דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עורך דין נזיקין מייצר כותרות.. 

מאת    [ 30/11/2010 ]

מילים במאמר: 477   [ נצפה 2171 פעמים ]


 

עורך דין נזיקין מייצר כותרות..

המיקצוע עורך דין מחזיק כבר שנים רבות בכתר "המיקצוע הנחשק" תלמידים רבים באוניברסיטאות לומדים את המיקצוע הזה, ילדים רבים חולמים על המיקצוע הזה..על ההצגה בבית המישפט, על הדרמטיות וכמובן אי אפשר להתעלם-מהפירסום..

האם באמת מקצוע זה הוא נחשק בצדק? שהרי ידוע שזהו מיקצוע שמייצר הרבה כותרות וכמו תפקיד בפוליטיקה או כל דבר אחר שרבים טוענים בו לכתר יש שחיתויות, יש מזימות, יש כותרות ויש גם פציעות..גם אם לא רואים אותם כלפי חוץ..

אז איך אתם מסבירים את זה שחצי [ואני מדבר על החצי הגדול..] מהכיתה שלי הלכה אחרי הצבא לנסות את מזלה בלימודי המישפטים המסובכים כשחלקם שואפים להיות עורך דין נזיקין חלקם דווקא רצו ללכת על פלילים והמיעוט דווקא החליטו לנסות תאונות עבודה...

זה מעניין אבל לא מאוד מפליא..מדוע? כי בעולם שבו אנו חיים כיום, הפירסום, זה מה שמדבר לכולם..וכל אחד מוצא את הדרך שלו להתפרסם..יש דרכים יפות יותר ודרכים יפות פחות...זה תלוי כמה רחוק אתה מוכן ללכת..

תמיד היו בהיסטוריה את המשפטים האלו שייצרו כותרות, אם זה מפורסם שהרס לעצמו את החיים בשניה..או סיפורים כמו פרשת הולילנד או סתם סיפור פרובקטיבי באופן קיצוני..אשר גרם למשפט שלו להגיע לראש הכותרות..וכמובן שבכזה משפט כולם מכירים את העורך דין או את השופט, זה יכול להועיל ויכול להזיק..זה תלוי במזל שלהם כי משפט אחד יותר מידי יכול לשנות להם את התדמית לכל החיים...לכן יש בתחום הזה סיכונים רבים..אם לדייק סיכונים רבים מידי..כבר עדיף לאותם ילדים שמחפשים פרסום ללכת לתכנית ריאלטי, לבייש את עצמם ולהתפרסם...

אז איך בעצם נוצר מצב בו רבים מאד בתחילת דרכם מנסים את מזלם כעורכי דין כלליים או כעורכי דין נזיקין או כל דבר אחר? ובכן כנראה ששום דבר כבר לא יוכל לעזור לנו אנו חברה תחרותית ובמיוחד במדינה קטנה כשלנו כשכולם יודעים הכל על כולם..כולם רוצים להגיע להישגים כולם רוצים ליקצור הצלחות..וכולנו רוצים להרגיש חשובים..זה אנחנו ואין ספק שיש בזה גם צדדים יפים..ודי הרבה.. כמובן שבחוץ לארץ הדברים שונים לגמרי כשיש הרבה מדינות וארצות וערים..והרבה עורכי דין שישמחו מאד שתהיה שפן הניסיונות שלהם..מה גם ששם בארץ האפשרויות הבילתי מוגבלות עורך דין או כל בעל מיקצוע אחר מרוויח הרבה יותר מפה..אם תיקחו לדוגמא את מקדמי האתרים הרי שמקדם ממוצא בחול מקבל איזה 10.000 דולר לחודש כשמקדם בארץ מסתפק בשמונה..

אבל לא הייתי מוכן להחליף אווירה נחמדה הרגשה של בית, של שיתוף, של אחווה ועוד רגשות דומים מעין אלה במשכורת...שמנה ככל שתהיה, לא בגלל שאני כזה אידיאליסט או פטריוט חסר תקנה, זה בגלל שאני לא טיפש אני מסתכל קדימה ומה שאני רואה שם לא כל כך יפה...אז אם אפשר לשמור על האידיאלים אני מוכן להחזיק אותם בכל מחיר..

איי איך הגעתי מלדבר על עורך דין ועל ההצפה בשוק של עורכי דין צעירים לארץ ישראל היפה? טוב כניראה שככה זה, מי שבאמת מחובר גם מאמר של חמש מאות מילה הוא לא ימליח לכתוב בלי לומר על זה משהו..




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב