דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משחקים לאייפון 

מאת    [ 01/04/2011 ]

מילים במאמר: 293   [ נצפה 536 פעמים ]

משחקים לאייפון יש בכמויות עצומות ובכללי אייפון שהצליח במיוחד בעולם כולו פיתח את החנות הווירטואלית שלו האפ סטור אשר כולל בתוכו מאות אלפי קפליקציות שונות, בחינם ובכסף.
כל אחד בעיקרון יכול לפתח אפליקציה לאייפון אם יש לו ידע בשפות תיכנות שונות וכמובן בגרפיקה ויצירת משחקים או אפליקציות, כל אדם בעל אייפון יכול להיכנס לחנות של אפל ולהוריד משם כל מה שעולה על רוחו אם זה בכסף ואם בחינם, ישנם משחקים רבים אשר לא יעלו לכם כסף על מנת להרודי אותם אלא תוכלו פשוט ללוץ על כפתור ההורדה והמשחק יירד בחינם ישירות לאייפון שלכם אלו משחקים שבעיקר נועדו לפרסם ולחזק את מותגי החברות הגדולות של המשחקים או טעימה קטנה ממשחקים מצליחים למשל יש משחק פופולרי במיוחד הנקרא אנגרי בירדס אשר שירר גרסה חינמית למשחקים בסדרה על מנת שמשתמשי האייפון יוכלו להתרשם מהמשחק ולהוריד את המלא.
בדרך כלל המשחקים לאייפון אינם עולים הרבה והמחירים נעים בין דולר אחד לשניים בלבד כלומר מחיר משחק איכותי יכול לעלות לכם עד עשרה שקלים שזה מאוד נדיר, במקום לקנות פחית קולה מהמכונה תוכלו להוריד משחק לאייפון אשר יעביר לכם שעות רבות של הנאה והפגת שעמום רב.
אישית הורדתי המון משחקים לאייפון ובעיקר בחינם ועד כה המשחקים בחינם הינם מספיקים לי על מנת לגרום לאייפון האישי שלי להפוך למגרש משחקים אולטימטיבי.
משחקי מיומנות, פעולה וספורט מירוצים וזה רק חלק קטן מאוד מהמשחקים שתוכלו להוריד בחינם לאייפון שלכם, על מנת להוריד משחקים לאייפון תידרשו קודם כל להירשם ולעשות חשבון אפל וכן להכניס גם את פרטי כרטיס האשראי שלכם שכן אם תורידו משחק הוא ייחיב את חשבונכם בצורה אוטמטית.
לכן היזהרו ושמרו על האייפון מפני ילדים ואנשים שלא מבינים כל כך כיצד להשתמש באייפון על מנת שלא יורידו לכם אפליקציות בתשלום ולאחר מכן תבינו שהחשבון שלכם יחויב בגלל ההורדות הללו לכן בחרו בצורה בררנית את האפליקציות אותם הינכם מורידים לאייפון האישי שלכם.

איגיים משחקים ברשת אתר המשחקים הישראלי מציע לכם מגוון של אלפי משחקים בחינם, משחקי פלאש, משחקים להורדה שנבחרו בקפידה על ידינו על מנת שאתם תוכלו להנות מהמשחקים האיכותיים ביותר שיש כיום ברשת האינרטנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב