דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתיחת פנים במסגרת טיפולים אסתטיים 

מאת    [ 19/12/2010 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 1928 פעמים ]

ניתוח מתיחת פנים הוא תהליך אותו עוברים גברים ונשים בגילאים 40-65 למרות שלא פעם ניתוח פלסטי  לצורך מתיחת פנים ניתנות לביצוע אף בגיל מוקדם יותר. חשוב לציין שהתוצאות הטובות ביותר מתקבלות כשהעור עדיין לא איבד לגמרי אלסטיות ומכיוון שעם תנודות הגרביטציה אין להתווכח שהרי השנים עושות את שלהן ומותירות סימנים על פנינו וזאת בעקבות חשיפה לשמש, הידלדלות העור, קמטים שמעמיקים, העלמות שומן ממקומות מסוימים והצטברות במקום אחר ואלסטיות העור שמן הסתם פוחתת.

 

בעולם האסתטיקה שבו יש מגוון טיפולים אסתטיים וכן ניתוח פלסטי מסוג זה או אחר חומרי המילוי והקרמים השונים הראו תוצאות מדהימות אבל עדיין הדרך היחידה לגלגל אחורה את הזמן הינה בעצם באמצעות ניתוח פלסטי כמו ניתוח מתיחת פנים. הפנייה לרופא מומחה בעל שם או מנתח פלסטי מוסמך הינה פתיחת שערי דרך להתחלה חדשה ולהצליח בעצם להקנות מראה חדש לאדם אשר מעוניין בשינוי ועומד מולנו.

 

את הניתוחים שמבצעים היום ניתן לחלק לשלושה סוגים מרכזיים. ניתוח המיני ליפט, שמתאים בעיקר לקבוצת הגיל הצעירה (גילאים 40-45), המבקשים תוצאה טבעית טובה וזמן החלמה קצר. ניתוח ה- Short scar face lift והמתיחה הקלאסית שנועד לנשים או גברים עם נפילת עור משמעותית באזור הפנים והצוואר. ניתוח מתיחת פנים או טיפולים אסתטיים בנישה הנ"ל מחייבים  זמן החלמה ארוך יותר. סוג הניתוח בעל אופי משתנה ונקבע בהתאם תוך כדי התחשבות בסוג העור, בגיל, בסוג העבודה, במצב הבריאות ובעישון.

הניתוח מורכב משלושה חלקים. חלקו הראשון מתמקד בהרמה ומתיחה יסודית בכיוונים שונים של השרירים הרפויים בפנים ובצוואר. חלקו השני לעומת זאת מתמקד בתוספת נפח באזורים עם דלדול או צניחה של השומן כשבעיקר באזור הלחיים ועצמות הפנים. והחלק השלישי הינו בעצם הסרת עודפי עור וסגירת החתכים ללא מתח. כל אחד מהחלקים בניתוח מבוצע בנפרד ובקפידה רבה על מנת להשיג תוצאה טובה ביותר על פי דרישת המנותח. בסיום חשוב לציין כי נסגרים החתכים ע"י חוטים מיוחדים המשפרים באופן משמעותי את איכות הצלקת. חוטים אלו נמסים כעבור זמן, כך שאין צורך להוציאם. 

יש לציין כי הקדמה אפשרה ומאפשרת עדיין בידינו השגת תוצאות אסתטיות מעולות ללא נפיחות ושטפי דם שהם בעצם תופעות הלוואי המוכרות מן העבר. שילוב בעצם של תרופות נגד נפיחות שניתנות דרך הפה או דרך הוריד במהלך הניתוח עם טכניקה נכונה של מנתח פלסטי מעולה ובעל שם בתחום וידע רב המותאם לכל לקוח באופן מדויק וספציפי תסייע בהורדה משמעותית בנפיחות המתקבלת לאחר הניתוח והאפשרות לחזור ולחיות חיים רגילים ותקינים דהיינו חיי עבודה ויום יומיות רגילה יתאפשרו מהר ממה מכפי שחשבתם בעבר.

אלי גולדמן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב