דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מידע על שכפול מפתחות 

מאת    [ 23/12/2010 ]

מילים במאמר: 354   [ נצפה 2972 פעמים ]

במידה ותפנו בעצם לאיש מקצוע בנושא מנעולים, שכפול מפתחות וכד' דהיינו מנעולן  שהרי לא תצטרכו לדעת הרבה מכיוון שהוא ינחה אתכם בדבר אך ליתר ביטחון לא מזיק לדעת מה התהליך טומן בחובו כך שגם תוכלו לבדוק שאתם מקבלים שירות טוב ומקצועי ולמנוע פעולות בלתי רצויות עתידיות אשר עלולות להתרחש ממקום שאינו צפוי כגון: פריצה, גניבה או חוסר מזל בהיתקלות במצב של מנעול לא תקין.

 שכפול מפתחות קיה במקרה זה הינו אחד הדברים היותר טובים וכלול בעצם בכל אחד ואחת מאיתנו שמבצעים פעולה זאת בפועל על מנת למנוע גם פעולה של אי פתיחת מנעול של הבית, הרכב לרבות העסק הפרטי.

שכפול מפתח לוקח אמנם זמן מאוד קצר ובאופן הפשוט ביותר על ידי מנעולן מוכשר וקרוב כשהולכים אליו עם המפתח מבקשים כמות של העתקים ומקבלים את השירות תוך מספר דקות בלבד כאשר לא תמיד כך הם הלך הדברים, דוגמא פשוטה היא שכפול מפתח במקום לא נכון כלומר כשחלק מהמפתחות מתגלים כפגומים ולא מתאפשרת פתיחת מנעול באופן החלק.

 מקרים לא נעימים מהסוג הנ"ל יכולים ללכוד אותנו בחוסר מזל בכניסה לדירה חדשה או באופן ספציפי עם אותו מפתח שנמסר לשכן, חבר או בן משפחה למקרה שלא תוכלו להיכנס הביתה. לצערנו דברים אלה קוראים בכל יום ובכל מקום, אם כן נכון הדבר ששכפול מפתחות הינו משימה לא קשה ואף לא מסובכת אבל ההכוונה במאמר זה בהחלט תוודא כי קיבלתם את כל מה שדרשתם בבירור באופן המחייב בצורה ברורה, מעמיקה ואף מקיפה ביותר על מנת למנוע השלכות כאלה ואחרות בעתיד.

 לא כל בית-עסק שמכריז שהוא שכפול מפתחות אודי  באמת מסוגל לשכפל את המפתח שלכם. מפתחות פשוטים (של דלתות פנימיות, מנעולתלייה קטן, מנעולי מגירות) משכפלים במכונות גנריות פשוטות, אבל מנעולי צילינדר מהדורות האחרונים דורשים מכונות שכפול מפתחות  ייעודיות.

מנעולן טוב יידע לזהות את המפתח שלכם ויידע כיצד  עליו לשכפל אותו, ומתי פשוט איננו יכול לרבות אמירת חוסר היגיון לשכפל את המפתח. מנעולים מסוימים ומכונות השכפול עבור המפתחות שלהם כל-כך נדירים, שהשכפול הופך לא משתלם - החלפת מנעול היא פתרון טוב יותר כי בעלות של מספר מפתחות תוכלו להתקין צילינדר חדש והמסקנה המוסקת ממאמר זה הינה  שאת שכפול המפתחות כדאי לבצע בעסק וותיק ומוכר ולא אצל חובבנים שכפול מפתח מיציבושי

אלי גולדמן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב