דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עצים מלאכותיים ועיצוב הבית 

מאת    [ 19/02/2011 ]

מילים במאמר: 515   [ נצפה 3856 פעמים ]

לאחרונה התחלתי לעצב את הבית מחדש ולשדרג בצורה משמעותית את המראה שלו. גיליתי שמה  שבאמת מעניק לבית מראה יפה מקורי וחמים, זה לאו דווקא שיפוצים גדולים ויקרים כמו צביעת הבית, החלפת המרצפות או שיפוץ האמבטיה. הדברים הקטנים הם שעושים את ההבדל, והם שגורמים לבית להראות כמו בית. דברים כמו כריות מיוחדות על ספה קלאסית ומשעממת- יגרמו לספה להראות צבעונית ויוקרתית, או תמונה יפה בקיר הראשי של הסלון תשנה לחלוטין את תפיסתנו לגבי חלל הבית. חשוב גם להכניס כמה שיותר כתמי צבע לבית, כדי לתת לו מראה מיוחד ומלא חיים, וליצור מקום שרוצים להיכנס אליו ולהישאר בו. לשם כך החלטתי שהדברים הגדולים בבית כמו מערכת ישיבה, שטיח ושולחן יהיו קלאסיים בצבעי עץ, שמנת ובז' וכדי להחיות את החדרים אוסיף קישוטים שונים וצבעוניים.

במהלך חיפושיי אחר חנות שתתן מענה לגחמותיי העיצוביים, גיליתי חנות מקסימה למתנות מקוריות ומיוחדות. חוץ ממתנות היו גם אביזרי קישוט שונים וצבעוניים, בדיוק מהסוג שחיפשתי. אחד הדברים היפים שראיתי שם היה שלל עצים מלאכותיים  וגם פירות צבעוניים, שנראו מעוררי תאבון. בהתחלה לא חשדתי שמדובר בעצים לא אמיתיים, הייתי בטוחה שכל הצמחייה היא אמיתית. אבל כאשר התקרבתי לעצים, גיליתי להפתעתי שאלו בכלל עצים מלאכותיים וגם אותם פירות שהיו מונחים לצידם לא היו אמיתיים. המוכרת בחנות הסבירה לי, שכאשר עושים עצים מלאכותיים בעבודת יד הם מקבלים מראה שלא נופל  ממראה של צמחייה אמיתית. היה שם מגוון רחב של עצים מלאכותיים – עצי פיקוס בגדלים שונים, עצי זית ועצי דובדבן. מדהים, חשבתי לעצמי, ממש להכניס את הטבע הביתה במלוא יופיו.

מיד החלטתי לקנות שני עצים מלאכותיים ושלל פירות צבעוניים. כאשר חזרתי הביתה, לקחתי מספר קערות ובתוכם הנחתי פירות אמיתיים וגם את אותם פירות שקניתי מהחנות. הנחתי אותם זה לצד זה וכשהתרחקתי מספר צעדים ראיתי שאין הבדל משמעותי ביניהם. אם כי הפירות המלאכותיים נראו יפה יותר מהפירות האמיתיים. במרפסת שמתי, לצד העציצים האמיתיים והמצהיבים  את אותם עצים מלאכותיים שקניתי, והפלא ופלא, המרפסת קבלה מראה ירוק ומרענן. כמה נפלא להכניס את הטבע הביתה מבלי להכניס גם ברחשים קטנים ומגעילים לבית. מה גם שאני, שכחנית שכמוני, אף פעם לא זוכרת להשקות את העציצים ולכן עצים מלאכותיים הם אידיאלים עבור הבית שלי. בזכות הקנייה החכמה של עצים מלאכותיים וגם פירות, הבית שלי קיבל מראה אימפרסיוניסטי, עליז ומיוחד. הקערה הגדולה יחד עם השלל של פירות שקניתי נראו, במיוחד יפים ליד התמונה הגדולה  של טבע דומם, אותה רכשתי לפני שנים ממוזיאון הד'אורסיי במהלך ירח הדבש שלנו.

באותו ערב, כאשר בני משפחתי חזרו הביתה הם ציינו עד כמה הבית  נראה שונה ויפה. ובאמת הבית נראה פתאום מלא חיים וצבעוניות, וקיבל מראה מרענן וטבעי. גם חברותיי שבאו לבקר שבוע לאחר מכן, מאוד התלהבו מהמראה החדש של הבית ושאלו אותי היכן קניתי עצים מלאכותיים בעלי מראה טבעי כל כך ואיפה השגתי פירות כל כך יפים וצבעוניים.

מי היה הגאון שאמר שאלוהים נמצא בדברים הקטנים? כנראה שגם הוא ביקר באותה חנות וקנה לעצמו פירות וגם עצים מלאכותיים לקשט את ביתו. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב