דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תואר ראשון ניהול משאבי אנוש 

מאת    [ 17/02/2011 ]

מילים במאמר: 325   [ נצפה 2945 פעמים ]

תואר ראשון ניהול משאבי אנוש

תואר ראשון במשאבי אנוש הוא תחום מתפתח אשר עובר שינויים מהירים בשנים האחרונות עקב השינויים שחלים בשוק העבודה ותפיסה אשר הולכת משתנה ושמה, היום יותר מבעבר, את המשאב האנושי בראש רשימת המשאבים של כל חברה, ארגון או מפעל.

תואר ראשון במשאבי אנוש התפתח על מנת להכשיר באופן מקצועי אנשים אשר יוכלו לנהל ולפקח על המשאב האנושי בחברה תוך שהם מכירים בצורך ליחס אישי ולנתינת שירות אדיבה. כפי כתבנו קודם לכן חברות רבות רואות היום במשאב האנושי את המשאב החשוב ביותר שיש לטפח וגם מחקרים תומכים בתפיסה זו וגורסים שעובדים מרוצים הינם עובדים טובים יותר אשר מועילים לחברה.

מה לומדים בתואר ראשון במשאבי אנוש?

במסגרת לימודי תואר ראשון במשאבי אנוש לומדים הסטודנטים כיצד התפיסה החדשה הרואה בעובדים משאב חיוני וחשוב משנה את כללי ההתייחסות אליהם ומפעילה גישה המנסה למקסם את רווחי הארגון או החברה על ידי מתן משמעות לעובדים. הסטודנטים נחשפים למידע רב, מעניין ומרתק אשר יכין אותם לעבודתם העתידית, דוגמת: תורת הראיון, ניהול קריירות, מבוא לניהול משאבי אנוש, תרבות ארגונית, פיתוח עסקי, תהליכים קבוצתיים בארגון, שינוי ופיתוח ארגוני, מיון עובדים, הדרכה ופיתוח עובדים, דיני עבודה, ניהול הדרכה, סגנונות ניהול, שימושי מחשב, היכרות וזיהוי עם אוכלוסיות מקבלות השירות והצרכים המיוחדים להן, דיני ביטוח לאומי, הערכת ומדידת עובדים, דילמות חברתיות בניהול, מנהיגות בארגון ועוד נושאים רבים.

חשוב לציין כי שלל הקורסים העיוניים נתמכים בקורסים מעשיים "פרקטיקום" במהלכם נחשפים הסטודנטים הלכה למעשה לתפקיד הצפוי להם ומתחילים לצבור ניסיון. הפרקטיקום הינו חלק בלתי נפרד מתוכנית הלימודים ולא פעם מחשיבים אותו לחלק החשוב ביותר בתואר, שכן הוא מאפשר חשיפה והתמודדות בשדה ומכין את הסטודנטים ליציאה לשוק העבודה יותר מכל קורס תיאורטי.

איפה עובדים בסיום תואר ראשון במשאבי אנוש?

בסיום התואר יוצאים הבוגרים כאשר ברשותם כלים להתמודדות עם שוק העבודה בתחום ניהול משאבי אנוש. הבוגרים יוכלו להשתלב בכל חברה, ארגון או מפעל במחלקת שירותי אנוש ואם ירצו בכך גם במחלקות אחרות שכן הכישורים שרחשו יוכלו לסייע להם בתפקידים נוספים הנחוצים תמיד. כאן גם המקום להזכיר כי המלצות מפרקטיקום תמיד יכולות לסייע.

תואר ראשון - אתר לימודים מקיף ומפורט המקנה מידע על מסלולי תואר ראשון במוסדות המובילים בארץ. האתר מאפשר ייעוץ לימודי ברמה גבוהה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב