דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתים למצוא חתונה כפרית? 

מאת    [ 21/02/2011 ]

מילים במאמר: 600   [ נצפה 2999 פעמים ]

תמיד חלמתם על חתונה ענקית? מתחילים כאן... עכשיו זה הזמן לקרוא עוד על כל הסודות בעלי החשיבות על שמחות וחתונות... אתם יכולים להכיר את העולם הגדול של החתונות והאירועים: גני אירועים, מארגני חתונות וסידורי פרחים!

נו, כבר השגתם גן אירועים לחתונה?

החלק הראשון שצריך לעניין אתכם, הוא לא אחר מאשר גן הארועים שבו תתחתנו. אולי זה יהיה גן ארועים, וזה גם יכול להיות מקום בחיק הטבע. רק אחרי קבלת ההחלטה של מקום האירוע, יהיה אפשרי להחליט סופית על תאריך הארוע, סגנון האירוע ואפילו לבחור את כל הפרטים החשובים שיעזרו לעשות את האירוע הענק לחוויה לכל החיים. למה לא לערוך את החתונה?

איך בוחרים מיקום לחתונה? מחפשים בדחיפות חתונה בחורף?

המון זוגות שמתחתנים עשויים להתלבט לא מעט זמן לפני שהם מצליחים להכריע, וזה הגיוני. אולמות ארועים נבדלים בכל מיני דברים; תכולת המוזמנים, אופן העיצוב, אופן הגשת המזון ולבסוף המיקום בישראל. עליכם לדעת איזה אירוע אתם חפצים לתכנן, זה יסייע לכם כשתחפשו את אולם האירועים שלכם…

כאשר אתם מגיעים לגני אירועים בכדי להתרשם מהמקום, שימו לב לפרטים מסוימים: האזור נראה סטרילי ונק? המקום יספיק לכמות האורחים? כמה בערך מגישים מסתובבים במקום? איש אינו מעריך אוכל מלא חיידקים או שירות לוקה בחסר... בשביל להישמר מפני תקלות בזמן ליל החתונה, חובה לשים לב שאתם זוכים במענה לשאלות הגדולות!

כשמדובר על חתונה, לא כדאי לטעות!

את היום הגדול תארגנו רק פעם בחיים (נקווה...), מהסיבה הזו אין פה אפשרות לטעות. רוצים לדעת איך מתכננים את זה? החלק החשוב ביותר לא להסכים להתפשר על הדברים החשובים לכם! כלומר, אם תמיד רציתם מיקום חתונה מלא ירק, מגיע לכם לקבל בדיוק מה שרציתם…

מה עושים אחרי שמוצאים מקום?

אם סוף סוף מצאתם אולם חתונות - אפשר להתחיל לחשוב על כל הדברים האחרים. זה יכול להיות, למשל, עיצוב פרחים מקצועי... אם במקרה עוד לא שמעתם שיש כזה דבר, אז תדעו לכם שזו אמנות אמיתית. בעזרת מומחים המתמחים בעבודות עיצוב ודקורציה, ניתן להביא לידי כך שהארוע שתחגגו יהיה מרהיב ואוריגינלי. בעזרת שימוש בשולחנות מעוצבים אישית, למשל, באפשרותכם לשדרג את את סביבת האירוע. המוזמנים שיבואו לחתונה ירגישו ממש מן ההתחלה שהם חלק מאיזשהו אירוע שעוד לא נראה כמותו והם יהנו באופן שבטוח לא יצא להם עד כה... זו יכולה להיות החתונה שלכם!

אם כבר גמרתם עם ענייני העיצוב, אפשר לדאוג לפרטים קטנים…

להמון אנשים נקרתה ההזדמנות אי פעם לבוא לחתונה של חברים טובים. אירועים מהסוג הזה הם בדרך כלל זהים - פיסות בשר לא מזוהות, אלכוהול זול ומוזיקה חרדית. אם אתם רוצים ליצור חתונה ברמה אחרת, צריך בקמצוץ תכנון מוקדם ומקוריות. באופן זה, ימשיכו לדבר על האירוע שלכם גם שנים אחרי... מתים למצוא חתונה כפרית?

מה עושים עם האוכל?

בשביל אורחים הדבר המעניין היחיד זה הקייטרינג. ההחלטה על סוג הקיטרינג ללא ספק תשפיע על שביעות הרצון מאותה מסיבה, לכן רצוי שלא להתפשר או להקל ראש בהחלטה הזו. אז באמת רצוי ללכת רק על קיטרינג משובח ומבחר מנות לא קטנות מידי. אין אדם שבאמת מעריך מזון מטוגן בטעם רע או, למשל, כזה שמגיע בצלוחיות זעירות. שווה מאוד לבזבז כמה גרושים נוספים כדי לדעת שהמזון שתגישו יהיה באמת טעים ומשביע!

מה לגבי חתונה בטבע? שירים עדיין לא מצאתם?

לאחר שהאכלתם את כל האורחים, כדאי גם לבדרם, ויש המון דרכים לכך. קודם כל, אין אפשרות לחשוב על מסיבה ראויה בלי בכלל לציין תקליטן. יש סיבה לא להביא איזשהו דיג'י מקצועי? בעזרתו תוכלו לשמח ולהקפיץ את המוזמנים במשך האירוע... לכם נותר רק לבחור במהרה ז'אנר מוזיקה שאתם רוצים, ואת הדברים האחרים יעשו במיוחד בשבילכם.

עם כל המידע שנמצא פה, תכנון וארגון אירוע מוצלח מעולם לא היה קל יותר... 

לטיפים ואינפורמציה חשובה - בקרו בלינק הבא http://www.maravias.co.il/. שיהיה במזל טוב!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב