דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הקטנת חזה על ידי מנתח פלסטי מקצועי 

מאת    [ 11/01/2011 ]

מילים במאמר: 486   [ נצפה 2375 פעמים ]

מאמר זה יעסוק בעיקרו וינסה לתת מענה נרחב בכל המתבצע לפני לרבות ההכנות, סכנות או השלכות הקשורות בעניין ניתוח פלסטי לרבות מנתח פלסטי או רכישת  טיפולים כגון הגדלת חזה, או הקטנת חזה וכד'.

 

כמו כן במאמר זה גם ננסה לנתח את הסיבה מדוע הננו עוסקים בכל פעם בעניין היופי והרצון להעניק לו את הראוי לו על מנת להראות הכי טוב שאפשר הן בשביל הנפש והן בשביל הגוף.

 

אין ספק שיופי קשור באובייקט חיצוני המשתנה מתקופה לתקופה וההיבטים במאמר זה בעצם יתנו הסבר לגישת הניתוח והסיבה העיקרית מדוע בעצם אנו מבצעים אותו בפועל. אם כן, למי זה טוב?

הרצון לבצע ניתוח פלסטי אצל מנתח פלסטי הכרוך בפעולה כירורגית כגון הקטנת חזה או הגדלת חזה וכל פעולה אחרת לא פשוט בכלל וכרוך בלא מעט סיכונים וחרדות באשר להשלכת החל מהרצון להעז ולבצע שינוי ועד לתוצאות הניתוח שלאחר מכן.

 

אם כן מדובר בהחלטה שאינה פשוטה ומצריכה פנייה לאיש מקצוע בלבד שיעניק ייעוץ ראשוני הרבה לפני הפעולה הפולשנית בפועל על מנת למנוע סיכונים עתידיים שנגרמים לא פעם גם מניסיון בחסכון עלויות הניתוח.

 

אם כן לפני ניתוח בהחלט חשוב להבין את דיוקם של הדברים ולכך מתאים רק איש מקצוע שאמור לספק את המידע הנ"ל על הצד הטוב ביותר וזאת על מנת להסיר דאגות מיותרות טרם הניתוח.

 

אם ניקח לדוגמא את נושא ניתוח פלסטי של הקטנת חזה נבין בדיוק את כוונת המשורר. למעשה מדובר בניתוח שמשלב הקטנה של החזה הגדול ודורש גם להרמתו למקום הטבעי . הניתוח הינו ניתוח בלתי פשוט גם בגלל הזזת הפטמות ממקומן והחזרתן למקומן הטבעי. לאחר ניתוח כזה תוכל אותה אישה במידה ואכן בחרה בחירות נכונות דהיינו מנתח פלסטי וייעוץ נכון אזי תוכל לבצע כל פעולה שתחפוץ בה והתקשתה לבצע לפני ביצוע הניתוח בפועל.

כשבוחנים את הקבוצות הנשיות העוברות ניתוח פלסטי מסוג זה בעצם נראה נשים בטווח גיל 20 עד 30 שזו בעצם תקופה הכי יפה בחייהן בה הן מגלות את שיא הנשיות ונורא רוצות לשפר מראה חיצוני ובעקבות כך גם להעלות בטחון עצמי פגוע או ירוד לרבות מציאת בן זוג לחיים ובניית תא משפחתי כשבעצם ללא ניתוח שכזה לא תוכלנה להקנות לעצמן את הביטחון החסר והכול כך נכסף.

הקבוצה השנייה בדרך כלל היא בשביל נושא שיקום חזה דהיינו לאחר לידה גיל 35 ומעלה וזאת על מנת להחזיר את הגוף לקדמותו כגון תקופת הנעורים עד כמה שניתן תלוי בסוג העור ובעוד פרמטרים כאלה ואחרים שלגביהם יספק מידע הרופא בפגישת הייעוץ של לפני הניתוח.

אלי גולדמן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב