דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב הזמנות לאירועים 

מאת    [ 24/05/2009 ]

מילים במאמר: 381   [ נצפה 5592 פעמים ]

מתחתנים? צריכים עכשיו לעצב הזמנה לחתונה? או אולי הזמנות לברת מצווה? מתכוונים ללכת על ציורי לבבות ופרחים על ההזמנה של חתונתכם? או ציור תחביבו של חוגג או חוגגת המצוות? ואולי ציור של עוגה עם נרות למי שמתכוון לעצב הזמנה למסיבת יום הולדת חשובה? אלו רעיונות חביבים,בטוחים ושיגרתים אז למה לא לצאת קצת מהשבלונה המוכרת והבטוחה? חשבו על זה, ההזמנה לאירוע שלכם היא המקבילה לרושם ראשוני שמישהו שפגשתם לראשונה משאיר עליכם. הזמנה לאירוע היא מעין כרטיס ביקור המאפשר למוזמן להתרשם מהאופי ומהאווירה של האירוע שאליו הוא מוזמן. וכידוע כולם מעוניינים להשאיר רושם ראשוני מוצלח. נניח לרגע כי ישנו זוג העומד להתחתן אשר כמו כל הזוגות העומדים להינשא מעוניין לצאת ברווח מכל הסיפור של ארגון החתונה. הזוג הנ"ל החליט לחסוך בין היתר בעלויות של ההזמנות לחתונה והם בחרו לעצב הזמנה פשוטה וסולידית באמצעות המחשב הביתי בתוכנת הפוטושופ או הPowerPoint. ההזמנות נשלחו והגיעו לידי המוזמנים. מר X, אחד המוזמנים, מקבל את ההזמנה לידיו פותח את המעטפה אשר בה מונחת לו ההזמנה שעוצבה באמצעות המחשב הביתי וישר מתחילות לרוץ להן המחשבות: שוב אני מוזמן לעוד חתונה סטנדרטית? אני רואה שהם חסכו בהזמנות בטח גם האולם לא משהו,ורצוי שלא אתחיל לפתח ציפיות מהאוכל שיוגש. אולי לא אלך כבר עדיף להישאר בבית מול הטלוויזיה ולהזמין פיצה. לא, בעצם לא נעים הרי זו הבת של השכנה של הבן דוד ממדרגה שנייה של האח של סבתא דבורה וכשהיינו ילדים כל הזמן שיחקנו ביחד. לא נורא ,אני לפחות לא צריך לרשום צ'ק גבוה...אותי הליך מחשבתי יקרה גם אם אתם חוגגים יום הולדת,בר מצווה, בת מצווה או כל אירוע אחר.אתם הרי לא רוצים שבעקבות עיצוב ההזמנות לחתונה או לבר/ת מצווה או ליום הולדת יגיעו פחות מוזמנים לאירוע? או שיתקבלו להן מתנות פחות יפות?
אז נכון, לרובינו אין תקציב אינסופי לצורך הפקת אירוע וצריך לחסוך במה שניתן אך עדיין ניתן לעצב הזמנה לאירוע שלכם ולשמור על תקציב שפוי. בעלות לא כל כך גבוהה ניתן להוסיף ציור קריקטורה להזמנה. לדוגמא: נניח והכרתם על שפת ניתן להוסיף קריקטורה של שניכם על רקע שקיעה רומנטית או אם הכרתם בטיול לתאילנד ניתן לעצב הזמנה על ידי הוספת קריקטורה של שניכם רכובים על גבי פיל. הבן או הת שלכם אוהבים חיות? אז למה לא לעצב הזמה עם ציור קריקטורה שלהם ביחד עם החיה האהובה.
עיצוב ההזמנה לאירוע שלכם בצורת קריקטורה בהחלט מבטיח כי הרושם הראשוני שיתקבל אצל המוזמן יהיה חיובי ועל הדרך גם תגרמו לו לחייך.
http://www.caricature-ben.co.il
Benshal22@gmail.com
בן 050-8453671
תמונה אחת שווה אלף מילים ...
לא תאמינו כמה שמחה, הומור,
השתהות והרמת גבה יכולה קריקטורה לתרום לאירוע שלכם.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב