דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חסרונות ויתרונות בניתוח שאיבת שומן 

מאת    [ 28/01/2011 ]

מילים במאמר: 406   [ נצפה 2194 פעמים ]

מאמר זה יעסוק ברובו בנושא של ניתוח פלסטי לרבות מנתח פלסטי או טיפולים אסתטיים במסגרת ניתוח שאיבת שומן או יותר נכון פעולת שאיבת שומן על כל מרכיביה, חסרונותיה ויתרונותיה.


אם כן החידוש בשיטה לעניין שאיבת שומן הוא בפשטות הביצוע והקטנת צלקות שכרוך בחדירה לאזורים עתירי שומן דהיינו השומן הנשמר זה הנאגר בגוף במצב של "למקרה הצורך" השומן הזה נחשב כשומן הקשה ביותר להזזה והיפטרות ממנו קשה מאוד ביחס לכל שאר חלקי הגוף שבהם מפוזר השומן.

 

על ידי החדרת צינורית לשכבת תאי השומן ניתן לבצע פעולת ניתוח פלסטי דהיינו שאיבת שומן באמצעות מנתח פלסטי שיסיר לצמיתות את הצטברות עודף המשקל באזור כזה או אחר בגוף. שאיבה מתאימה במיוחד לאנשים מתחת לגיל ארבעים או בעלי עור גמיש שבעייתם הינה השמנה מקומית בחלקים מסוימים בגוף ועיקשים מאוד. חשוב לציין כי רבים מאמינים ששאיבת שומן תפטור להם את הבעיה של עודף שומן מה שלא מדויק.

 

שאיבת שומן יעילה כשקיימת הצטברות של תאי שומן באזורי הגוף שהדיאטה וההתעמלות לא עזרו. שאיבת שומן באמצעות מנתח פלסטי או טיפולים אסתטיים מתאימים רק כאשר השומן העיקש מסרב לרדת מאזורים מסוימים ההולדה הינה עם מספר קבוע של תאי שומן שתופחים כשעולים במשקל כשתאים אלה בעצם מתרבים ומתפתחים עד גיל ההתבגרות אבל לאחר מכן מספרם יציב.

כשמרזים הם כמובן מתכווצים כמו בלון אבל לא נעלמים. כשמסלקים תאי שומן בשאיבה הם נעלמים ולא חוזרים. אם משמינים שנית נודד השומן ומצטבר במקום אחר בגוף מה שמסביר שאנשים משמינים ממקום אחר בגוף במידה ולא שמרו על התוצאה הקיימת.  

ניתוח פלסטי לעניין שאיבת שומן באמצעות מנתח פלסטי תלויה במיומנות של רופא בסוג העור ואיכותו. כשהעור מאבד גמישות הוא נשאר רפוי ומדולדל לאחר שאיבה ולכן ניתן לבצע מתיחת בטן למשל באזור הבטן. עד גיל 40 העור מגיב מעולה מה שלא קובע בדרך כלל אלא יותר אלסטיות העור במקרים אלה. לעיתים יש גם תוצאות מעולות בגיל מאוחר יותר. כשיש צורך בשילוב שאיבה בניתוח יש צורך להמתין כמה חודשים בין פעולה אחת למשניה.  לסיכום בחירת מנתח פלסטי או מיקום של טיפולים אסתטיים חשוב ביותר על מנת לבצע שאיבת שומן או כל פעולה כזאת או אחרת.

אלי גולדמן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב