דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסכם גירושין ובתי הדין 

מאת    [ 28/01/2011 ]

מילים במאמר: 449   [ נצפה 2044 פעמים ]

במידה ומערכת היחסים עולה על שרטון וכל מה שעשיתם לא הועיל ולא הצלחתם להציל מערכת יחסים שבעצם עלתה על שרטון הזוגיות שנכשלה אז בעצם פניכם מועדות להליך של גירושין דהיינו פנייה להליך גירושין דהיינו תהליך גירושין או הסכם גירושין או מזונות וכל הקשור בכך ומטופל בעצם במסגרת בית הדין לענייני משפחה או בית הדין הרבני בלבד. אם כן לפני טיפול בנושאים הנ"ל חובה ללכת לעורך דין לענייני גירושין שיסייע בהגעה להחלטה והגשת התובענה המתאימה.

כשמגיעים להחלטה כגון גירושין הרבה לפני עריכת הסכם גירושין או פנייה לערכאות של בית המשפט לענייני משפחה להמשך תהליך כשאין הסכמות לגבי כל אותם העניינים הקשורים ונובעים בגירושין או בקביעת משמורת או מזונות וכד' יתנהלו על ידי הגשת תביעה מתאימה של מי מהצדדים לידי בית המשפט לענייני משפחה על מנת לדון בכך ולתת את פסיקתו וזאת על מנת להשיג את התוצאה המיוחלת לתום הסכסוך בפועל.

בכל מה שקשור לעניין גירושין או הסכם גירושין, משמורת או מזונות כשקיימת סרבנות לתת גט של אחד מהצדדים יהיה על הצד המעוניין בהליך להוכיח כי קיימות לו עילות גירושין מוצדקות שמוכרות על פי הדין העברי. אם בני הזוג יהודים כל התהליך של הגירושין ומתן הגט יהיה בנוכחות בית הדין הרבני וזאת על פי החוק העברי אשר דן בכל הקשור לעילות גירושין שקיימות לאחד הצדדים כמו כן זוג שלא התגרש לא יוכל לבצע תהליך נישואין בשנית.

אם כן כאשר יש ויכוחים והנישואין עלו על שירטון ואין אפשרות להציל אותם פניכם בעצם מועדות לעניין גירושין שמנוהל במלחמה על ידי בית הדין הרבני או בית המשפט לענייני משפחה ושם תפעלו ככל האפשר על מנת להשיג הסכם גירושין הכולל מזונות, הסדרי ראייה, משמורת וכל הקשור במחלוקת הגירושין וישקף הסכם הוגן בדבר העניינים הנובעים כתוצאה מתהליך הגירושין.

כאשר יש הסכמה אין הדבר כך ואם יש בין בני הזוג הסכמה לגבי דרך הפירוד על כל המשתמע מכך לרבות הסדרים והסכמות כגון רכוש, משמורת או הסדרי ראיה או מזונות וכד' שהרי זו תהיה דרך הרבה יותר קלה לפתור את המחלוקת בפועל ולסיים עם התהליך שבידכם הסכם גירושין בבתי משפט לענייני משפחה או בית הדין הרבני.


בנוסף חשוב לציין, כי סיום כלל המחלוקות בין הצדדים בהליך גירושין, בדרך של הסכם גירושין, הנה אלטרנטיבה מצוינת גם מהבחינה הכלכלית. שכן עלויות עריכת הסכם גירושין אצל עורך דין, הנן זולות בהרבה מעלויות ניהול הליך של גירושין על ידי עורך דין בבתי משפט לענייני משפחה ובבתי דין רבניים.

אלי גולדמן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב