דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עוד אין לכם אולמות אירועים? 

מאת    [ 20/02/2011 ]

מילים במאמר: 590   [ נצפה 2043 פעמים ]

להתחתן בראש שקט! מה צריך לדעת לפני? עכשיו זה הזמן להבין את הסודות החשובים באמת לגבי חתונות ואירועים... בואי להתוודע אל העולם הגדול של האירועים והחתונות: אולמות אירועים, ארגון חתונות ופרחים!

כבר מצאתם מקום לחתונה?

הפרט הראשון שיש לשקול, הוא כמובן המקום בו תחגגו. זה יכול להתקיים באיזשהו אולם ארועים, וזה גם יכול להיות מקום פתוח. רק לאחר החלטת מקום הארוע, יהיה אפשרי לקבוע את מועד החתונה, סגנון הארוע ובסופו של דבר לבחור את כל הדברים הרבים שיעזרו לעשות את ליל החתונה חוויה מהסרטים. לא חושבים שהגיע הזמן לארגן את היום הגדול?

אז.. באיזה אופן מבצעים בחירה של גן אירועים? עוד אין לכם אולמות אירועים?

רוב הזוגות שמתחתנים מתחבטים בינם לבין עצמם חודשים ארוכים לפני שסגורים על עצמם, ולא חסרות סיבות לכך. אולמות חתונה הינם שונים בכל מיני דברים; כמות המוזמנים המקסימאלית, רמת העיצוב, צורת ההגשה והכי חשוב - המיקום בישראל. תמיד עדיף לדעת מה בדיוק ברצונכם לארגן, זה יקל מאוד עליכם בזמן שתחפשו את המיקום המושלם…

כאשר אתם באים לגני ארועים כי אתם רוצים לבדוק את המקום, יש לשים לב לדברים מסויימים: המקום עושה רושם של נקי וסטרילי? השטח בכלל יספיק לכמות האורחים? כמה עובדים יעבדו בליל החתונה? איש אינו מעריך מקום מטונף או, למשל, שירות לוקה בחסר... על מנת למנוע תקלות בזמן ערב הארוע, היו בטוחים שאתם זוכים במענה לשאלות שעולות בראשכם!

אל תטעו בבחירה הזאת!

את היום שלכם תעברו רק פעם אחת בחיים (בתקווה...), בדיוק מהסיבה הזאת פה אין מקום לטעויות. רוצים לדעת איך מתכננים זאת נכונה? מומלץ לא להסכים להתפשר על הפרטים החשובים לכם! למשל, אם תמיד חלמתם על אולם אירועים עם בלונים מתעופפים, באמת מגיע לכם ללכת על זה…

מרגישים מוכנים?

אם כבר יש לכם אולם חתונות - כדאי לחשוב על הפרטים האחרים. לדוגמא, סוג של סידור פרחים... אם עוד לא שמעתם שיש כזה דבר, אז מדובר על אמנות אמיתית. עם מומחים אמיתיים המנוסים בעבודות עיצוב ונוי, אפשר בלי בעיה לגרום לכך שהארוע יהיה מרהיב וחד פעמי. עם שימוש בחופות מעוצבות, לדוגמא, ניתן לשדרג את את הרקע של האירוע. המוזמנים שלכם שיגיעו ירגישו ממש מן ההתחלה שהדיבור הוא על איזשהו ארוע לא מהעולם הזה ויבלו באופן שבטוח לא יצא להם אף פעם... זו יכולה להיות החתונה שלכם!

אם כבר סיימתם עם ענייני העיצוב, אתם יכולים לטפל בדברים קטנים…

למרבית האנשים הייתה הזדמנות פעם להגיע לחתונה של קרובי משפחה. הארועים האלה נראים מאוד דומים - בורקסים מטוגנים, שמפניה זולה והפעלות מאוסות. אם השאיפה היא לערוך אירוע מסוג אחר, צריך במעט תכנון מוקדם ואפילו חדשנות. רק כך ימשיכו להזכיר את הארוע שערכתם גם בעוד כמה שנים... מחפשים בנרות אירועים בשרון?

הכל מתחיל עם מזון!

בשביל אורחים רבים הפרט הכי חשוב הוא האוכל בארוע. ההחלטה על הקייטרינג היא בעלת השפעה על הזיכרונות מהאירוע שלכם, בגלל זה אי אפשר להתפשר כאן. אז באמת כדאי לבחור קייטרינג גורמה ומבחר מנות לא קטנות מידי. אף אחד לא מעוניין לצרוך מזון תפל או, למשל, אחד שנמצא על צלחות זערוריות. תמיד כדאי להוציא סכום מסוים בשביל לדעת שהאוכל שיוגש הוא ממש טעים ומשביע!

רוצים לדעת יותר על לוקא? דיגיי עדיין לא הצלחתם למצוא?

לאחר שהאכלתם את המוזמנים, אפשר לבדר אותם, ויש הרבה שיטות למטרה זו. עם מה מתחילים? אתם לא יכולים לדון במסיבה טובה בלי בכלל להזכיר מוזיקה. לא רוצים לקרוא לאיזשהו דיג'יי? איתו ניתן לשמח ולהרקיד את האורחים לאורך כל האירוע... אתם רק צריכים לבחור ולהיסגר על סגנון מוסיקה מועדף, ואת כל השאר התקליטן יעשה בשבילכם.

אם קראתם לעומק, תכנון ארוע מוצלח יהיה פשוט מאוד...

לעצות טובות ואינפורמציה חיונית - אתם מוזמנים להיכנס לאתר http://www.luca.co.il/. תהנו!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב