דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קריין 

מאת    [ 19/02/2011 ]

מילים במאמר: 327   [ נצפה 2002 פעמים ]

קריין מקצועי שמצליח להעביר את המסר הוא מרכיב חשוב ביותר בכל קמפיין פרסומי, בין אם מדובר ברדיו, בו הקול הוא המרכיב העיקרי, ובין אם מדובר בתשדירי טלוויזיה, בהם הקול משלים את התמונה ועוטף את התשדיר בהרגשה מסויימת.

דרישות מקצועיות

 

 

 

 

קריין מקצועי נדרש למספר תכונות מקצועיות עיקריות שעושות את ההבדל בין אדם שמקריא טקסט לקריין שמצליח להעביר את המסר. ראשית, הקריין נדרש לקול צלול, בהיר וברור, אחרת המסר המילולי לא יועבר בצורה טובה אל השומעים, ומהות התשדיר לא תצליח לעבור את המסך או מקלט הרדיו. שנית, קריין נדרש ליכולת משחק קולית, דרכה הוא יכול להביע רגשות או מצבים ללא שימוש במחוות גוף או במראה חיצוני. יכולת המשחק הקולית היא אחד הכלים המשמעותיים של קריין איכותי, וקובעת את מידת ההצלחה שלו בתחום. בנוסף, קריין איכותי יידרש לשמיעה מוסיקלית, באמצעותה יוכל להתאים את הטון המתאים של הקריינות למוסיקת הרקע, לאפקטים המתווספים לתשדיר ומכלול הצלילים בו.

קריין איכותי שפוגע במטרה

קריין איכותי הוא כמו שחקן טוב – צלול וברור, מגוון ומרשים, ונוגע בקהל השומעים איתו הוא בא במגע. קריין שמצליח להתחבר אל ההרגשה שצריכה לעבור דרך המילים והטקסט, ולהעביר אותה הלאה אל קהל השומעים, מבצע את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר, ומצליח לגעת בשומע לעתים אף יותר מתמונה משכנעת או מתשדיר וידאו מושקע.

קריינים מסוימים נדרשים לרצינות, על מנת להקנות הרגשה מכובדת, קריין מסוים נדרש להלהיב את השומע במבצעים, הנחות, חידושים והפתעות. קריין אחר יידרש לקול דרמטי כשמדובר בתשדירי שירות או תשדירים שאמורים להבהיר לשומע נקודה אותה הוא צריך להכניס טוב טוב לראש.

אפקטים קוליים

פעמים רבות אין די בקולו המרשים של הקריין להשלמת התמונה הקולית. בתשדירי פרסומת, בצלילי המתנה לקווי טלפון, ובהודעות של מענה קולי או של מערכת לניתוב שיחות, נעשה שימוש באפקטים קוליים נוספים שמוסיפים נופך נוסף לתוצר הקולי המוגמר ומעשירים אותו בנפח בגוון מסוים.

?

?

חברת Mysound מתמחה במיתוג קולי לחברות וגופים בארץ ובעולם. מגיבוש קונספט ייחודי המזוהה עם מיתוג החברה, דרך תכנון וכתיבת התכנים ועד למלוא שלב הפוסט פרודקשן – הכולל הלחנה, הפקה והקלטה של תשדירי קריינות ומוסיקה לכל אמצעי המדיה – טלוויזיה, רדיו, מרכזיית הטלפון, אתר האינטרנט, סלולר וכל מדיום נוסף שעולה בדעתכם.שירותי קריינות ע"י קריינים מקצועיים בכל שפה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב