דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מפיק מוזיקלי 

מאת    [ 19/02/2011 ]

מילים במאמר: 300   [ נצפה 2172 פעמים ]

בין אם מדובר בהלחנה, עיבוד ועריכה, מציאת השירים המתאימים, החיתוך הנכון והטיימינג המושלם, יש מישהו אחד שמנצח על כל הסימפוניה הביצועית וגורם לדברים לקרות.

מפיק מוזיקלי – דרישות מקצועיות

בשורה התחתונה, מפיק מוזיקלי פשוט אמור להבין במוזיקה. הוא צריך לאהוב מוזיקה, להתחבר אליה, לאהוב אותה ולהכיר אותה. למפיק מוזיקלי איכותי אסור לחבב רק סגנון מוזיקלי אחד. עליו להכיר כמה שיותר יצירות, לשלב כמה שיותר סגנונות ולהינות מכל העולמות ומגישה מקסימלית לקהלי יעד שונים שלאו דווקא מתחברים לג'אז או למוסיקה קלאסית.

מפיק מוזיקלי צריך להכיר כלי נגינה שונים, את ההרגשה שהם מעבירים ואת שילובי הסאונד השונים הנוצרים ביניהם. הוא צריך להינות משילובים שונים, ולאפשר אותם בצורה שלא תישמע צורמת או חדה, על ידי חיבור נכון של הקטעים המוזיקליים בהם הכלים השונים מתאימים.

מפיק מוזיקלי צריך לדעת להלחין, לעבד, להבין ולתרגם קטעי מוזיקה שונים. מפיק מוזיקלי עורך קטעי מוזיקה, משנה אותם ומשחק איתם כראות עיניו ולפי רצונו עד להשגת התוצר המוגמר. במידה ויתקשה בפן הטכני של הדברים, עבודתו תהיה קשה ומורכבת והתוצר הסופי לא יהיה מלוטש וגמור.

גדולתו של מפיק מוזיקלי

מפיק מוזיקלי טוב יודע להפיק את המקסימום מהמינימום. גם בהפקות בהן התקציב זעום, ונדרשת הפקה מוזיקלית איכותית, מפיק מוזיקלי טוב יודע להעריך את רמת ההשקעה הנדרשת ולתמחר את הפרויקט בהתאם כך שיווצר מצב של תיאום מלא בין התקציב לדרישות המקצועיות מפס הקול, הקריינות או התשדיר.

מפיק מוזיקלי לעולם לא יעבוד לבד. הוא בא במגע עם טכנאי סאונד, מקליטים, אמנים, נגנים וכמובן, לקוחות שעבורם הוא מבצע את העיבודים וההפקות. יחסי אנוש של מפיק מוזיקלי הם אחד מכלי העבודה החשובים שלו. בלעדיהם הוא ימצא את עצמו יושב לבד בתוך אולפן חשוך, מוקף בתווים ומכשירים אלקטרוניים ללא היכולת לתפוס את הגובה הדרוש על מנת לתפוס את התמונה בשלמותה.



חברת Mysound מתמחה במיתוג קולי לחברות וגופים בארץ ובעולם. מגיבוש קונספט ייחודי המזוהה עם מיתוג החברה, דרך תכנון וכתיבת התכנים ועד למלוא שלב הפוסט פרודקשן – הכולל הלחנה, הפקה והקלטה של תשדירי קריינות ומוסיקה לכל אמצעי המדיה – טלוויזיה, רדיו, מרכזיית הטלפון, אתר האינטרנט, סלולר וכל מדיום נוסף שעולה בדעתכם.שירותי קריינות ע"י קריינים מקצועיים בכל שפה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב