דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חבילות אירועים בטבע 

מאת    [ 21/02/2011 ]

מילים במאמר: 447   [ נצפה 1621 פעמים ]

 כאשר מגיעה ההזמנה לחתונה, ברית, בר מצווה, המוזמנים כבר יודעים איך יתנהל האירוע: סירת הצ'ק בקבלת פנים עם מתאבנים בהמשך קייטרינג ובסוף די.ג'י ואטרקציות כמו רקדנים מקצועיים, זיקוקים ובועות אלכוהול. למי שמאס ברוטינה מומלץ להפתיע את אורחיו ולבחור אירוע בסגנון מקורי ושונה הפתרון הוא, אירוע בטבע. הטבע הוא פתוח וקסום עם אינספור אפשרויות לתכנון אירוע חוויתי שיותיר את משתתפים פעורי פה. כדי שהאירוע יהיה ברמה גבוהה, מומלץ לשכור את שירותיה של חברת הפקות וותיקה שתסיר מהמארחים את הצורך לדאוג להמון פרטים ולהתרוצץ אחרי נותני שירותים.

  היכן  מתקיימים האירועים בטבע?

אירוע בבריכה

כל אירוע הופך למהנה ותוסס אם הוא מתקיים  בבריכה. באירוע כזה ניתן , בבריכה אפשר לשלב מתנפחים בבריכה ועל הדשא ושולחנות משחק כמו פינג פונג, הוקי אוויר וסנוקר. האירוע יכול להתקיים בצהריים או בערב בליווי תאורה צבעונית ומרהיבה. כולם נהנים באירוע כזה: המבוגרים שלא צריכים להעסיק את הילדים   וכמובן הילדים שנהנים מההפעלות והשחייה בבריכה. לצידי הבריכה אפשר להציב שולחנות עם קייטרינג והאירוע נערה באווירה קלילה ונעימה.

 על שפת הים

אוהבי הים יכולים לחגוג באירוע מרהיב על החוף בשילוב חופה רומנטית מול השקיעה. החתן והכלה יכולים לפסוע יחפים על החול ולהרגיש כאילו ירח הדבש כבר התחיל. כשהאירוע הוא בר מצווה, אפשר לערוך לחברים מדורה עם גיטרה כחלק מהאירוע בליווי הפעלות שונות. כשעורכים אירוע בים, חייבים לקיים אותו בשעות הנעימות של אחר הצהריים או בערב כשיש בריזה נעימה.

 באתרים ונופים שונים

האירוע יכול להתקיים באתרים היסטוריים כמו מבצרים, סמוך לאגם, ביער, במדבר וכו'. האירועים שמפיקות החברות מתקיימים בפינות חמד שונות בכל הארץ. אפשר לבחור מקום שקרוב למגורי רוב בני המשפחה והחברים. אפשרות אחרת היא להרחיק לצפון או הדרום ולשלב את האירוע עם צימרים  ושלל אטרקציות ביום שאחרי. האירוע הופך לסופשבוע מהנה במחיצת האנשים הקרובים כולל רכיבה על אופניים, טיולים רגליים בטבע וכו'.

מדוע כדאי לקיים אירוע בטבע?

בטבע האורחים חווים אירוע מסוג אחר בנוף מרהיב עם מוזיקה נעימה ואוכל משובח. בטבע יוצרים פינות ישיבה רגועות בין עצים ופרחים או להתרווח בכסא נוח מול הים עם כוס יין צונן. הנופים מהווים תפאורה מושלמת לכל אירוע ולכל סוג של קהל והאורחים נהנים מאירוע בלתי שגרתי ומרתק. האירוע בטבע מהווה יציאה מהשגרה של אולם אירועים סטנדרטי עם אווירה מחניקה.

 איך בוחרים חברת הפקות אירועים בטבע?

להפקת אירוע בטבע צריךלמצוא חברת הפקות בעלת ידע וניסיון בתחום. ארגון אירוע בטבע אינו פשוט וכרוך בלוגיסטיקה מורכבת והקפדה על פרטים רבים.  החברה המפיקה את האירוע צריכה לדאוג לתאורה, אוהלים, קייטרינג, פינות ישיבה נוחות, הצללה, חופה, במה, כאשר הכול מתנהל כמו שצריך, בעלי האירוע נוטלים בו חלקכמו אורחים והם רגועים בידיעה שהאירוע מופקד בידיים טובות. מנהל האירוע שולט על הנעשה ודואג שהמזנונים יהיו מלאים כל העת, השירות של המלצרים יעיל והסאונד מעולה.

חובה לבחור חברת הפקה שיש לכם המלצות לגביה ממכרים או חברים. צריך לוודא כי יש לה את כל האישורים והביטוחים הנדרשים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב