דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מומחה לקידום אתרים או חברת קידום אתרים 

מאת    [ 16/01/2011 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 1981 פעמים ]

אחד הדיונים שבזמן האחרון תופס יותר ויותר תאוצה בעניין קידום אתרים הוא: מה עדיף, חברה של קידום אתרים בגוגל או פרילאנסר מומחה לקידום אתרים?

ישנם יתרונות רבים, וכמובן גם חסרונות רבים, לשימוש בכל אחת מהדרכים של קידום אתרים. חברה שמתמחה בתחום של קידום אתרים בגוגל יכולה למשל לספק שירות מקצועי, מגוון יותר והגב שיש לה הוא רחב יותר.

כמו כן, סביר להניח שגם הצוות שיעבוד על קידום האתר שלך יהיה מנוסה יותר ומאחוריו יהיו כבר עשרות קידומים ברזומה. החיסרון בחברה שכזו הוא שלרוב ישנם ליקויים ביחס האישי בגלל ריבוי לקוחות וקיים סיכוי ש"תיאבד" בין כל הלקוחות של החברה.

חיסרון נוסף הוא שעות וימי הפעילות של החברה. רוב החברות של קידום אתרים בגוגל עובדות משמונה עד חמש, חמישה ימים בשבוע, למעט חגי ישראל מה שאומר שהם לא יעסקו בקידום בסוף השבוע, שלא לדבר על חופשות החג. ואם תקופת החגים בישראל נמשכת כחודש, מראש השנה ועד אחרי סוכות, הקידום של האתר שלך עלול להיפגע.

גם בעבודה מול פרילאנסר יש יתרונות וחסרונות. מומחה לקידום אתרים שעובד עצמאית, לרוב מעניק ללקוחותיו יחס אישי וקשוב יותר. בנוסף, חלק גדול מהפרילאנסרים עובדים גם מהבית, מה שמאפשר להם טווח שעות רחב יותר ללא תלות בשעות פתיחה או ימי חג. ימים אלה, שבהם החברות של קידום אתרים אינן עובדות, יכולים להשיג לך יתרון על פני המתחרים שלך, שלא עוסקים בקידום אתרם בתקופה זו.

אך כמובן שגם במקרה הזה ישנם חסרונות. החיסרון הגדול ביותר הוא שאין דרג מבקר על עבודתו של הפרילאנסר. אם בעבודה מול חברה ניתן לפנות במקרה הצורך למנהל או אפילו למנכ"ל, כאן העובד הפשוט הוא המנכ"ל בעצמו.

אז נכון, אין תשובה החלטית לגבי תעדוף של חברה או פרילאנסר בתחום של קידום אתרים, אך ניתן להגיע לתשובה הנכונה לך דרך שיקולים של רווח מול הפסד. מה חשוב לך ספציפית בעבודה הזו.


אופציה נוספת שבעזרתה ניתן להגיע להחלטה תלויה בכמות העבודה שצריכה להתבצע ובמתחרים שלכם. לדעתי האישית, עבור אתר קטן שזקוק רק לקידום קל בגוגל- פרילאנסר יהיה עדיף משיקולי יחס אישי ועלות זולה ביחס לחברה גדולה.

אך במידה ויש לכם אתר מאסיבי שדורש השקעה גדולה מבחינת אסטרטגיות קידום אתרים מתוחכמות, כמענה לתחרות קשה בשוק, העדיפות היא להעסיק חברה של קידום אתרים שתוכל לעמוד במשימה הלא-פשוטה הזו.

אלי גולדמן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב