דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסכם גירושין כולל 

מאת    [ 14/12/2010 ]

מילים במאמר: 438   [ נצפה 1960 פעמים ]

גירושין הם אירוע דרמטי,שישפיע על כל אורחות חייך,על ילדיך,על עסקיך ועל עתידך האישי והמקצועי!גירושין אינו עוד נושא שאפשר להטיל על מזכירתך ולשכוח ממנו.לא ניתן לפתור אותו כלאחר יד והוא אינו מסתכם במילים כמו תביעת גירושין או הסכם גירושין לרבות עורך דין לגירושין.

 

עליך להפנים כי גירושין הם עולם ומלואו.
הם טומנים בחובם סיכונים רבים, והטיפול בהם חייב להיות כוללני  שכן אין כל משמעות לטיפול נפרד בכל אחד מהנושאים המרכיבים אותם, כגון: מזונות,חלוקת רכוש,משמורת וכדומה.

בשל המורכבות הרבה של הליכי הגירושין, ובשל הצורך להיות עקבי בכל ההליכים,רצוי לתכנן את גישותיך ועמדותיך לאורך כל התהליך מראש,ולבחון בעזרת עו"ד לגירושין, מה עלול לעשות הצד השני וכיצד ניתן להתמודד עם תעתועיו ביעילות.

ילדים עם בעיות,עסקים, פנסיות,קרנות,רכוש רב ומורכב רכוש בחו"ל,הליכים קודמים (אם נפתח בעבר תיק ברבנות או בבית המשפט לענייני משפחה) הסכמים מסוג הסכם ממון, הסכם שלום בית הסכם גירושין, הסכמי מתנה, ירושות, הסכמים עם ההורים, כל אלו הם גורמים, שיש להביאם בחשבון,בבניית האסטרטגיה של הגירושין.ככל שיש יותר גורמים בתמונה, רצוי לתכנן את הגירושין עם צוות רחב יותר של עורכי דין .

הדיבר הראשון הוא: "העמיקו ללמוד על נושאי גירושין". זה המסר המרכזי שמאמר  זה מנסה להעביר. אין פתרון פשוט לנושא מורכב,הטומן בחובו בעיות משפטיות,כלכליות,פסיכולוגיות סוציולוגיות ואחרות.במגזר העצות בנושאי גירושין נקודתיים אין בו כדי ללמד אותך כיצד בונים אסטרטגיית גירושין מנצחת, המשלבת את כל נושאי הגירושין למכלול אחד.מטרתו לשפוך אור על נקודות ספורות. לפני נקיטת פעולות כגון ביצוע הסכם גירושין תהליך גירושין וכל המשתמע מכך רצוי להתייעץ עם עו"ד לגירושין איך הפעולה שברצונך לנקוט משתלבת באסטרטגיה של הגירושין.

עורכי דין ומומחים לגירושין הינו הדבר החשוב ביותר בגירושיך.ככל שעניינך יותר קשה ומורכב יותר וכולל יותר מרכיבים כלכליים,ופסיכולוגיים,כך עולה חשיבותם של עו"ד לגירושין שבחרת.רצוי שעורכי הדין שלך יהיו בעלי התמחות גם בנושאים הספציפיים הרלוונטיים לך. לדוגמא: אם עבודתך,או עבודת הצד השני,בתחום התוכנה,רצוי שלעורכי הדין שלך תהיה הבנה טובה בתחום זה.אם יש לך,או לצד השני,עסק,או מי מכם עוסק בניהול עסקים,רצוי שלעורכי הדין לגירושין שלך תהיה השכלה גבוהה בעסקים וניסיון בתחום.

אם קיבלת תביעת גירושין,וברצונך להבין מושג שאינו ברור לך,ההסברים על מונחי גירושין, במדור זה,יספקו לך תשובה ממצה. אם כן איך בעצם ניתן לנצח את הגירושין?להלן התשובה האומרת כי רק ראיה כוללת ומפוקחת של המצב ושימוש נכון בעורך דין שידך משגת יאפשר לך להיחלץ מהליכי גירושין על הצד התקין ביותר ולהשיג את ההישג שרצית מהגירושין עצמם.

אלי גולדמן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב