דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כנס המובייל בברצלונה 

מאת    [ 08/03/2010 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 4106 פעמים ]

בחודש פברואר האחרון נערכה בברצלונה תערוכת הסלולר השנתית :  נציגים מן החברות הגדולות בעולם נטלו חלק בתערוכה  לתקשורת ניידת והן: גוגל , מיקרוסופט, סוני, אלקטל-לוסנט, אינטל, וופלקון הרוסית  וטאטא ההודית,  ועוד מספר שמות מובילים  בתחום.
חברות הסלולר משיקות מדי ום מכשירים מתקדמים  ומורכבים יותר ויותר. אולם אחד החידושים שנצפו בתערוכה הוא הבשורה על "סוף עידן הברזלים". אם בתערוכות הקודמות  עיקר  תשומת הלב הופנתה אל המכשירים החדישים, כלומר לחומרה, ה"ברזלים"  כעת התוכנות הן אלו שמשתלטים במהירות על קידמת הבמה. 

להלן המגמות הבולטות:
מערכות ההפעלה מתחדשות  ויותר מכל זו של מיקרוסופט.          
הרשתות החברתיות מתמידות  לעדכן את צרכניהם  בזמן אמת במובייל
החיפוש הופך להיות יותר ויותר מבוסס מיקום
צילום הווידיאו משתפר באיכותו
יישומי מולטי-מדיה

מיקרוסופט - ווינדוז מובייל 7
מיקרוסופט, ענקית  מערכות המחשבים,  משקיעה אף בתחום הסלולאר והחברה השיקה בתערוכה  בברצלונה את מערכת ההפעלה הניידת המתקדמת  שלה - ווינדוס מובייל 7. מערכת הפעלה זו  תשלב בין השירותים המגוונים של החברה כגון יישומי אופיס, חיפוש במנועי בינג, משחקים  באמצעות  XBOX ומוזיקה ורינגטונים דרך ממשק נגן המדיה של חברת     Zune.

מציאות  מורחבת
אחת הטכנולוגיות אשר כיכבו בתערוכה  ואשר צוברת פופולאריות לאחרונה, הנה  Augmented Reality   AR  או בעברית מציאות מורחבת.הטכנולוגיה הזו מאפשרת לקבל דרך המצלמה ומסך הטלפון סלולארי מידע מפורט  על המציאות שמולנו.כיצד זה עובד? מצביעים עם המצלמה של הטלפון סלולארי על אובייקט או חפץ בסביבתנו, לדוגמא  מכונית. המכשיר סורק את המכונית ומציג נתונים על מסך הטלפון כמו דגם, שנת יצור, מחיר מחירון וכדומה.נציגי חברת מיקרוסופט ציינו בכנס  כי הם שוקדים על תחום ה AR   ועל שילובו במערכת ההפעלה הסלולארית שלהם.  על פי דיווחיהם בתערוכה אחד התחומים שיישומו בטלפונים העובדים עם מערכת ההפעלה שלהם יהיה  הוא ניווט רגלי, אשר יאפשר למשתמש לא רק לנווט אל היעד, אלא גם לדעת אלו עסקים  נמצאים סביבו , לקרוא מידע אודותם, לדעת מה המרחק מהם וזכות בקופונים והטבות.

אפליקציות מסוג זה מתחברות   אל  רעיון מרכזי של הפרסום ממוקד המיקום: אפשר  יהיה לבצע קידום מכירות לעסקים הממקומים בסמיכות למקומות שהמשתמשים  יעברו  לידם:   אם הלקוח מטייל ברחוב שבו  חנויות בגדים רבות, אזי המערכת תדע שהוא מחבב שופינג והיא תמליץ לו לבקר בחנות מסוימת. אם הלקוח נמצא בסופרמרקט  ומצלם באמצעות הטלפון  את מדף המוצרים, המערכת תזהה מוצרים שנמצאים במבצע באותו רגע. בנוסף אם המערכת גם מכירה את החנות, היא תזהה את המעברים ותכוון את הלקוח  אל המדף.

ארנון רצון, מומחה בניהול מסחרי, שיווק, מכירות וקמעונאות. בעל ניסיון רב בפיתוח שווקים בינלאומיים ומקומיים ובניהול מכירות ושווק בתחום מוצרי צריכה וטקסטיל. לדף של ארנון רצון:ארנון רצון וכן  כתבות באתר  מסופונים מאת   ארנון רצון. לדף המאמרים של ארנון רצון באתר  articles. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב