דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תואר ראשון במנהל עסקים 

מאת    [ 20/02/2011 ]

מילים במאמר: 350   [ נצפה 2746 פעמים ]

תואר ראשון במנהל עסקים

כולם רוצים להיות מנהלים או מנהלים יותר בכירים, וגם אם לא באמת כולם רוצים זאת אז הרוב רוצים זאת. להיות מנהל משמעו להיות בטוח במשרה שלך, להיות בעל שליטה וכוח ומעבר לכל בעל ידע. מנהלים טובים הם אנשים אשר בקיאים בתחום הידע עליו הם אמונים, אנשים אשר מכבדים אותם ומעריכים את דעותיהם.

בעבר ניתן היה ללמוד מנהל עסקים רק כתואר שני והבסיס לכך היה כי האמינו כי רק בוגרי תואר ראשון, אנשים שיהיו יותר מבוגרים ובעלי יותר ידע וכיוון בחיים יוכלו לעשות שימוש נאות בידע שירכשו בתואר. כמו כן התואר יועד לאנשים עובדים אשר היו זקוקים לו למען התקדמות במקום עבודתם.

לימודי תואר ראשון במנהל עסקים

מטרתם של לימודי מנהל עסקים הינה הכשרה מקצועית ומקיפה של מנהלים בתחומי הארגון השונים (כלכלה, שיווק, מימון, רכש וכדומה) אשר ידעו לעשות שימוש מיטיב בכלים העומדים לרשותם ובהם בהון האנושי אשר הפך בשנים האחרונות למשאב החשוב ביותר בכל ארגון, חברה או מפעל.

הלימודים כוללים הכשרות כלליות והקניית ידע כללי בתחום העסקים אשר כל מנהל זקוק לו וממשיכים בהתמחויות ספציפיות לפי התחומים השונים אשר הוזכרו קודם לכן. תוכנית הלימודים לתואר ראשון במנהל עסקים בנויה ככל תואר ראשון וכוללת שלוש שנות לימוד ואפשרות לשילוב התואר במסלול דו חוגי.

תוכנית הלימודים

הקורסים הבסיסיים בתואר ראשון במנהל עסקים כוללים: מאקרו ומיקרו כלכלה, שימושי מחשב, יסודות החשבונאות, תורת המימון, שיטות מחקר וסטטיסטיקה. קורסים נוספים אשר נלמדים במהלך התואר משויכים להתמחות שבה בחר כל סטודנט: התמחות במימון, התמחות בשיווק, התמחות במשאבי אנוש, התמחות בטכנולוגיות מידע, התמחות במקרקעין ונדל"ן ועוד.

תואר ראשון במנהל עסקים הוא תואר אשר משלב מספר תחומי ידע והוא נחשב לתואר כללי. הבוגרים יוכלו להשתלב במגוון רחב של משרות בשוק העבודה כאשר המידע אשר צברו מספק מענה למגוון גדול של צרכים משתנים במגזר הפרטי או ציבורי.

נציין כי מומלץ במהלך תואר הראשון למצוא עבודה בארגון או מפעל בו ניתן לגדול ולהתפתח באופן מקצועי ושלימודים התואר יוכלו לסייע בכך. השילוב בין עבודה מעשית לבין למידת חומר תיאורטי הוא חיוני ביותר ולא פעם ניסיון מעשי חשוב יותר למעסיקים פוטנציאליים מאשר ציון גבוהה במבחן. לפיכך ההמלצה היא ללא ספק לשלב בין לימודים לעבודה ולמרות שזה לא פעם קשה המאמץ פעמים רבות משתלם.

תואר ראשון - אתר לימודים מקיף ומפורט המקנה מידע על מסלולי תואר ראשון במוסדות המובילים בארץ. האתר מאפשר ייעוץ לימודי ברמה גבוהה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב