דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטבחים כפריים: מודרניות-קלסית 

מאת    [ 19/02/2011 ]

מילים במאמר: 539   [ נצפה 2321 פעמים ]

עיצוב הבית הוא תחום שכל אחד מאיתנו נגע בו בשלב זה או אחר בחייו. גם אם את או אתה לא מעצבים דגולים בתחום, כשם שבישול הפך לנחלת הכלל וכיום יש חנויות לא מעטות המוכרות מוצרים למבשל המתחיל או מתקדם, אלו הם פני הדברים גם בתחום עיצוב הבית. כולנו רוצים בית יפה נוח ומזמין שגם ייתן מענה לצרכינו היום יומיים, המעשיים, וגם במקביל יהיה יפה ונעים לעין.

בפרט כאשר מדובר בעיצוב המטבח, השילוב בין המעשי לבין האסתטי הוא חיוני. המטבח הוא חדר שבו כולם משתמשים וכול בני הבית עוברים בו עשרות פעמים ביום. זהו חדר המשמש לאחסון, אכילה, ובישול. שלא לדבר על כך שזהו המקום בו נערכות שיחות נפש על כוס קפה חם, או שיחות רציניות הרחק מאוזני הילדים. פרט לכך שזהו חדר מאוד שימושי, ואולי דווקא בגלל זה, רוב האנשים רוצים גם שהמטבח שלהם יהיה יפה. רצון זה נובע מכך שהרבה פעמים המטבח הוא חלק מחזית הבית – חברים, קרובי משפחה ואורחים אחרים רואים אותו כשם שהם רואים את הסלון. מסיבות אלו, המטבח הוא חדר שכדאי להשקיע בו. וכעת נשאלת השאלה- איך?

יש אופנות רבות שבאות וחולפות כלא היו בתחום עיצוב המטבח. הבעיה היא שבדרך כלל עיצוב המטבח הוא השקעה כספית לא קטנה, אם כי כדאית, השקעה לטווח ארוך שעם הבחירות שלכם תישארו לזמן רב. לכן כאשר אתם באים לעצב את מטבח חלומותיכם כדאי לשלב בין אלמנטים קלאסיים ובין אלמנטים ייחודיים שמאפיינים אתכם ואת המשפחה שלכם.

מטבחים כפריים, הם בחירה המכילה את שני אלו. מצד אחד העץ ממנו הם בנויים הוא קלאסי ואף פעם לא יוצא מהאופנה. עץ, משחר האנושות, שימש את האדם לבנייה, הצלה, חומר בעירה ועוד. התפתחות האדם נעשתה בזכות העץ. אולי בגלל זה חומרי עץ, מעוררים בנו תחושה נעימה של בית וחום, תחושה של נוסטלגיה.

במקביל לשימוש בעץ, בתחום של מטבחים כפריים, נעשה שימוש גם באלמנטים מודרניים ומיוחדים. אריחים לפי בחירתכם, ברזל או שיש, הם רק חלק מהמגוון הרחב שנותן לכם את החופש לעצב את המטבח שלכם בצורה ייחודית שתשקף את האופי והאינדיבידואליות שלכם. השילוב הזה של אלמנטים מודרניים וקלאסיים בתוך מטבחים כפריים הוא שהופך אותם לכל כך יפים וראויים כבחירתכם.

אך מטבחים כפריים הם לא רק יפים אלא גם פונקציונאליים. כאמור, המטבח הוא החדר בו משתמשים כל בני הבית באופן יום יומי. זהו חדר שנכנסים אליו פעמים רבות מסיבה זו או אחרת. לכן מן ההכרח שהמטבח אותו תבחרו יהיה מעשי ועמיד לטווח ארוך. גם כאן, מטבחים כפריים נותנים מענה איכותי ואידיאלי לצרכים שלכם. ראשית, עקרון ההפרדה מיושם בהם- אחסון, אכילה, בישול... יחידות  אלו מופרדות זו מזו כדי לתת לכם נוחות מרבית. כמו כן החומרים מהם עשויים מטבחים כפריים הם עמידים- העץ הוא עץ משובח והחומרים הנלווים גם הם מהאיכות הגבוהה ביותר. גם אם אתם בוחרים להשתמש בעץ דחוס כדי להוזיל עלויות, היו בטוחים שכמו יתר החומרים של מטבחים כפריים, עמידותו תהיה גבוהה ותשמש אתכם לשנים רבות. 

לסיכום, אם אתם רוצים לעצב מטבח מסורתי עם אלמנטים מודרניים או להיפך, מעצים איכותיים וחומרים ייחודים, מטבח שישרת אתכם בנאמנות שנים רבות, אל תתפשרו ובחרו במטבח מקולקציית מטבחים כפריים. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב