דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוגי מנעולים לבית ולעסק 

מאת    [ 23/12/2010 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 2624 פעמים ]

"תחלואות הפריצה", אי שכפול מפתחות, מנעולים לא תקינים, דלת שאינה סגורה ולו לכמה דק' ספורות, תריסים שלא הוגפו, חלונות שלא מוגנו, מנעול לא תקין. להלן כל תחלואות והסתברויות "ביקורו הבלתי צפוי של מנעולן" לרבות הפריצה האפשריות כגון "פרצה קוראת לגנב".

אם כן מה עלינו לעשות במצבים מסוימים והאם כבר אי אפשר לצאת מהבית ולהשאיר דלת פתוחה כמו בעבר. העובדות אינן מזהירות ומנמקות היטב מדוע חשוב לנעול דלתות ולא לנהוג כפי שנהגנו בעבר לשום פנים.

 

על פי הסטטיסטיקה הכתובה בכל 10 דק' מתרחשת פריצה בבית בישראל וזה לא כולל בעצם ישובים בקו הירוק, כל 15 דק' נגנב רכב ואפילו מתוך המוסך הביתי. בעצם כל הקשור לנושא מנעולים, שכפול מפתחות והימנעות עתידית מביקורו של מנעולן מחוסר ברירה נקראים בעצם פתרונות נעילה על מנת למנוע את ההשלכות של חוסר לקיחת אחריות של לפני המקרה על כל גווניו.

מנעול יכול להיות בעל בריח אחד או רב בריחי, מנעול מכאני או מנעול אלקטרוני לרבות אלקטרו מכאני. מנעול יכול להכיל אמצעי נעילה שונים שמאפשרים רק לאנשים מורשים לפתוח אותו. צילינדר הוא אחד מהנפוצים ביותר בסוגי מנעולים
 

אם כן מנעול צילינדר הינו מנגנון פנימי עצמאי המורכב ממנעול ומתפעל את המנעול באופן מכאני למטרת נעילה ופתיחה. לכל צילינדר שיטה ייחודית משלו המאפשרת את הפתיחה והסגירה. למעשה מדובר במנגנון זיהוי מכאני שמאפשר גישה לשימוש בו. כיום יש צילינדרים במגוון רחב מהזולים ועד היקרים והטכנולוגיים העמידים והמונעים הסתברות גבוה והשלכות הרסניות עתידיות כגון: גניבה, פריצה או סתם חוסר מזל של מנעול בלתי ניתן לפתיחה.

אין ספק כי בעת בחירת מנעול חשובה מאוד האיכות של המוצר המבטיחה שהפתרון הינו יעיל ביותר במניעה מפריצות ומצד שני כניסה קלה ונוחה לבית ללא התקלות במנעול בלתי ניתן לפתיחה. לרכישת מוצר יש משמעות הרבה מעבר לפעולת הקניה במיוחד כשמדובר בפתרונות נעילה.

הצרכן צריך לדעת שיש לו כתובת לשאלות, בירורים וכמובן שירות במקרה חירום. שכל בעיה, אפילו שאלה קטנה, תקבל מענה מקצועי ואנושי לכל אורך הדרך, ומייד. לכן, כשאתם בוחרים פתרון נעילה ברשת אתם יודעים שהטכנאי שייעץ לכם בבחירת הפתרון יהיה שם בשבילכם גם בהמשך לצד הנוחיות העתידית שבשימוש המנעול לרבות המפתח.

אלי גולדמן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב