דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוסיקה בהמתנה 

מאת    [ 19/02/2011 ]

מילים במאמר: 300   [ נצפה 2211 פעמים ]

עניין של אווירה

צליל ההמתנה הטלפוני אותו אנחנו שומעים בהמתנה למוקדי טלפנים או למוקדי מכירה, שירות ותמיכה של חברות וארגונים הרבה פעמים יקבע את ההרגשה הכללית שלנו לגבי הגוף איתו אנו באים במגע. המפגש הטלפוני הוא למעשה אחד המפגשים הישירים ביותר של הלקוח עם החברה. כל מפגש אחר שמסתכם בטפסים אלקטרוניים מעל גבי הרשת או התכתבות בדואר הרגיל לא מספק ללקוח את ההרגשה שהוא באמת מדבר עם החברה. בקשר הטלפוני הלקוח מדבר ישירות עם החברה או עם נציג מטעמה, ובכך מושגת ההרגשה של תקשורת ישירה. האווירה שמקבל הלקוח בזמן ההמתנה למענה של החברה חשובה ביותר בתדמית הישירה המושגת בתקשורת זו, ומשיגה תוצאה חיובית או שלילית של מיתוג אפילו יותר מפרסומות או תשדירים.

פרסומת בזמן ההמתנה

לעתים ההמתנה אורכת מספר דקות, וזה הזמן ליידע את הלקוח במבצעים או חידושים שהחברה מציעה. הלקוח חשוף למעשה לפרסומת ישירה אותה הוא יכול לקבל באמצעי מדיה פנימי, ללא השקעה של כסף בתשדירי רדיו או טלוויזיה.

שימור הלקוחות או הגברת היקף הרכישה שלהם תלוי מאוד באיכות ההפקה של הפרסומת, ובהרגשה שנוצרת לאחר השמיעה. במידה והפרסומת מעיקה ויוצרת הרגשה של "דוחפים לי ואני לא רוצה", החברה למעשה מפסידה את דעת הקהל של הלקוחות, בעוד שפרסומת שבנויה בטוב טעם ומעבירה ללקוח את זמן ההמתנה בעניין רב, תשיג אפקט כפול – צליל המתנה מרגיע שמעביר את הזמן יחד עם פרסום ישיר ללקוח קיים.

להרגיע את הלקוח

מזג הרוח הכללי של הלקוח הישראלי ידוע כאחד הדברים הדוקרניים במזרח התיכון. כשלקוח (ישראלי) נאלץ להמתין זמן רב מידת העצבים שלו עולה והוא מתחיל לגדף ולקלל את החברה, לעתים לעצמו ולעתים הוא דואג לשתף את כל הנוכחים. על מנת להרגיע את הלקוח העצבני ניתן להשמיע בהמתנה מוזיקה רגוע ומתונה שמשרה אווירה נינוחה ושלווה בליווי קריינות.

 

חברת Mysound מתמחה במיתוג קולי לחברות וגופים בארץ ובעולם. מגיבוש קונספט ייחודי המזוהה עם מיתוג החברה, דרך תכנון וכתיבת התכנים ועד למלוא שלב הפוסט פרודקשן – הכולל הלחנה, הפקה והקלטה של תשדירי קריינות ומוסיקה לכל אמצעי המדיה – טלוויזיה, רדיו, מרכזיית הטלפון, אתר האינטרנט, סלולר וכל מדיום נוסף שעולה בדעתכם.שירותי קריינות ע"י קריינים מקצועיים בכל שפה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב