאחר שסיימתם להתעסק בעיצוב, אתם יכולים לסדר את דברים אחרים…

כמעט לכל אדם הייתה הזדמנות באיזשהו שלב בחייהם להיות חלק מחתונה של קרובי משפחה. ארועים שכאלה הם תמיד בנליים - אוכל בצקי, בירה זולה ופטנטים מיושנים. ע"מ לארגן מסיבה שונה לגמרי, ישנו צורך במעט תכנון מוקדם ואפילו יצירתיות. בצורה כזו ימשיכו לדבר על האירוע שערכתם גם עוד שנים רבות מעכשיו... עוד לא מצאתם תכנון חתונות?

מה עושים עם המזון?

עבור אורחים הדבר המעניין באמת זה האוכל שתגישו. ההחלטה על שירות הקייטרינג תשפיע ללא ספק על החוויה מאותו ארוע, בגלל זה אסור להקל ראש או להתפשר בבחירה הזו. אז השתדלו ללכת רק על קייטרינג מומלץ וצלחות גדולות מספיק. אף אחד לא רוצה לקבל איזשהו אוכל זול או דווקא כזה שמוגש בצלוחיות זערוריות. מן הראוי להוציא כמה שקלים נוספים על מנת שהאוכל שתגישו יהיה ממש טעים וכמובן משביע!

לא מוצאים ארגון אירועים? תקליטן כבר יש לכם?

רק לאחר שהאבסתם את כל האורחים, מומלץ לשעשע אותם, וקיימות המון שיטות להשיג זאת. ממה מתחילים? לא באמת ניתן לשקול חגיגה משובחת בלי להזכיר תקליטן. לא מתחשק לכם לבחור תקליטן מומחה? באמצעותו יש אפשרות לשמח ולהרקיד את המוזמנים לאורך כל החתונה... עליכם לבחור במהרה סוג מוזיקה שאתם רוצים, ואת כל הדברים האחרים יעשו במיוחד בשבילכם.

אם קראתם לעומק, תכנון והרמת ארוע מעולם לא היה קל יותר... 

לטיפים ומידע שכדאי לדעת - בקרו באתר הבא http://www.maravias.co.il/. בהצלחה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב