דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מופעי בידור לעובדים - הפקה מרהיבה להוויה ולחוויה 

מאת    [ 19/01/2011 ]

מילים במאמר: 858   [ נצפה 4073 פעמים ]

כל מופע בידור לעובדים צריך שיהיו לו את התכנים המתאימים ביותר לסוג של האירוע. לכן חשוב לבדוק מה הצרכים של העובדים ומה אתם הייתם רוצים שהם יפיקו מסוג המופע שיעלה לפניהם.

אירועים עסקיים מצריכים עזרה. מפיקים מקצועיים ומעצבי אירועים יכולים לעזור לכם בהכנה של האירוע תוך שימת דגש על בחירת המקום, עיצוב שדרות החלל, התמקדות בתאורה ובצבעים המתאימים.

אולם בראש ובראשונה חשוב לבחור את הקונספט, לפני האווירה, תפריט האוכל העשיר, והאומן/ית. אתם אלה שצריכים לענות על השאלה הבאה, מה המטרה של האירוע מבחינתכם - ומה הציפיות של העובדים מאירוע כזה - רק לאחר שעניתם על השאלה הזאת אפשר להתחיל בהפקה ובחירת המופע עצמו עבור ערב חברה.

מופע בידורי צריך להיות קצבי, מצחיק, מרתק כזה שיתרום להוויה ולחוויה של העובדים.

הזמנת מופע סטנד אפ בהחלט יכול לתת את התשובה, כמו גם הופעה של זמר או זמרת. מה שחשוב לבדוק האם התכנים מתאימים לסוג אוכלוסיית העובדים.

 

כיצד נקבע המחיר למופע סטנד אפ ?

לאומנים ידועי שם כמו ישראל קטרוזה, אדיר מילר, שלום אסייג, ליטל שוורץ, שמואל וילוזני, שחר חסון, רועי לוי  ועוד רבים וטובים יש חברת הפקת שדרכם תוכלו להזמין את האירוע. כנ"ל לגבי זמרים וזמרות שתרצו להזמין לאירוע. ישנו המחיר הרשמי אך יחד עם זאת כל מי שיודע ואוהב לעשות משא ומתן יכול להוזיל את המחיר כמעט בכל חברת הפקה. המחירים בכל מקרה נעים סביב עשרות אלפי שקלים.

סטנדפיסטים מוכרים שהיו תקופה בטלביזיה, והשאירו חותם, המחיר שלהם יכול לנוע סביב 3000-5000 ש"ח

וזאת בהתאם למיקום האירוע ומספר המשתתפים. ככל שהמקום רחוק ומספר המשתתפים גדול יותר המחיר עולה ויכול לעבור את ה5000 ש"ח בקלות.

רעיונות עבור הופעות לעובדים

 הופעות מחול על כל גווניו, מיומנה, טררם, להקת המחול של בת שבע, להקת מחול הקיבוצית. גאלה הפקות ואמרגנות.

 הופעות סטנד אפ - ניתן לפנות לארגון האמרגנים ומפיקי אומניות הבמה בישראל בטלפון

09-9503966 שם תמצאו את רוב חברות ההפקה המובילות והאמרגנים.שם תמצאו את חברות הפקה המייצגות אומנים כמו אדיר מילר (סברס הפקות), דורון פרידמן, סטנד אפ זואה ועוד.

 הופעות מוזיקה ורוק - כספית, מאיר קוטלר, חברים ועוד. ניתן לפנות לארגון המארגנים ומפיקי אומניות 09-9503966.

רוצים לחסוך כסף ולעשות זאת בעצמכם - חפשו בגוגל בהתאם לנושאים הבאים :

אקסטרים - סנפלינג, רחיפה, צלילה, טיסה, רכיבה על אופנים, מכוניות מרוץ,  ג'יפים, טרקטורונים, ב'נגי, רכיבה על סוסים, גמלים, חמורים, סגווי. סדנאות הישרדות, "לרוץ על המיליון".

סדנאות בישול - אין כמו סדנת בישול שבה העובדים מכינים את האוכל יחד או מתבוננים בשף שמלמד כיצד לבשל. זאת סדנה מגבשת שיכולה להתמקד גם בעבודת הצוות של העובדים. זאת סדנה טעימה במיוחד.

סדנאות בצק סוכר - במידה ויש אמהות ואבות בצוות, ניתן לערוך סדנת בצק סוכר שבה ילמדו היסודות "לפסל" עוגה מבצק סוכר. כפי שנאמר "אין אין אין חגיגה.. בלי בלי בלי עוגה".

אטרקציות בחוץ - סדנאות המתמקדות בפעילות פיזית ותחרות .פיינטבול (משחקי יריות בצבע), באולינג, סנוקר, טיול עם מדריך, טיול אופניים. סדנת הישרדות, אוהל בדואי. "לרוץ על המיליון" ועוד.

סדנאות גרפולוגיה - העובדים יקבלו את הטיפים הטובים ביותר לחיים ולעבודה הקשורים לכתב היד. זאת סדנה מצחיקה ומאתגרת כיוון שהעובדים צריכים להיחשף דרך הפעלות בלוח, בחתימות, כתיבת אותיות, מילים, משפטים, ציורים המבטאים את רמת היצרים חתימות, הידיים לרגע לא נחות.

סדנאות טיפול בספא - מי לא אוהב שמפנקים אותו. שיאצו, טווינה, רפלקסולוגיה מס'ג, אבנים חמות. לימוד שיטת אלכסנדר, פלדנקרייז (טובות לשיפור היציבות).

סדנאות יין ואלכוהול - הסדנה מיועדת לתת לעובדים ידע נוסף בתחום היין כך שתמיד יכלו להפתיע בפגישות עסקים את הסובבים. ובכלל אומרים אצלנו כי יין משמח לבב אנוש והוא יכול לעזור בהורדת המחיצות בין העובדים בתחילת הערב.

הרצאות מיוחדות- כדאי מאוד לשלב אותה כפעילות נוספות.טובה בעיקר לכנסים או יום גיבוש. פיתוח מצוינות, שיפור זיכרון, פיתוח חדשנות, סדנת סקסולוגיה (במקרים מיוחדים),הרצאות מרתקות מתחום הפוליטיקה,תקשורת,ספורט, אנשים שהתמודדו עם קשים והצליחו

סדנאות משחק - טובות להכרות ולפיתוח מיומנויות משחק. אימפרוביזציה, פנטומימה, אלתור, ג'יבריש, משחקי קבוצות, תנועה במרחב ועוד. סדנה לעידוד המשחק בעבודה כגורם לחדשנות והתמודדות מול לחץ ושחיקה.

סדנאות מיסטיקה - טובה להכרות בין העובדים. מתאימה גם לערב צוות נשים. קריאת מחשבות וטלפתיה, קריאה דרך תאריך לידה (אסטרולוגיה), קריאה דרך כף היד (כירולוגיה), קריאה דרך שמות (נומרולוגיה), קריאה דרך קלפים. קריאה דרך קפה.

סדנאות צחוק והומור- הצחוק נהדר להתמודדות מול לחץ ושחיקה. יוגה צחוק ( משחקים ותרגלי נשימה), סדנה על חשיבות ההומור בעבודה, סדנת מספרי סיפורים, תיפוף גוף.

סדנה רוחנית -  הגישה ההוליסטית יכולה לתת כלים להתמודדות אל מול לחץ ושחיקה. מדיטציה, יוגה, טאי צ'י, קאפוארה.

לרקוד עם כוכבים - כשעובד "רוקד" בעבודה סביר שהוא רוקד גם בחיים. ריקוד זוגות כמו טנגו עובד על תיאום דרך העיניים והגוף, ריקוד שורות יכול להדגים את היופי של עבודת צוות כשכולם עובדים יחד. סדנת ריקודי בטן (מתאימה גם לערב נשים).

סדנאות שירה ופיתוח קול - קריוקי, שירה בציבור, סדנת תיפוף גוף. דיג'ורידו, סדנת תופים, סדנת גיטרה.

סדנאות שוקולד -  אתם יודעים איזה תפקיד מחליף השוקולד.. ואם לא תוכלו ללמוד בסדנה. כך הם ילמדו כיצד להכין שוקולד מתוק שעושה טוב.

סדנאות לחיזוק תקשורת הצוותית-  עוזרת בהכרות שבין העובדים. ומחדדת את חשיבות מסרים לא מילוליים בעבודה.עובדת על סגנונות תקשורת. משחקים בזוגות וקבוצות, שפת גוף בין גברים לנשים, חשיבות רושם ראשוני, פלרטוט, סימנים לחוסר יושר ועצבנות

בכל זאת צריכים עזרה באירגון אירועים עסקיים - אל תתבישו ליצור איתנו קשר.

יובל בן בסט - מנחה קבוצות וגרפולוג. עורך סדנאות בתחום גרפולוגיה, אינטליגנציה רגשית, אסרטיביות, גרפולוגיה, צחוק והומור, לחץ ושחיקה, ניהול זמן, עבודת צוות, שפת גוף בין גברים לנשים. כתובת האתר  http://www.graphologia.net טלפון 050-5711160




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב