דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מלונות ים המלח תיירות ונופש עשיר ומגוון 

מאת    [ 28/12/2010 ]

מילים במאמר: 511   [ נצפה 1946 פעמים ]

החופשה היא אירוע מרגש שמעלה ציפיות לחיות רגעים נעימים של רוגע, לחוות אירועים מעניינים והפתעות. גדות ים המלח מציע אטרקציות ייחודיות רבות, בהבטחת שתהיה חופשה מגוונת ובלתי נשכחת, עם דברים לכל הגילאים והטעמים, כמו:
   -  חופים ייחודיים, מלונות ים המלח חמישה כוכבים וכפרי נופש,  ספא ומרכזי יופי, טיולים ומסלולים, אתרים היסטוריים.  
אירוח בים המלח
לאורך החוף של ים המלח ישנם מספר גדול של מלונות ים המלח עם סיווגים שונים, לרבות אלה של חמישה כוכבים, המציעים ללקוחות חופים פרטיים, ספא עם חומרים מינרליים ובוץ שחור שהם ייחודיים לאזור וכן בריכות שחייה תרמו. לעומת זאת, לאורך החוף ניתן גם למצוא בתי ארחה והצעות רבות אחרות עבור חופשה במחירים סבירים.
ייחודיות החופים
החופים של ים המלח ידועים ברחבי העולם: רמות גבוהות של מלח המאפשר למבקרים לצוף בתוך המים וליהנות מהנוף ההוד שמסביב. בריכות גופרית עם אטרקציות ייחודיות, בוץ טבעי וקרני השמש מסוננים UVB יכולים לספק שעות של בילוי בריא.
החופים מציעים מתקנים רבים, בהם המבקרים יכולים ליהנות מהאיכויות הייחודיות של האזור: הנוף הנשקף לאורך החוף, גישה נוחה לים, בוץ טבעי עבור השחיינים, מסעדות ובתי קפה, מקלחות, מעיינות חמים של עין גדי ואת מעיינות חמים של זוהר.
המדבר ונאות מדבר
כאשר אתם באים לים המלח מצפון, נווה המדבר הראשון שמוצאים הוא עינות צוקים שמורת הטבע הנמוכה בעולם. הפארק ידוע גם בשם עין פשחה, כלומר סדוקות או שבורות. מים מתוקים זורמים לתוך נחלים ואגמים, המבקרים יכולים לראות גם את שרידי אחוזה של תקופת הבית השני, כמו גם בעלי חיים וצמחים ייחודיים לאזור.
נוסעים דרומה תגיעו אל אחד בשמורות הטבע המפורסם בישראל: מתוך בקיבוץ עין גדי עם גישה נוחה לפארק הלאומי של עין גדי, אשר כולל שני זרמים ניזון מים מתוקים ומעיינות זורמים כל השנה - שתי נווה מדבר עם מורשת היסטורית עשירה. הפארק הלאומי מציע מגוון של מסלולי הליכה עבור מטיילים מנוסים דרך נוף עוצר נשימה.
אתרים היסטוריים
ליד ים המלח תוכלו לבקר באתרים היסטוריים בעלי חשיבות בעולם, אשר מושכים אלפי חובבי היסטוריה וארכיאולוגיה בכל שנה, כגון מצדה, ואת מערות קומראן, אשר נתגלו מגילות ים המלח. ליד הכביש המתפתל לאורך החוף ליד הצוקים, תמצאו עקבות של התקופה הכלקוליתית (נחושת גיל), שרידי מבנים מתקופת הורדוס במערות שנכבשו על ידי נזירים נוצרים התקופה הביזנטית עד המאה ה -19.
צפיה בציפורים בים המלח
באזור ים המלח ומדבר יהודה נחשבים לאתרים חשובים עבור צפרות. זוהי סביבת המדבר הקיצוני, עם נאות מדבר רבים, מצוקים מרשימים באזורים הרריים וחיות בר. האזור מציע מגוון רחב של בתי גידול עבור ציפורים נודדות, עמדות תצפית טובה מאוד עבור צפייה בהגירות שלהם. תנאים אלה הופכים את האזור ים המלח ומדבר יהודה למרכז ייחודי לחינוך ומחקר, והתיירות עם מלונות ים המלח המפוארים, עם דגש על נדידת ציפורים ועל צפרות במדבר.
מרכז מבקרים אהבה
מפעל "אהבה", היצרנית של מוצרי קוסמטיקה ויופי פופולרי בכל רחבי העולם, עובד בסביבה הטבעית באזור ים המלח.
לאחרונה מפעל אהבה פתח מרכז מבקרים לקהל הרחב. כאן תוכלו לראות את הפעולה של הצמח בזמן אמת, ללמוד על מוצרים של החברה, לצפות בסרט מרתק המתאר את האיזון העדין בין הסביבה לבין שילוב ייחודי של מוצרים אזוריים איכות של אהבה.

אינדקס המלונות של ישראל ישמש אתכם לכל חופשה, ארוכה או קצרה, משפחתית או עסקית. כאן תמצאו מבחר מלונות באילת, בים המלח, בטבריה ועוד.









 PR: wait...
 I: wait...
 L: wait...
 LD: wait...
 I: wait...
wait...
 Rank: wait...
 Traffic: wait...
 Price: wait...
 C: wait...










מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב