דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עצים מלאכותיים ובית טבעי 

מאת    [ 19/02/2011 ]

מילים במאמר: 454   [ נצפה 3616 פעמים ]

לכל מי שרוצה להכניס את הטבע הביתה, מבלי להכניס חול אבק או יצורים שונים למיניהם, עצים מלאכותיים הם אפשרות עיצובית יפה מאוד שכדאי לשקול. עצים מלאכותיים הם צמחייה מלאכותית, אשר מאפשרת לכל הקונה אותה  להכניס את הטבע הביתה  וליצור מראה מרענן לכל חדר בבית. גם אם הבית שלכם אינו משופע באור ואין בו את התנאים האידיאלים לגדל עציצים וצמחייה, תוכלו להוסיף לו מעט ירוק באמצעות עצים מלאכותיים שעשויים בעבודת יד איכותית שמבטיחה כי המוצר אותו קניתם יישאר עמכם לזמן רב.

יש מגוון רחב מאוד של עצים מלאכותיים: יש עצים מלאכותיים מסוג עצי הדובדבן, ויש עצים מלאכותיים שנראים כמו עץ הפיקוס או עץ הזית, ועוד הרבה סוגים של עצים מלאכותיים. ניתן להניח עצים מלאכותיים במרפסת או בכניסה ליד פתח הבית, ולמי שיש מספיק מקום ניתן להציב עצים מלאכותיים גם בסלון כדי למלא את חלל הבית ולהעניק לסלון מראה טבעי וכפרי. עצים מלאכותיים הם בעלי יתרונות רבים. לא צריך לתחזק אותם, לא צריך לזכור להשקות אותם או לחשוף אותם לשמש בשעות מסוימות. לא צריך גם לדאוג לנקות את העלים ולהגן עליהם מפני חרקים או אבק. עם עצים מלאכותיים כל שעליכם לעשות הוא לשים אותם בפינה שבה לדעתכם הם יתרמו הכי הרבה למראה הבית ולהשאיר אותם שם בלי התייחסות מיוחדת. עצים מלאכותיים אפשר גם לשים בתוך הבית על השטיח או על הפרקט, שכן מאחר ולא צריך להשקות אותם גם לא צריך לדאוג שהמים או הרטיבות שנותרת לאחר ההשקיה יהרסו את המשטח עליהם הם נחים. עצים מלאכותיים הם גם מתנה מקורית לחנוכת בית או אפילו לימי הולדת, מתנה שנשארת בשלמותה לזמן רב בזכות האיכות הגבוהה של החומרים מהם עצים מלאכותיים עשויים. כמו כן זוהי מתנה שתמיד מוסיפה לבית, בין אם הוא  בסגנון מודרני ועירוני או ובין אם הוא מעוצב בסגנון כפרי וחמים; עצים מלאכותיים תמיד יתרמו למראה הכללי של הבית.

פרט לשימוש באביזרי קישוט, כמו עצים מלאכותיים, ניתן לעצב את הבית גם עם פירות יפים וצבעוניים. פירות אלו יכולים להיות תפוחים ירוקים, תפוזים כתמתמים או לימונים בצבע צהוב עז. המראה של פירות מלאכותיים, הוא כמו של עצים מלאכותיים: מראה טבעי שעד שלא מתקרבים ונוגעים בהם, לא יודעים שהם אינם אמיתיים. גם במקרה של פירות, כמו במקרה של עצים מלאכותיים, אין צורך להחליף אותם ולדאוג לטמפרטורת החדר כדי שלא ירקבו. צריך רק להניח אותם על השולחן במטבח או בסלון, מתחת לתמונת טבע יפה וצבעונית, וזהו. נגיעות הצבע שיוסיפו אותם פירות מלאכותיים, יתנו לבית מראה צבעוני וחיוני, מראה שמזכיר את האמנות האימפרסיוניסטית והאמנות הפוסט אימפרסיוניסטית של המאה התשע עשרה.

גם במקרה של פירות, ניתן לתת אותם כמתנה לחבר או לקרוב משפחה לכבוד חגים, ימי הולדת או חנוכת בית. ניתן לקנות פירות וגם עצים מלאכותיים בחנויות המתמחות בעיצוב הבית ובתחום מתנות מקוריות. שני המוצרים עשויים מחומרים משובחים ובאיכות גבוהה אשר מבטיחים את עמידות המוצרים לשנים רבות.האיכות ממנה עשויים עצים מלאכותיים וגם פירות מבטיחים גם מראה יוקרתי מחד, אך חמים ומזמין מאידך.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב