דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב - מסלולים קצרי טווח וארוכים 

מאת    [ 25/01/2012 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 3647 פעמים ]

השכרת רכב היא עניין משתנה בין אדם לאדם וכל אחד שוכר רכב על פי הצרכים שלו. אם הרכב נמצא במוסך ליום או יומיים, רוב האנשים יבחרו לשכור רכב קטן יותר אשר ישרת אותם למספר ימים מצומצם. לעיתים אנו מוצאים עצמינו ללא רכב לתקופה ארוכה  בשל אי אילו סיבות, למשל במקרים בהם מכרנו את הרכב שלנו, ועדיין לא מצאנו רכב אחר. אנשי עסקים ששוכרים רכבי מנהלים, שוכרים אותם לעיתים למשך תקופות ארוכות.

השכרת רכב לטווח זמן קצר

אם מדובר על השכרת רכב לזמן קצר, אפשר אמנם לבחור רכב קטן וזול יותר, אך מכיוון שמדובר על מספר ימים מצומצם, תוכלו גם לבחור רכב יוקרתי ואיכותי יותר. תלוי לאיזו מטרה הרכב משמש. השכרת רכב לזמן קצר מיועדת לאנשים שהרכב הקבוע שלהם נמצא במוסך, למשפחות שמתכננות טיול בן כמה ימים בארץ, לאנשים שמתכננים מעבר דירה, ולעסקים שמוצאים עצמם זמנית ללא מספר רכבים מתאים לצרכי העסק המשתנים. עלות השכרת רכב בארץ לטווח זמן קצר יקרה יותר, כאשר אנו מחשבים את עלות ההשכרה פר יום אחד. בדומה לרכישת מוצרים אחרים גדול הוא גם חסכוני יותר. לפני השכרת רכב, יש לבדוק מחירון השכרת רכב, ולבצע סקר שוק בין החברות השונות.

השכרת רכב לטווח ארוך

השכרת רכב לטווח ארוך מצריכה יותר מחשבה שכן אתם אמורים לבלות עם הרכב שעות כביש מרובות. חשוב מאוד לבדוק את מצבו המכאני של הרכב ולוודא שאין בו שום ליקויים על מנת שלא תמצאו עצמכם  מושבתים. כדאי גם לבדוק את רמת הבטיחות שלו ואת דירוגו במבחני הריסוק. כאשר אתם שוכרים רכב לטווח ארוך מומלץ לבחור דגם רכב המיוצר על ידי חברות בעלות שם בכל הקשור לאמינות.השכרת רכב לטווח זמן ארוך במיוחד, נקראת ליסינג, והיא מבוססת על תעריף חודשי קבוע ידוע מראש. ליסינג גם מאפשר לכם בסופו של דבר לרכוש את הרכב מהחברה כפוף לתנאים הקבועים מראש.

חיפוש חברה באמצעות האינטרנט

כיום, כול חברת השכרת רכב המכבדת את עצמה, מתחזקת אתר אינטרנט. מומלץ לפני שכירת הרכב, לגלוש באתרי האינטרנט השונים, לצפות במגוון דגמי הרכב אותם הם מציעים, לבדוק עלויות פר יום, פר שבוע ופר חודש, מהו הכיסוי הביטוחי המוענק לכם, האם החברה זמינה במשך כל שעות היממה ויש לה סניפים בכמה ערים ראשיות, האם החברה מציעה  לכם שירותי תיקונים, גרר וחילוץ, והאם בשעת צרה יש לכם אל מי לפנות או לבקש במקרה הצורך רכב חילופי. את כל הנ"ל יש לברר ולדעת מראש על מנת שלא תמצאו עצמכם מופתעים ומאוכזבים. לא להתעצל לשאול את כל השאלות המתבקשות כבר בשיחה הטלפונית הראשוני עם נציג החברה

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב