דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפולים לאזור הפנים 

מאת    [ 25/01/2011 ]

מילים במאמר: 473   [ נצפה 1836 פעמים ]

ניתוחי אף, הפכו לנפוצים יותר ויותר בעשרים השנים האחרונות והם ממוקמים במקום השני בארץ מבחינת הביקוש, מיד אחרי ניתוחי חזה למיניהם.

 

ניתוחי אף הם ניתוחים שבהם מנתח פלסטי מבצע תיקון מום בריאותי כלשהו הקשור למערכת הנשימה או לחילופין תיקון פגם חיצוני שבגללו יש חוסר שביעות רצון מהאף.

 

ניתוחי אף הם ניתוחים פלסטיים פשוטים מאוד ולאחר הניתוח עצמו, ממתינים כשלוש שעות החדר התאוששות וכבר באותו יום חוזרים הביתה. התחבושת הקשיחה ששומרת על האף יורדת כעבור עשרה ימים בערך והיא אמורה לשמור שהאף יתאחה במו שביקשנו ולא יזוז בטעות ימינה או שמאלה.


טיפול נוסף שניתן לבצע אצל מנתח פלסטי הוא העלמת קמטים.
בניתוח העלמת קמטים למעשה ממלאים את קפלי העור שבאזור המצח, צידי העיניים ובצידי הפה. קמטים אלו נוצרו בשל פעולות חוזרות ונשנות של השרירים והם למעשה אלו הקובעים את הבעות הפנים שלכם.

 

מנתח פלסטי מקצועי ידע להתאים את כמות הבוטוקס, חומר המילוי שבו משתמשים, הדרושה לשם מילוי הקמט. יש לחזור על הטיפול הקצר הזה בכל חצי שנה, כאשר עם הזמן באמת תראו את התוצאות של העלמת קמטים ותוכלו להאריך את משך הזמן בין הטיפולים. טיפול העלמת קמטים אורך כעשר דקות ולאחריו תוכלו כבר להמשיך בדרככם ללא תחבושות או אפילו פלסתר.

 

שני הניתוחים/טיפולים שהרחבנו עליהם כרגע, מיועדים לאזור הפנים ובגלל שכך, הם מסוגלים לחולל שינוי ענקי אצל האדם. הרי הפנים הם סוג של כרטיס הכניסה שלנו לכל מקום. הפנים הם הדבר הראשון שמבחינים בו אצל האדם. לכן, כדאי לשמור ולשמר אותם בצורה הטובה ביותר וזאת הסיבה שטיפולים אלה הם נפוצים במיוחד. כמובן שהדבר החשוב ביותר בתהליך הוא לאתר מנתח פלסטי שיהיה מקצוען אמיתי ויבצע את הטיפולים בצורה הטובה והבטוחה ביותר.

 

ישנם טיפולים אסתטיים נוספים שניתן לעבור, שאינם דורשים התערבות כירורגית אצל מנתח פלסטי. טיפולי פילינג לדוגמא, יכולים להתבצע במספר רמות. את הרמה הבסיסית ניתן לבצע לבד בבית. סבוני גרגרים למיניהם שעוזרים לנקות את הנקבוביות שבעור הפנים יעילים ובעלי השפעה גדולה מאוד. לאחר טיפול ביתי עור הפנים שלכם יהיה זוהר ונקי.

רמה גבוהה יותר של פילינג מתבצעת אצל קוסמטיקאית מוסמכת, ובטיפול זה מסירים את שכבת העור החיצונית ומגלים את השכבה החדשה שהיא נקייה מכתמים ומנזקי השמש. לאחר פילינג שכזה צריך לשמור מאוד על העור העדין וכמו שלפני ניתוחים אתם מוודאים את מקצועיותו של מנתח פלסטי, כך גם במקרה של קוסמטיקאית צריך שתהיה מקצועית.

אלי גולדמן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב