דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס מאמנים זאת לא עוד חרטה, תאמינו לי 

מאת    [ 06/02/2011 ]

מילים במאמר: 406   [ נצפה 2119 פעמים ]

קורס מאמנים זאת לא עוד חרטה, תאמינו לי.

רגילים שעובדים עליכם בעיניים? כשמציעים לכם משהו שווה מידי, מחפשים תמיד איפה הקנייץ'? לא פלא.. וקרוב לוודאי שאתם ישראלים.. שאם אני יגיד לכם שקורס מאמנים הציל לי את החיים לא תאמינו לי..מתפלאים שעליתי עליכם כל כך מהר? טוב זאת לא בעיה, כידוע יש לכל אומה תכונות שמאפיינות אותה, ולנו הישראלים (כן, כן גם אני ישראלית..) אחת התכונות הפחות נחמדות היא לעבוד על השני, לפעמים זה רק כדי להרגיש שהצלחנו, גם אנחנו יודעים לעבוד על הסביבה.. ולפעמים זה באמת כדי להכעיס, ואז זה באמת מעצבן!

אבל קורס מאמנים זה לא ככה.

ואני הוכיח לכם את זה, בקלות, סיפור חיי הוא אולי לא יחודי מאד, אבל בלי ספק שהוא נוגע ללב.. נולדתי לשני הורים מקסימים.. וגם אם זה קלישאי, זה נכון, אז ראיתי נכון לציין זאת.. נולדתי עם בעיה קטנה, לא קטנה, פיצית, או זה מה שלפחות ניסו להחדיר לי מגיל קטן מאד, גדלתי כמו ילדה מאושרת ואני אומרת כמו כי אני לא באמת זוכרת.. אבל זה מה שמספרות התמונות.. ותאמינו לי לא חלמתי שאני אזדקק אי פעם לקורס מאמנים או לקאוצינג.. מבחינתי הייתי הכי בריאה עלי אדמות, מה גם שאומרים שאני יפה, ככה שעל מראה חיצוני לא קיבלתי אף פעם הערות לא מחמיאות...

אולם קורס מאמנים, או כפי שהוא ניקרא בשם היותר מוכר שלו, קאוצינג, בהחלט נכנס לחיים שלי, ובגדול,  הגעתי לגיל שידוכים כשבציבור שלנו, שידוכים נעשים דרך ההורים, אולם הזוג הוא זה שמחליט כמה להיפגש, ואם להתחתן בכלל..עד הפגישה ההורים הם אלה שמבררים ובודקים.. וכאן נכונה לי הפתעה שפרצה כרעם ביום בהיר לחיי השלווים והבטוחים.. פתאום הבעיה הקטנה שלי, זאת שעד היום לא הרגשתי, קיבלה מימדים עצומים, אני לא אומרת שאף אחד לא הסכים להיפגש איתי, כי ברוך ה' כמו שכבר ציינתי, אני נחשבת יפה, כך שאין ספק כי ה' מקדים רפואה למכה..

אולם תגובות שקיבלתי מאנשים שקרובים אלי, גרמו לי פתאום לחשוב שבעצם, בעצם יש לי בעיה ופתאום הבלון הציבעוני והיפה שההורים שלי ניפחו במשך עשרים שנה, התפוצץ. ומה שנותר ממנו זה שאריות לב אדם, הלב שלי, ואז פתאום חדר לחיי כל הרעיון של אימון אישי. כי כשהבנתי שזה לא נורמלי לבכות כל כך הרבה או להיכנס לדיכאונות תכופים שכאלה...קורס מאמנים בהחלט הצליחו לשכנע אותי שיש תקווה.

לסיפור שלי עוד אין סוף טוב.. אבל ה' יעזור, ואני אזכה לפרסם פה את הסוף הטוב שלי, בו יגיע הנסיך שלי על הסוס הלבן וישכנע אותי, אחת ולתמיד כי הבעיה שלי, היא בעיניו כפלוס ולא מינוס.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב