דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עדיין בחיפושים אחר חתונה ברבנות? 

מאת    [ 22/02/2011 ]

מילים במאמר: 578   [ נצפה 3017 פעמים ]

החתונה בפתח? לא יודעים מהיכן מתחילים? כאן אפשר לקרוא לעומק על כלל הסודות שצריך לדעת בנושא אירועים וחתונות... אתה מוזמן להכיר טוב יותר את תחום האירועים: אולמות חתונה, עיצוב אירועים ובגדי אירועים!

כבר הזמנתם אולם לחגוג בו?

הדבר הראשון בכל ארוע, הוא האולם בו יתקיים הארוע. זה יכול להיות אולם אירועים, ואפשרי שזה יהיה בפרדס. רק לאחר בחירת המקום בו תחגגו את האירוע, זה אפשרי לתכנן את מועד האירוע, קונספט האירוע ואפילו לבחור את כל הדברים החשובים שיעזרו לעשות את ערב החתונה לחוויה לכל החיים. רוצים כבר לתכנן את החתונה שלכם?

באיזה אופן עושים בחירה של אולם חתונה? חייבים חתונה בקפריסין?

אינספור זוגות עשויים להתחבט הרבה עד שהם סגורים על עצמם, בשל סיבות רבות. אולמות הינם שונים בלא מעט היבטים; תכולת המוזמנים המירבית, העיצוב במקום, אופן הגשת האוכל ולבסוף המיקום בארץ. תמיד עדיף להחליט מבעוד מועד איזו חתונה אתם חולמים לערוך, זה יסייע רבות לכם בחיפוש של גן האירועים שלכם…

כאשר אתם באים לאולם חתונה כי אתם רוצים להסתכל על המקום, מומלץ לשים לב לפרטים מסוימים: האולם נראה בכלל נקי? האם הגודל יספיק לכל האורחים? כמה מגישים נמצאים במקום? איש לא מעריך עכברים שמסתובבים בין האורחים או שירות לקוי... על מנת להישמר מפני פאדיחות כשכבר יהיה מאוחר מידי, חובה לשים לב שאתם מקבלים תשובות לשאלות הכי חשובות!

כשמתכננים אירוע - לא כדאי לעשות טעויות...

את החתונה שלכם תערכו פעם אחת בלבד (נקווה...), לפיכך כאן אין מקום לטעויות. אז כיצד עושים את האירוע? רצוי לא להתפשר על דברים חשובים! לדוגמא, אם חלמתם על ארוע בהרים, אז אין סיבה לא לקבל בדיוק מה שרציתם…

ומה הלאה?

אם כבר מצאתם גן אירועים - אפשרי להתחיל לשקול את כל הדברים האחרים. לדוגמה עיצוב פרחים מקצועי... אם איכשהו עוד לא ידעתם שדבר כזה קיים, אז זה בעצם אומנות במלוא מובן המילה. עם כמה אנשים מומחים המבינים עניין בתחום העיצוב ודקורציה, אפשר בקלות לגרום לכך שיום החתונה שלכם יהיה מרהיב ומקורי. על ידי שימוש בפרחים יפים, לדוגמא, אפשר בלי בעיה לשדרג בקלות את תפאורת האירוע. המוזמנים שיגיעו לחתונה ירגישו מן ההתחלה שיש כאן אירוע סוף הדרך ויהנו בצורה שעדיין לא יצא להם עד כה... זו יכולה להיות החתונה שלך!

רק אחרי שסימתם להתעסק בעיצוב, יש אפשרות לסדר את דברים נוספים…

כמעט לכל אדם ודאי יצא פעם להיות נוכחים בחתונה של חברים טובים. ארועים שכאלה נראים לרוב באותו הפורמט - "אוכל", שמפניה וגימיקים מיושנים. אם השאיפה היא להרים חגיגה שונה לגמרי, צריך בקצת השקעה של זמן ומקוריות. באופן זה, יספרו על האירוע שארגנתם אפילו בעוד שנים רבות מעכשיו... עדיין בחיפושים אחר חתונה ברבנות?

הכל מתחיל עם אוכל!

בשביל אורחים רבים הדבר המעניין באמת הוא האוכל. בחירת הקייטרינג בהחלט תשפיע על הזכרון מאותה חגיגה, בגלל זה מאוד רצוי שלא להתפשר או לזלזל בהחלטה זו. אז השתדלו לבחור רק באוכל באמת מצוין וצלחות בגודל סביר. אין אדם שבאמת רוצה מזון זול ומטוגן או אחד שמגיע בצלחות זערוריות. תמיד משתלם לבזבז עוד קצת כסף כדי שהאוכל הוא משובח ומשביע!

מתלבטים לגבי מקומות לחתונה? מוסיקה כבר השגתם?

לאחר שפיטמתם את כלל המוזמנים, ניתן לבדרם, וקיימות המון שיטות בשביל זה. לפני הכל, לא ניתן לשקול הילולה ראויה בלי להזכיר מוזיקה. רוצים להזמין איזשהו תקליטן מומחה? עם אחד כזה אתם יכולים להקפיץ ולהרקיד את המוזמנים במשך כל הארוע... לכם נותר רק להיסגר על סוג מוסיקה אהוב, ואת הדברים האחרים יעשו במיוחד בשבילכם.

באמצעות כל המידע שכאן, ארגון ותכנון חתונה טובה יהיה פשוט מאוד... 

לטיפים ומידע חשוב נוסף - תעיינו באתר http://www.maravias.co.il/. אז קדימה לעבודה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב