דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניתוח עפעפיים והעלמת קמטים מהעיניים 

מאת    [ 19/12/2010 ]

מילים במאמר: 428   [ נצפה 1943 פעמים ]

ניתוח עפעפיים זו בעצם פעולה שמסירים שומן עם עודפי עור וגם שריר מהעפעפיים התחתונים והעליונים. ניתוח עפעפיים יכול לתקן עפעפיים עליונים צנוחים, ועפעפיים תחתונים בעלי מראה נפוח מאוד מאפיינים היכולים לגרום לך להראות מבוגר ועייף יותר ממה שהינך באמת, ואפילו להפריע לשדה הראיה. לעומת זאת הניתוח לא יכול לטפל בבעיית העלמת קמטים בצדי העיניים, בעיות של גוון עור או להרים גבות צנוחות. את הניתוח ניתן לבצע לבד או יחד עם ניתוח פלסטי או מגוון טיפולים אסתטיים כגון מתיחת פנים או מתיחת מצח והרמת גבות.

במידה וקיים רצון לבצע ניתוח פלסטי או טיפולים אסתטיים כגון העלמת קמטים, הרמת עפעפיים, מתיחת פנים או מצב וכד' המידע הבא יוכל לתת הבנה בסיסית של הפעולות כגון באילו מקרים יש אפשרות להועיל, איך מבוצעת הפעולה בפועל ולאילו תוצאות ניתן לצפות אם זאת אין המאמר יכול לתת מענה בנוגע לתחומים רבים בתחום גורמי ניתוח, התייחסות אינדיבידואלית המשתנה ממטופל אחר למשנהו ולכן יש צורך להיפגש עם איש מקצועי דהיינו כירורג פלסטי שהינו מנתח פלסטי לכל דבר.

למשל בכל הקשור להרמת עפעפיים המועמדים שהכי מתאימים לנישת טיפולים אסתטיים מסוג זה הם גברים ונשים במצב בריאותי טוב עם יציבות נפשית ובעלי ציפיות סבירות מהניתוח. רוב החולים אמורים להיות בגיל 35 ומעלה אך יש גם גילאים צעירים יותר ואז ניתן לבצע את הניתוח באופן מוקדם יותר. הניתוח יכול לשפר את ההופעה החיצונית והביטחון העצמי, אך הוא לא בהכרח יכול להיות מבוצע כך שיתאים למראה האידיאלי אותו החולה מבקש באמת  או לגרום לאנשים אחרים לשנות את יחסם אלייך.

כמו בכל ניתוח כזה או אחר שיש בו התערבות כירורגית חשוב לציין כי קיימות מספר בעיות רפואיות המגדילות את הסיכון בניתוח. ביניהן נכללות בעיות בבלוטת התריס, כגון יתר פעילות, לחץ דם גבוה, מחלות כלי דם, מחלות לב וסוכרת, יובש בעיניים או חוסר כרוני בדמעות, היפרדות רשתית וגלאוקומה.  כולם מהווים סיבה לזהירות מיוחדת  ורצוי במקרים אילו להיוועץ ברופא עיניים וברופא המטפל לפני ביצוע הניתוח.סיבוך נדיר יהיה אם הבחירה תהיה לבצעו באמצעות כירורג פלסטי מוסמך בלבד ולמרות זאת תמיד קיים סיכוי לסיבוכים כמו זיהום או תגובה שונה להרדמה. את הסיכונים ניתן להפחית אם נשמעים מראש להוראות המנתח לפני ואחרי הניתוח.

סיבוכים שנחשבים שוליים והם גם קיימים לפעמים לאחר הניתוח כוללים ראייה מטושטשת או כפולה לכמה ימים, נפיחות זמנית בצדי העפעפיים, חוסר סימטריה קלה בתהליך הריפוי והצטלקות תת עורית. חשוב לציין כי במאמר זה התייחסנו ברובו לטיפולים אסתטיים הקשורים בהרמת עפעפיים ולכל התערבות כירורגית כזו או אחרת יש סיכונים משלה או השלכות משלה שחשוב ואפילו רצוי להתייעץ לפני התהליך עם כירורג בעל ידע ומקצוע בתחומו בלבד.

אלי גולדמן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב