דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים: זיכרונות מתוקים 

מאת    [ 18/02/2011 ]

מילים במאמר: 379   [ נצפה 2244 פעמים ]

חצי שנה כבר עברה מאז החתונה שלנו, ואשתי מתגעגעת, רוצה לחזור אחורה. לכן תבינו אותה, היא רוצה להתחתן מחדש. רוצה לשחזר את כל ההתרגשות. הזיכרון שלה כנראה הדחיק את כל כאבי הראש של להרים חתונה. לעשות סבב מתיש של גני אירועים, לבחור צלם, די ג'יי, בר אקטיבי, ירח דבש, הזמנות לחתונה, טבעות נישואין, חליפת חתן והקצפת של הקצפת - שמלת כלה...ולשמלת כלה היא כמובן צריכה להתאים נעליים לקבלת הפנים, נעליים לזמן החופה, נעליים לזמן הריקודים, נעליים לירח דבש, תכשיטים, תוספות שיער, איפור, מניקור, פדיקור, גרביונים, הלבשה תחתונה. כפפות, הינומה. צריך לבחור גם כנריות לקבלת פנים. צריך לשלם עבור הגברה, מוניטורים. וכאילו שאין לנו מספיק על הראש, צריך לסיים את כל הפרוצדורה הזאת של רבנות. הרבה פעמים חשבתי – למה, למה לא יכולתי פשוט להתחתן בקפריסין?? למה??

בחירה של גני אירועים היא לא עניין קל. זו הבחירה החשובה מכולן. כן, גם יותר מבחירת שמלת כלה...אם חשבתם לקחת יום חופש מהעבודה ולתקתק ביום אחד סבב של כמה גני אירועים, תחשבו שוב. גני אירועים רק נפתחים לקהל בסביבות שש בערב. אנשי המכירות של גני אירועים בטח שלא רוצים שתבואו ותראו את האולם בבושתו, ערום ועריה, ריק מאנשים, כשרק צוות הקייטרינג מאכלס אותו. אם התעקשתם לבוא לאחד מאותם גני אירועים שלא בזמן אירוע, צוות הקייטרינג, שמורכב מבני טיפש עשרה שמעשנים סיגריות ושמים רגליים על השולחנות, ישלחו אליכם מבטים כועסים. עוד זוג בנאלי בא להרוס להם את הזולה לפני המשמרת.

אחרי שעשיתם סבב של גני אירועים ומצאתם מקום שהוא גם נחמד וגם סביר מבחינה תקציבית (בואו לא ניסחף ונגיד שהתקציב של גני אירועים עבור מנה הוא נמוך, כן? תגידו תודה אם תצאו ב-250 שקל בחודשי הקיץ), תשבו עם איש המכירות ויוצעו לכם תאריכים פנויים. גני אירועים מעוניינים למכור תאריכים שאינם אטרקטיביים, והסיבה לחוסר האטרקטיביות של תאריכים אלה איננה ידועה. למשל, בחודש יולי הלוהט יש תקופה בלתי מבוקשת שנקראת בין המייצרים.

אחרי שתסגרו תאריך, זהו! השעון מתחיל לתקתק. צריך להספיק. למהר. אתם מוצאים את עצמם כותבים דפים על גבי דפים של משימות ומטלות, שמולידים תתי משימות על תתי משימות. למתקפה החזיתית של משימות וחובות מצטרפים גם שפע של מטלות מצד גני אירועים. תוזמנו לטעימות. תוזמנו לפגישת אלכוהול. תוזמנו לפגישה עם מעצבת האולם. תוזמנו לפגישה עם המלצרים. העיקר שאומרים לכל זוג שמתחתן: תיהנו מההכנות, כי הן בעצם הדבר הכי כיף בחתונה. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב