דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איחסון אתרים בחו''ל כל מה שצריך לדעת על אחסון אתר בחו''ל 

מאת    [ 02/05/2007 ]

מילים במאמר: 425   [ נצפה 6442 פעמים ]

איחסון אתרים בחו"ל מבוא

עם פרוץ האינטרנט בארץ צצו להן עשרות חברות איחסון מקומיות אשר מספקות שטח איחסון שבד"כ השרת יושב באחת מהספקיות הגדולות של האינטרנט בארץ: 012, בזק, ברק ודומתיהם אשר מספקות לבעל החברה "ארון" איחסון עם שרתי החברה בו או השכרה של מספר שרתים בודדים לחברה קטנה יותר.

מכיוון שבארץ אין ביקוש גבוה מידי כמו בחו"ל לאיחסון אתרים והעלויות עדין אותם עלויות לחברות האיחסון המחירים בארץ גבוהים ביחס לחברות בחו"ל מה גם שספקיות האינטרנט שהם בעלי ה"חוות" מחירי השירותים שלהם לאיחסון שרת או להשכרת ארון גבוהים ולכן זה מתנקם בבעל האתר שמשלם את המחיר.

חבילות איחסון בארץ מול חבילות איחסון בחו"ל

חבילות האיחסון בארץ לרוב מתסכמות בכמה עשרות עד מאות בודדים של מגה ביט שטח איחסון כולל וכמה אלפי של ג'יגה ביט תעבורה אשר בד"כ מספיקות לאתר בסגר גודל קטן עד בינוני, מחירי החבילות נעים בין 40 ש"ח עד 80 ש"ח לחבילה בסדר גודל כזה.

בחול הדברים שונים כל כך עד שאין צורך להבדיל, חברות האיחסון בחול נותנות שטחי איחסון עצומים שלעיתים הם מעל ומעבר, רוב חברות האיחסון בחול תציע לך חבילה בסיסית עם אין סוף אתרים או עד כמות מסוימת של 5-10 אתרים עם שטח איחסון של מאה ג'יגה ביט וחמש מאות ג'יגה ביט לתעבורה, אומנם לא כל החברות מציעות זאת אך זאת דוגמא אחת מיני רבים והחבילות מגוונות מאוד ומתאימות לכל בעל אתר.

אז כיצד חברות איחסון אתרים בחו"ל מצליחות לתת לנו מחירים אטרקטיבים וחבילות איחסון גדולות?

התשובה מורכבת ממספר גורמים, חברות האיחסון בחו"ל פונות לקהל יעד רחב, למעשה הן פונות  לכל מי שמעונין לאחסן אצלהם ולא משנה מיקום גאוגרפי, ולכן כאשר חברה פונה לקהל יעד רחב יותר היא בונה חוות שרתים פרטית אשר היא מתחזקת וכך חוסכת כסף מעליות של שכירת מקום אצל ספקית אינטרנט, למעשה חברות האיחסון בחו"ל מנהלות חוות בסידרי גודל של ספקיות האינטרנט כדי לספק את הביקוש הרב.

עוד סיבה נוספת היא התחרות , כשיש ביקוש רב התחרות גדלה וגועשת, ולכן חברות האיחסון כדי למשוך בעלי אתרי לאחסן אצלהם את אתרם מגדילות את החבילות וכך נוצר שחבילות האיחסון היום ברוב החברות הינם עצומות.

 הכדאיות באיחסון אתר בחו"ל

איחסון אתר בחו"ל יכול לחסוך לך כבעל אתר עשרות דולרים בשנה ולעיתים אף יותר, בנוסף כבעל אתר אתה יכול לישון בשקט שלאתרך יש מספיק תעבורה לסגור את החודש, ומספיק מקום איחסון לאחסן את הקבצים שהגולשים מעלים או קבצים גדולים שברשותך כגון גלרית תמונות שברצונך לעלות לאתר.

חברות האיחסון בחו"ל הינם מקצועיות ומעסיקות עשרות ומאות עובדים לשם תחזוקה חוות השרתים , שרות לקוחות ותמיכה טכנית ללקוחות הרבים.

לסיכום

חברות האיחסון הגדולות בחו"ל מאחסנות בין עשרות אלפי אתרי אינטרנט למאות אלפי אתרים ואף ישנם חברות שמאחסנות מליוני אתרים, ואין סיבה שגם אתה כבעל אתר תאחסן את אתרך עם חברה מקצועית בחו"ל במידה ובארץ נתקלת בקשיים לאיחסון אתרך והנך מחפש אלטרנטיבה חלופית בחו"ל.

 

 

רמי אסף,
מקים ומתחזק אתרי אינטרנט,
בבעלותו אתר הדרכה והמלצות. למעונינים איחסון אתרים מומלץ



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב