דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיקום בשביל החתונה 

מאת    [ 21/02/2011 ]

מילים במאמר: 584   [ נצפה 1869 פעמים ]

חושבים להתחתן? לא יודעים מהם סידורי פרחים? אז עכשיו אפשר לקרוא על הדברים בעלי החשיבות לגבי חתונות בלתי נשכחות... אתם מוזמנים להכיר טוב יותר את העולם הענק של השמחות: אולמות שמחה, מפיקי חתונות ושמלות כלה!

כבר מצאתם מיקום בשביל החתונה?

הפרט החשוב ביותר בכל ארוע, הוא לא אחר מאשר המיקום שבו תחגגו. אולי זה יהיה אולם ארועים, ויכול להיות בפרדס. רק בתום קבלת ההחלטה של המקום בו תחגגו את האירוע, אפשר לתכנן ברצינות את תאריך הארוע, אופי האירוע ולבחור את הפרטים הרבים שיהפכו את ערב אירוע לחלום של ממש. מוכנים לערוך את הארוע?

לפי איזה מדדים לבחור אולם אירועים? אתם צריכים חתונות בטבע?

רוב הזוגות מתלבטים בינם לבין עצמם לא מעט זמן לפני שהם עושים בחירה, ואפשר להבין אותם. גנים הינם שונים בכל מיני היבטים; תכולת האורחים המקסימלית, התפאורה במקום, אופן הגשת המזון וכמובן המיקום הגיאוגרפי בארץ. יש לדעת מה אתם רוצים לחגוג, זה יעזור לכם כאשר תחפשו את אולם האירועים המושלם…

אם אתם מגיעים לאולמות חתונה על מנת להסתכל על המקום, כדאי לשים לב לפרטים מסויימים: הגן מספיק הגייני? השטח מספיק לכל המוזמנים? כמה מלצרים מסתובבים במקום? אנשים לא אוהבים בורקסים מהאירוע של הלילה הקודם או, למשל, שירות לקוי... על מנת למנוע פאדיחות במהלך החתונה, תשימו לב שאתם זוכים במענה לשאלות הגדולות!

בחרו נכון מלכתחילה!

את החתונה שלכם תעברו פעם אחת בלבד (זו לפחות השאיפה...), בדיוק בגלל זה אין טעויות נסלחות. חייבים לדעת איך עושים את החתונה? הדרך הטובה ביותר היא לא להסכים להתפשר על דברים קטנים! למשל, אם דמיינתם מקום עם בלונים מתעופפים, אז מגיע לכם לקבל בדיוק את זה…

ומה הלאה?

אם כבר יש לכם אולם ארועים - עליכם להתייחס אל הפרטים האחרים. לדוגמא, סידור פרחים מקצועי... אם עוד לא שמעתם שיש כזה דבר, אז שתדעו לכם שזו אמנות של ממש. עם עזרה של מקצוענים אמיתיים שיש להם מעט ניסיון בעיצובים ונוי, ניתן להביא לידי כך שהאירוע הזה יהיה מקסים ובלתי נשכח. על ידי שימוש בחופות מעוצבות, לדוגמא, אפשר בלי בעיה לשפר את את הרקע של האירוע. המוזמנים שלכם שיבואו לאירוע ירגישו ממש מהרגע הראשון שיש כאן איזשהו ארוע מעולם אחר ויבלו כפי שעוד לא יצא להם בעבר... לא תרצו שזה יהיה האירוע שלכם?

רק אם כבר גמרתם לארגן את העיצוב, יש אפשרות לדאוג לדברים חשובים…

להמון אנשים יצא מתישהו בחייהם לרקוד באיזושהי חתונה. האירועים האלה הם כמעט תמיד מאוד דומים - "אוכל", יין לבן וגימיקים זולים. ע"מ לערוך מסיבה מזן שונה, קיים צורך בקצת השקעה וחדשנות. רק ככה ימשיכו לזכור את הארוע שערכתם אפילו בעוד שנים רבות מעכשיו... מצאתם כבר אירועים בטבע?

מה לגבי מזון?

בעבור המוזמנים שלכם החלק הכי חשוב זה האוכל שיוגש בחתונה. בחירת הקייטרינג תשפיע רבות על הזכרונות מהארוע שלכם, בדיוק מהסיבה הזאת אין להקל ראש בהחלטה הזאת. מומלץ להשתדל לבחור קיטרינג גורמה וצלחות גדולות מספיק. אף אחד לא מעוניין לצרוך מזון זול ומטוגן או, למשל, אחד שמגיע בצלחות זעירות. משתלם מאוד להשקיע כמה שקלים בשביל להיות בטוחים שהאוכל שהאורחים יאכלו יהיה ממש טעים וכמובן איכותי!

איפה מוצאים חתונה מקורית? תקליטנים מצאתם?

רק לאחר שהאכלתם את האורחים, מומלץ להעסיק אותם, ויש לא מעט שיטות לעשות זאת. קודם כל, לא באמת ניתן לחשוב על הילולה מוצלחת ולא לציין תקליטן. יש סיבה לא להביא איזשהו תקליטן? באמצעותו ניתן להרקיד את כל האורחים לאורך כל המסיבה... אתם רק צריכים לבחור ז'אנר מוסיקה שאתם מעדיפים, ואת כל השאר התקליטן יעשה עבורכם.

באמצעות כל המידע שכאן, ארגון חתונה טובה מעולם לא היה פשוט יותר... 

לעצות וקריאה נוספת - תיכנסו לאתר http://www.maravias.co.il/. אז קדימה לעבודה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב