דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נגריית טופז שמייצרת ארונות מטבח שובתת ואנחנו מפסידים! 

מאת    [ 29/11/2010 ]

מילים במאמר: 490   [ נצפה 2680 פעמים ]

 

נגריית טופז שמייצרת ארונות מטבח שובתת ואנחנו מפסידים!

האם גם אתם הייתם חלק מאותם אנשים שמצאו את עצמם ביום בהיר אחד קלואים בתוך פרשיה תיקשורתית? אני מקווה מאד שלא כי אותם אלה שהזמינו ארונות מטבח בטופז מטבחים מצאו את עצמם בלי מטבח ועם הרבה כעס בעיקבות פרשת השביתה של טופז מטבחים.

לי זה קרה..וזה בהחלט קרה ביום בהיר אחד..בואו נחזור קצת אחורה כדי שכולם יבינו על מה בידיוק אני מדברת. הכל התחיל כשהנגרים של טופז הבינו פתאום שיש קצבאות שמגיעות להם והם לא מקבלים אותם, הם החליטו לפתוח בשביתה ובכך גזרו גהינום עלי ועל דומי..מאז שהארונות מטבח שלנו נימצאים כבני ערובה אצל החברה, אנו חיים בלי מטבח, בלי תנאים מינימלים ובלי אפשרות להתלונן..כמובן, כי אין למי..הייתי שמחה לו הייתה לי האפשרות לספר לכם מה היה סיומו של הסיפור אך מאחר שהסיפור עוד לא הסתיים לצערי..איך לי שום הפי אנד לספר לכם..אז למה בעצם החלטמו לגשת דווקא לנגריה הזאת?

כידוע מטבחים בכלל וארונות מטבח בפרט זהו תחום רחב מאד אשר אפשר לדבר עליו בלי סוף.. וזאת אודות לאפשרויות הרבות המצויות בתחום זה. נתחיל בארונות,

ארונות המטבח יכולים להיות מורכבים מסוגים שונים של עץ, ישנו עץ בוק הנפוץ ביותר..יש מעץ מלא ועוד רבים רבים ויש גם מסיבית אבל לא הייתי ממליצה כל כך..אלא אם כן אתם משנים מטבח אחת לשנתיים..הארונות להלן יכולים להיות גבוהים או נמוכים..שהרי אתם לא מצפים מעקרת בית נמוכה לטפס כל פעם על שרפרף או לחילופין מאישה גבוהה להתכופף בלי סוף..לכן ישנה האפשרות להתאים את גובה הארונות ללקוחה.. צבע הארונות משתנה בלי סוף כאשר הדוגמאות רק רבות מיום ליום..אם אתם בקטע של מטבח כפקרי מן הסתם תעצבו את ארונותיכם בצבע עץ טיבעי אם מטבחיכם עונה להגדרה מודרני הרי שצבע הארונות קוב לוודאי יהיה לבן או צבע אחר ממשפחת הצבעים הקרים..מירוק ועד כחול וסגול..

בל נישכח את השיש..השיש מהווה חלק חשוב מאד בבנית המטבח שכן חוץ מעיניינים שביופי חשוב מאד לבדוק את איכותו של השיש עליו אתם משלמים כלכך ביוקר..לא הייתם רוצים כי שבוע אחרי קניית המטבח בשימוש לא זהיר אחד יתנפץ השיש שלכם ומראהו יהפך למוזנח ולא יפה..לכן חשוב מאד מאד כי השיש יבוא מחנות איכותית בידקו את האחריות שאתם זכאים לה. בידקו מה היא כוללת. כשאתם רוכשים את השיש סכמו באופן ברור מי אחראי לנזקים שעלולים לקרות לשיש שלכם בדרכו אליכם..תתפלאו לשמוע אבל לא כל כך ברור שבעלי החנות או הסבלים הם אלה שישאו בתוצאות..

וכמובן כמובן-השיכלולים שצצים חדשים לבקרים..אם אלה מגירות בחלוקה חדשנית או סגירה בטיחותית למגירה שבנויה כך שכאשר נטרוק את המגירה, שניה לפני שהיא תגיע לבית שלה היא תעזר ואז תיסגר בעדינות..סיפור זה הוא יקר במיקצת אך חשוב מאד בבית שיש בו ילדים קטנים.

אז אולי על הפרשייה המביכה של טופז מטבחים לא ממש הצלחתי לספר לכם ואני ממש מצטערת כי מי כמוני כבר רוצה להגיע לסיומה המהיר של הפרשה..

אז נסיים בתפחלה ובתקווה שיסתיים הסיפור הזה בהקדם האפשרי ויצאו מטבחינו מאפילה לאורה וניזכה להנות ממטבחים אלה כבר בחג האורות המשמש ובא.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב