דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כבר השגתם אולם לחתונה? 

מאת    [ 17/02/2011 ]

מילים במאמר: 574   [ נצפה 2327 פעמים ]

 

להתחתן בראש שקט! לא מתמצאים בעולם האירועים? כאן אפשר להבין קצת יותר על הדברים החשובים על אירועים בארץ... בוא להכיר טוב יותר את התחום הגדול של הארועים: אולמות שמחה, ארגון חתונות וסידורי פרחים!

כבר השגתם אולם לחתונה?

הדבר החשוב ביותר שצריך לחשוב עליו, הוא כמובן האולם בו תחגגו. זה יכול להתקיים באיזשהו גן אירועים, ואפשרי שזה יהיה באוויר הפתוח. רק לאחר קביעת מקום האירוע, אפשר לתכנן ברצינות את מועד האירוע, אופי האירוע ולבחור את כל הפרטים הזעירים שיעזרו לעשות את ערב אירוע לבלתי נשכח. רוצים כבר להפוך חלום למציאות?

אז איך להחליט על מקום רומנטי לחתונה? אתם צריכים יום הולדת 70?

אינספור זוגות שמתחתנים מתחבטים בינם לבין עצמם הרבה עד שהם נסגרים על עצמם, וזה הגיוני. גני ארועים שונים האחד מן השני בדברים רבים; כמות האורחים המקסימאלית, מערכת הסאונד, סגנון ההגשה ולבסוף המיקום הגיאוגרפי בארץ. חובה לדעת איזה ארוע אתם רוצים לארגן, זה יעזור לכם בזמן שתחפשו את אולם האירועים הרומנטי ביותר…

כאשר אתם מגיעים לגן אירועים על מנת להתרשם מהמקום, שימו לב לפרטים מסויימים: המקום עושה רושם של הגייני ונקי? המקום בכלל יספיק למספר המוזמנים? כמה בדיוק נותני שירות יעבדו באירוע? אף אחד לא צריך עכברים שמסתובבים בין האורחים או, למשל, מקום עם רמת שירותיות נמוכה... במטרה למנוע תקלות של הרגע האחרון, שימו לב שאתם מביעים בקול את הספקות והשאלות שלכם!

פה אין מקום לטעויות!

את החתונה תחגגו רק פעם אחת בחיים (בתקווה...), לפיכך אין מקום לפאשלות. אז, באיזה אופן מתכננים את זה? השיטה הטובה ביותר היא אף פעם לא להתפשר על דברים קטנים! במילים אחרות, בהנחה ותמיד דמיינתם מקום רומנטי, מגיע לכם ללכת על זה…

ועכשיו מה?

אם סוף סוף השגתם אולם חתונה - יש אפשרות לחשוב על הפרטים הקטנים. לדוגמא, סידור פרחים... אם עוד לא הכרתם את התחום, אז שתדעו לכם שזו אומנות של ממש. עם כמה אנשי מקצוע המתמחים בעיצובים ודקורציה, ניתן בלי בעיה להביא לכך שיום החתונה שלכם יהיה הכי ראוותני וייחודי. עם שימוש בכיסאות מעוצבים, רק כדוגמה, אפשר לשדרג את את הסביבה. האורחים שיגיעו לחתונה ירגישו מהרגע הראשון שהם חלק מארוע בלתי נשכח ויבלו כפי שעדיין לא יצא להם בעבר... זה יכול להיות הארוע שלכם!

רק אם כבר סימתם עם ענייני העיצוב, אתם יכולים לדאוג לפרטים קטנטנים…

כמעט לכל אדם כנראה יצא מתישהו בחייהם להיות מוזמנים לחתונה. אירועים שכאלה הם תמיד מאוד דומים - מטעמים שמנוניים, אלכוהול זול וגימיקים זולים. אם ברצונכם להרים מסיבה שונה לגמרי, ישנו צורך בקמצוץ השקעה של כסף ואפילו חדשנות. באופן זה, יזכרו את האירוע שהרמתם אפילו שנים אחרי... עוד לא מצאתם יום הולדת 60 לאבא?

מה לגבי מזון?

עבור רוב האורחים הפרט החשוב באמת הוא האוכל שיוגש בחתונה. בחירת שירות ההסעדה יכולה להשפיע על שביעות הרצון מאותו ארוע, בגלל הסיבה הזאת בכלל לא מומלץ להקל ראש או להתפשר בהחלטה הזאת. אז השתדלו ללכת רק על אוכל מצוין ומנות בגודל סביר. איש אינו מעוניין לצרוך איזשהו אוכל מקולקל או כזה שבא בצלחות קטנטנות. באמת שכדאי להוציא עוד כמה שקלים בשביל לדעת שהאוכל שיוגש הוא באמת טעים וכמובן איכותי!

איפה מוצאים יום הולדת 60 ? מוסיקה עוד לא בחרתם?

אחרי שהאבסתם את כל האורחים, אפשר להעסיקם, וקיימות הרבה שיטות למטרה זו. איך מתחילים? אין אופציה לחשוב על חגיגה משובחת מבלי לציין מוזיקה. לא רוצים להביא איזשהו תקליטן מקצועי? באמצעותו יש אפשרות להרקיד ולשמח את כל האורחים לאורך כל החגיגה... עליכם להיסגר על סוג מוזיקה שאתם נהנים לשמוע, ואת שאר העבודה יבצעו בשבילכם.

עם כל המידע שכאן, ארגון והרמת אירוע אף פעם לא היה קל יותר... 

לטיפים, עצות ומידע חשוב נוסף - היכנסו לאתר http://www.halenby.co.il/. קריאה נעימה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב