דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התאמה לניתוח פלסטי של הקטנת חזה 

מאת    [ 16/12/2010 ]

מילים במאמר: 436   [ נצפה 1811 פעמים ]

מאמר זה יעסוק בעקרו בעצם במתאימות לניתוח הקטנת חזה על כל השלכותיו ובעיקר מטרותיו של ניתוח פלסטי זה.נשים עם שדיים גדולים וצנוחים שחוו לידות וגופן עבר שינוי יתאימו לניתוח מהסוג הנ"ל בין היתר גם בנישת טיפולים אסתטיים לשיפור המראה והעלאת הביטחון העצמי. אליהן תצטרפנה נשים בעלות חזה אסימטרי מצב בו שד אחד גדול מהשני.כמו כן נשים שבעצם סובלות מקשיי נשימה.

כאמור ניתוח פלסטי מסוג הקטנת חזה יתאים לנשים שסובלות כתוצאה מכל הסיבות שהוזכרו להלן הגורמות להן לביטחון עצמי ירוד לרבות דימוי עצמי נמוך וסטיגמה חברתית.בהיבט הרפואי חשוב לציין כי קיימת בעיה בקושי של בדיקת שד גדול וזו סיבה מספקת נוספת לבצע ניתוח פלסטי מהסוג הנ"ל.חשוב לציין ואף רצוי כי לעומת הגדלת חזה שנחשב במסגרת טיפולים אסתטיים ניתוח הקטנת חזה מוכר בחברות הביטוח ואף מכוסה.

קיימות טבלאות המתייחסות לגובה האישה, משקלה, מהי כמות כריתת השד? (מעל שלוש מאות גרם), האם היא סובלת מכאבי גב, כאבי צוואר או כאבי כתפיים? האם היא סובלת מכיפוף עמוד השדרה - חריצי חזייה בכתפיים או פריחה בעור.

 

לפני שבעצם חותכים בבשר החי ומבצעים פעולה כירורגית או טיפולים אסתטיים כגון הקטנת חזה חשוב שהמטופלת והמנתח יגדירו מראש את מטרת הניתוח דהיינו הגדרת גודל ומבנה שד למבנה בית חזה עם התחשבות במשקל האישה גובהה ומבנה הגוף שלה לרבות תחום העיסוק שלה כלומר האם מרבית העבודה מתבצעת בישיבה מול מחשב או מול אנשים או שהעבודה אולי כרוכה בפעילות גופנית מסוימת וכמובן לא פחות חשוב מה גודל החזייה הרצוי עבורה.

 

כמו בכל ניתוח חשוב ביותר לציין את תופעות הלוואי שמופיעות בכל פעולה ופעולה, בניתוח הקטנת חזה עשויות להיות תופעות לוואי וביניהן: קשיים בהנקה ויש מקרים שבהם לא יהיה ניתן לבצע הנקה. תתכן גם רגישות בפטמות או צלקות לא יפות או צניחת רקמת השד.

השיטות בהן מבוצע הניתוח לרוב הינם צלקת אנכית או צלקת בצורת האות T או צלקת

סביב הפטמה בלבד.זמן הניתוח יכול לערוך שעה וחצי עד שלוש שעות בהרדמה כללית בעוד האשפוז הינו לילה אחד בלבד. רוב המקרים לא מדווחים על סיבוכים ובדרך כלל אין צורך במתן מנות דם נוספות. חשוב לבצע סקר שוק שכולל גם בחירת איש מקצוע דהיינו מנתח מיומן,המלצות,בדיקת ניסיון בפועל של המנתח, התמחות מתאימה לרבות שיחה עם לקוחה שעברה טיפול דומה אצל אותו רופא.הדבר החשוב ביותר הינו לבצע ניתוח בבית חולים מוסמך ומאושר לצורך כך.

אלי גולדמן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב